پایان کار نکونام با استقلال؟

به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال در فصل جدید باید به دنبال سرمربی باشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در فصل بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با ۶۷ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید. جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان در ابتدای فصل گذشته با قراردادی سه ساله هدایت تیم را برعهده گرفت اما استقلال در حالی که تا سه هفته مانده به پایان لیگ، صدرنشین بود نتوانست به جام قهرمانی دست پیدا کند.

بر این اساس در آغاز فصل نقل و انتقالات حرف و حدیث زیادی درباره ادامه کار نکونام با استقلال یا جدایی این مربی از جمع آبی‌ها مطرح شد تا جایی که حتی گفته شد هیات رئیسه هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالکان جدید باشگاه استقلال با چند مربی خارجی از جمله استراماچونی و ساپینتو برای حضور در تیم مذاکره کرده‌اند.

با توجه به اتفاقات فصل قبل و حاشیه‌هایی که پیرامون تیم فوتبال استقلال و کادر فنی این تیم رخ داد، مطلع شدیم که جواد نکونام مورد تایید مراجع نظارتی قرار نگرفته و آبی‌ها در فصل بیست و چهارم لیگ برتر یک مربی دیگر را روی نیمکت خود خواهند دید.

قرار است که ظرف روزهای آینده جلسه‌ای با حضور اعضای هلدینگ خلیج فارس برگزار شود تا ترکیب هیات رئیس جدید باشگاه استقلال مشخص شود. باید صبر کرد و دید در نهایت چه تصمیمی برای نیمکت یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا گرفته خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    1 1
    ایکاش نکونام رو ردش کنن بره چون همش توی حاشیه است..
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      0 0
      لنگیا آرزوشونه جواد لالیگایی از تاج بره
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 1
    به پرسپولیسیهای همیشه قهرمان اولین برد ۲۰امتیازی فصل آینده را تبریک عرض می کنیم.نکونام خیلی شما را در کسب قهرمانی امسال اذیت کرد ،اینهم سزای او.باشد سرمربی آینده این تیم به اشتباهات داوری اعتراض ننماید وبرای کمیته های فدراسیون دردسر ایجاد نکند.به اقتدار اقای تاج هم باید احسنت گفت.
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    1 0
    به نظرم اگه دولت و مراجع نظارتی و اطلاعاتی در کار فوتبال دخالت میکنن به فدراسیون شکایت کنید و فوتبال ایران را تعلیق کنید
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 1
    مراجع نظارتی 3 سال هنگام دزدی اقازاده ها از بورس کدوم گوری بودن ؟؟ موقع غارت مردم توی بورس کجا بودن ؟ فوتبال به اونها چه ؟
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    1 0
    حیف جواد چکش و هاشمی نسب روانی اینها کنار زمبن نباشند تماشای فوتبال لطفی نداره
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    سلام وقتی اتفاقات طوری رقم بخوره که دوست نداشته باشند استقلال قهرمان بشه، بهترین مربی جهان را هم بیاورید همین وضع ادامه خواهد داشت. تعویض سرمربی بهانه ای بیش نیست.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    این دیگه نهایت بی برنامگیه که هر روز باید صبر کنیم تا هلدینگ جلسه بذاره تازه اون وقت چند نفر نا اشنا به قوانین تجارت و فوتبال بیان و شروع به ازمون و خطا بکنن.اونم برای تیمی که میخواد اماده رقابت با بزرگان و بهترینهای اسیا بشه.کاش به هیج واگذار نمیشدیم تا تکلیف خودمونو میدونستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس