کد خبر 1615302
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
پیغام عجیب استراماچونی؛ چرا رضایت بدهم؟ استقلال هنوز ۴۰۰ یورو به من بدهکار است!

برخی شایعات از تماس افرادی برای بازگشت سرمربی اسبق استقلال به ایران حکایت دارد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف کادرفنی تیم در فصل جدید همچنان در انتظار صدور مجوزهای لازم جواد نکونام توسط برخی نهادهای ذیربط است و طبق پیگیری‌ها؛ ممکن است تکلیف ادامه یا قطع همکاری دوطرف تا پایان هفته جاری یا حتی امشب مشخص شود.

با این حال باشگاه استقلال، به اصطلاح در پلن B خود نگاهی به چند سرمربی خارجی داشته است. دراین بین طبق اخبار جسته گریخته گفته می‌شود برخی افراد به نمایندگی از باشگاه استقلال مذاکراتی با گزینه‌هایی مانند استراماچونی و ساپینتو داشته‌اند.

در وهله اول این سوال مطرح می‌شود درحالیکه هنوز پایان یا ادامه همکاری نکونام رسما اعلام نشده، نمایندگان غیررسمی استقلال چه کسانی هستند که باب مذاکرات را آغاز کرده‌اند؟ این افراد که هیچ سمتی درباشگاه ندارند براساس چه حکمی خود را نماینده یک باشگاه بزرگ ایرانی در مذاکره با یک طرف خارجی معرفی می‌کنند؟

از طرفی ماجرای شکایت از استقلال و دردسرهایی که این مربی ایتالیایی پس از خروج از ایران، به خاطر دریافت تمام و کمال مطالبات و غرامتش برای این باشگاه به وجود آورد، هنوز از خاطر اهالی فوتبال نرفته است. مشخص نیست پس از این همه ناسازگاری با استقلال چگونه افرادی غیررسمی به خود اجازه می‌دهند از طرف یک مجموعه بزرگ ورزشی ایرانی اعتبار آن را زیر سوال ببرند.

استراماچونی که زمانی به دلیل شکل و نوع بازی تیم استقلال بین هواداران این تیم محبوبیت پیدا کرد، اکنون به دلیل مشکلات مالی عدیده و دردسرهایی که برای آبی‌ها در مسیر کسب مجوز حرفه‌ای ایجاد کرد، مقبولیت گذشته را ندارد.

به این ترتیب باید گفت افرادی که در تلاش برای مطرح کردن چندباره نام این مرد ایتالیایی و بازارگرمی‌های تکراری برای او هستند، شوخی زشتی را با تیم محبوب پایتخت و هواداران بی شمارش انجام داده‌اند و انتظار می‌رود بساط این بازی با اعتبار یک باشگاه فوتبال کشورمان هرچه زودتر جمع شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهتاب US ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    چربطی داره گ ایرانی ها همین بپرورانند از هزارتومن نمیگذره. چرا ما ایرانی ها خود خواهیم ینفر برا حقش شکایت کرده.تو آیدان که برادر برادرو برا هزارتومن شکایت میکنه . لطفا نامربوط خبر پخش نکنید. هدف اختبار این چنینی دود کردن استقلال از استراماچونیه چومن میترسن
  • مهدی US ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    چربطی داره ایرانی ها همین بیرانوند از هزارتومن نمیگذره. چرا ما ایرانی ها خود خواهیم ینفر برا حقش شکایت کرده.تو ایران که برادر برادرو برا هزارتومن شکایت میکنه . لطفا نامربوط خبر پخش نکنید. هدف اخبار این چنینی دور کردن استقلال از استراماچونیه چومن میترسن چرا نظرات رو پخش نمیکنید
  • علی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    استرا رو اگه واسه پرسپولیس بیارن خوبه ، واسه استقلال اَخه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس