کد خبر 1615362
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه، در پیامی کوتاه در کانال تلگرامی خود نوشت:

تکرار دولت روحانی یعنی: تورم سه رقمی، دو برابر شدن تحریم های فعلی، تعطیلی دوباره برنامه هسته ای، تردید در نیروگاه سازی و پالایشگاه سازی، و بازگشت تهدید های نظامی و امنیتی.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    1 0
    🔰 تکرار تلخ 🔸تکرار دولت روحانی یعنی: تورم سه رقمی، دو برابر شدن تحریم های فعلی، تعطیلی دوباره برنامه هسته ای، تردید در نیروگاه سازی و پالایشگاه سازی، و بازگشت تهدید های نظامی و امنیتی. کیهان
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    1 0
    باسلام،بنده به عنوان یک هموطن از صلاحیت دادن به افراد ضد انقلاب و ضد وطن خیلی ناراحتم ،کاش در مورد صلاحیت‌ها خیلی مسئولانه عمل می‌کردند، با اینکار دوباره به یه عده آشوبگر توی خیابان مجال خودنمایی دادند ،و کاش هشتم تیر فردی انتخاب شود که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهیدمان باشد .
  • نام اشنا IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    1 1
    مردم عزیزی که در 8 تیرماه پای صندوق های رای میروند فقط و فقط دقت کنند که دوباره داستان برجام وگلابی و مذاکره و کلید و ...به شکل دیگری تکرار نشود. از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    یک دولت بد یعنی دوباره سرنوشت مردم بدبخت به سخره گرفته شود فقرا و بیماران و معلولان و ضعفا و پیران بمیرند از نبود امکانات، دارو یا تز فقیر زدایی به جای فقر زدایی، بیمار کشی به جای درمان صرفا جهت کم کردن هزینه های دولت و ریختن ان به حساب های مخفی در ناکجااباد و گسترش فساد و فحشا دولتی در خدمت فساق و ثروتمندان و بذ اخلاق و ظالم در حق احاد مردم شادی بیگانگان و غصه مظلومان و محرومان و هزاران قرارداد پنهان و هزینه ساز برای مردم و ایندگان و محروم کردن مردم از حقایق و سرگرم کردن انها به دروغ ها و ازار مخالفان...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس