کد خبر 1615660
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
افتتاح طرح توسعه بیمارستان مهریز با حضور سرپرست ریاست جمهوری و وزیر بهداشت

در قالب آیین پویش تعالی سلامت،استمرار خدمت،طرح توسعه بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء(س) مهریز با حضور دکتر محمد مخبر و دکتر بهرام عین اللهی، به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

به گزارش مشرق، این طرح با زیربنای ۸۵۰۰ مترمربع و صرف اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان (که ۳۰درصد معادل ۲۴۰ میلیارد آن با مشارکت جمعی از خیّرین استان تامین شده است) به بهره برداری می رسد.

طرح توسعه بیمارستان مهریز با برخورداری از ۱۵۰ تخت، دارای بخش‌های جراحی، اطفال، زنان و بخش‌های ویژه آی سی یو و ان آی سی یو و... می باشد.این طرح، بعد از ۱۰ سال به بهره برداری می رسد.

در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، همچنین بخش دیالیز ام المومنین حضرت خدیجه (س) با مشارکت خیّر و دولت جمهوری اسلامی ایران، با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع و صرف اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و برخورداری از ۲۰ تخت ( که ۶۰ درصد معادل ۲۴ میلیارد تومان با مشارکت خیّر حاج سید مصطفی حاجی میرزا تامین شده است) و مرکز MRI حضرت زینب(س) این بیمارستان با زیربنای ۴۷۵ مترمربع و صرف اعتبار ۳۵ میلیارد تومان (که ۱۰۰ درصد اعتبار آن با مشارکت خیّرین حاج حسین حفار،فرزندان مرحوم حاج حسن زارع و حاج حسین دهقانی زاده تامین شده است)، به بهره‌برداری می رسد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی شهرستان مهریز هم با زیربنای ۱۶۵۰ مترمربع و صرف ۳۵میلیارد تومان اعتبار دولتی و خیّری افتتاح می شود. عملیات ساخت این مرکز از سال ۹۶ آغاز شده و جمعیت ۱۵ هزار و ۶۹۷ نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

افتتاح این پروژه ها شنبه دوم تیرماه از ساعت ۸ صبح با حضور استاندار و مسئولان دانشگاه انجام می شود.

۱۵ پروژه بهداشتی -درمانی قابل افتتاح در سطح استان با حضور مقامات استانی و دانشگاه هفته آینده به بهره برداری می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس