رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: به دنبال این هستیم تا با ویرایش سوم نظام نامه بازرسی صنعت پتروشیمی، شبکه بزرگ و یکپارچه ای در راستای رشد و ارتقای عملکرد پتروشیمی ها ایجاد شود.

به گزارش نیپنا؛ وحید برزگر، اظهار کرد: سیاست گذاری و یکپارچه شدن ساختار بازرسی های صنعت پتروشیمی با همکاری و تعامل مطلوب هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی منجر به تحول در ساختار واحد های بازرسی می شود که این امر دستاوردهای ارزشمندی برای صنعت است.

رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با تاکید بر اینکه در بیشتر شرکت های پتروشیمی، واحد یا متولی بازرسی ایجاد و فعال شده است، اظهار کرد: واحدهای بازرسی شرکت های پتروشیمی به منظور اطمینان از اجرای صحیح استانداردها و مقررات فنی، تجهیزات ایمنی و محیط‌زیستی در فرآیندها، بهره‌برداری و تولید در این صنایع، باید برنامه‌های دقیقی برای بازرسی‌های دوره‌ای و نظارت مستمر داشته باشند.

وی با بیان اینکه بیشترین فعالیت واحد های بازرسی سیاست گذاری و همچنین نظارت های فنی و مهندسی و رسیدگی به شکایت های مختلف است، ادامه داد: بازرسی ها به عنوان نهادی نظارتی و بی طرف نقشی مهم و تعیین کننده در فعالیت های مختلف صنعت پتروشیمی دارند.

به دنبال ایجاد شبکه منسجم عملکرد پتروشیمی ها از طریق نظام نامه بازرسی هستیم

رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ویرایش سوم نظام نامه بازرسی صنعت پتروشیمی نهایی شده است و با همگرایی و همکاری میان تمام ذینفعان صنعت به سوی تشکیل ساختاری منسجم و پویا گام بر می داریم.

برزگر افزود: نظام نامه بازرسی صنعت پتروشیمی منجر به تعامل، همکاری و همگرایی بیشتر میان ارکان مختلف بازرسی در صنعت پتروشیمی خواهد شد و شبکه بزرگ و یکپارچه ای در راستای رشد و ارتقای عملکرد پتروشیمی ها ایجاد می شود.

همکاری مطلوب پتروشیمی ها در ایجاد واحد های بازرسی

برزگر اظهارکرد: طرح ها و مجتمع های پتروشیمی در مناطق عسلویه و ماهشهر همکاری بسیار خوبی را در مسیر تشکیل واحد های بازرسی شرکت های خود انجام داده اند و هفته گذشته نخستین جلسه بازرسی صنعت پتروشیمی در منطقه عسلویه با مشارکت طرح ها و مجتمع ها در پتروشیمی مروارید برگزار شد و پیرو آن نشستی نیز در پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه برگزار شد.

وی افزود: پس از برگزاری موفق نشست مورد اشاره، نخستین نشست تخصصی با بازرسی های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر نیز بزودی برگزار خواهد شد.

برزگر گفت: بزودی همایشی سراسری با هدف تبیین نظام نامه جدید بازرسی های صنعت پتروشیمی و ارائه دیدگاه ها و دستاوردهای کسب شده برگزار می شود و شرکت های پتروشیمی از تمام مناطق کشور در این رویداد حضور می یابند.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس