مهدی ترابی

گفته می شود مهدی ترابی از مدت ها قبل با تراکتور به توافق رسیده و احتمالاً فصل بعد پیراهن این تیم را می پوشد.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی یکی از کلیدی ترین بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر بوده و نقش پر رنگی در قهرمانی های اخیر این تیم ایفا کرده. ترابی حدود ۵۰ گل برای پرسپولیس زده و البته در ارسال پاس گل هم آمار قابل توجهی به نام خود ثبت کرده. با این حال و بعد از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ بیست و سوم صحبت هایی مبنی بر جدایی ترابی شنیده شده. حتی گفته می شود مذاکرات تراکتور با او از دو ماه قبل آغاز شده و به توافق هم منجر گردیده.

ترابی طی یکی دو روز اخیر با پرسپولیس پای میز مذاکره نشسته اما به توافقی نرسیده. مذاکره ای که نزدیکان باشگاه پرسپولیس معتقدند فرمالیته بوده، چرا که او با تراکتور به توافق رسیده است. از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد پیشنهادی حدود ۴۵ میلیاردی هم به ترابی داده شده اما او نپذیرفته و از مذاکره طفره رفته است.

معمای مهدی ترابی؛ رد پیشنهاد ۴۵ میلیاردی پرسپولیس و دریافت ۵۰۰ هزار دلار از تراکتور؟

از تبریز هم خبر می رسد تراکتور چراغ خاموش فعالیت های خود را در نقل و انتقالات دنبال می کند. آنها با اینکه بحث واگذاری را پیش کشیده اند اما در بازار نقل و انتقالات روزهای پرکاری را سپری می کنند تا بتوانند ستاره های لیگ را به خدمت بگیرند. حتی یکی از نزدیکان باشگاه تراکتور خبر از پرداخت ۵۰۰ هزار دلار به ترابی داده است. موضوعی که صحت و سقم آن طی روزهای آینده قطعاً مشخص خواهد شد.

آنچه مشخص است اینکه پرسپولیس و ترابی به توافق نرسیده اند و او یک گام دیگر به تراکتور نزدیک شده است. آینده ترابی تبدیل به معمایی بی جواب شده و هواداران پرسپولیس هم منتظرند ببینند آیا ستاره چند فصل اخیر تیم شان را دوباره با پیراهن قرمز می بینند یا باید او را عضو جدیدی از باشگاه تراکتور بدانند؟ به نظر می رسد گزینه دوم محتمل تر است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خیانتهای ملی !! IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 1
    این همه فقر در کشور را نمیبینید ؟؟!! چرا مربی خارجی ؟!!! +++++++ فوتبال سراپا فساد ... آبی قرمز زرد آبی سفید نارنجی .... فقط فساد .... >>>> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرند ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان داخلی و مریبان داخلی را توجیه میکنند !! ++++++ با پول یک مربی یا بازیکن خارجی ( و حتی بازیکن داخلی ) میتوان زندگی دهها جوان ایرانی را سامان داد و زمینه اشتغال و ازدواجشان را فراهم کرد !! +++++
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 2
      فوتبال پول خودشو در میاره با تبلیغات و جوایز بین المللی ... چرا از فساد دولت توی بورس و نابود کردن هزاران میلیارد پول چیزی نمیگید ؟
    • آنچه در بورس گذشت !! IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      2 0
      در سال ۹۹ و دولت روحانی ( باند کارگزاران - نوچه های هاشمی ) ، بورس را تا ۴۰۰ میلیارد دلار باد کردند و ضمن تبلیغ و شانتاژ رسانه ای ، سهام خودشان را در قیمتهای بالا بر سر مردم مظلوم خالی کردند ! ...... و بورس پس از آن شروع به ریزش کرد تا قیمتها دوباره واقعی گردد و ارزش کل بورس اکنون در کف ۱۵۰ میلیارد دلار است . ... اما گناهش برای دولت رییسی نوشته شد !! .... مفسدین اصلی در اقتصاد و بورس ، کارگزاران بوده اند . ...... همیشه به خاطر داشته باشیم ....... باند ویژه خوار کارگزاران ، محور مفاسد بزرگ اقتصادی و مدافع سرمایه داران ویژه خوار بوده اند !! .... در جناح مقابل هم فساد وجود دارد اما نه به شدت فساد کارگزاران !!
  • ریاکاری یا فراموشی ؟!! IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 1
    چرا کاندیداهای رییس جمهوری ، صحبتی از فساد گسترده در فوتبال و دستمزد نجومی فوتبالیستها نمیکنند ؟! ....... نگران کاهش رای هستند ؟!!!
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 1
    سلبریتی دوزاری!
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 2
    45 میلیارد تومان برای یک فوتبالیست و در عوض 200 میلیون تومان برای معلم طی یک سال . در کشورمان ارزشها رنگ باخته اند .
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 3
      معلم که نصف سال رو تعطیله و بقیه روزهام فقط نصف روز کار میکنه چرا باید 200 میلیون بگیره ؟؟ صبح تا شب کارگری میکنم و سالی 120 میلیون میگیرم . حتی جمعه هام کار میکنم
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    مگه میشه 45 میلیارد رو رد کنه و با 30 میلیارد بره تراکتور؟؟
  • منشا درامد فوتبال IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 0
    منشا درامد فوتبال ، شرکتهای ثروتمند دولتی - نیمه دولتی و در واقع از جیب مردم است . مانند : فولاد خوزستان ، فولاد مبارکه ، شرکت مس ، شرکت چادرملو ، شرکت گل گهر ، شرکت آلومینیوم اراک ، فولاد هرمزگان ، پتروشیمی ، بانکها ......... چه کسی گفته فوتبال پول خودش را در میآورد ؟!! ....... پس فکر کردید این همه کسری بودجه دولت و تورم چگونه بوجود میآید ؟! .... مفاسد مختلف .... یکی از آنها هم فساد و دستمزدهای نجومی بازیکنان و مربیان فوتبال ....
  • جاوید دلاور RU ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    0 0
    آقای ترابی تو که دم از دین و دیانت میزنی چرا به خاطر پول اینقدر دروغ می گویی وچرا منافق بازی در می آوری چند سوال از تو دارم ۱)مگر تو نبودی که بارها و بارها در مصاحبه هایت می گفتی در ایران فقط برای پرسپولیس بزرگ بازی می کنم ولی آیا این قول نیست که تو به چهل میلیون هوادار دادی ۲) تو وقتی فوتبالت نهایتاً سه یا چهار سال دیگر تمام شد خودت را پیش کسوت پرسپولیس بزرگ می دانی یا تراکتور سازی تبریز یا هر نیمه دیگری تا حالا به این موضوع فکر کرده ای ۳) تو با امثال بیرانوند از زمین تا آسمان فرق داری شاید تو هم حاضری برای پول تغییر جنسیت بدی پس تحت تاثیر مفلوکی مثل بیران وند تغییر جنسیت و نامرد بی شرف بی غیرتی مثل زنوزی قرار نگیرد تراکتور روی هواست فوتبالت را در اواخر کار به کثافت و نابودی نکش کمی تفکر مدیر برنامه‌های امروزی دلال وشیادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس