پور محمدی

مصطفی پورمحمدی در نشست خبری گفت: آقای پزشکیان آدم خوبی است ولی برای ریاست جمهوری نه، آقای ظریف دیپلمات خوبی است و اگر مربی خوبی داشته باشد، بازیکن خوبی است ولی نمی‌تواند راهبری داشته باشد.

به گزارش مشرق، نشست خبری مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل خبرگزاری تسنیم صبح امروز یکشنبه با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

پورمحمدی در ابتدای این نشست خبری طی سخنانی اظهار داشت: برنامه دولت قرار نظم و انضباط و جدیت در برنامه‌ها و رعایت حقوق همه است.

وی افزود: خوشحالم از اینکه فضای اطلاع رسانی در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است و این را سرمایه ارزشمند برای کشور و ملت می‌دانم. جامعه ایران بسیار با نشاط، با روحیه و توانمند است و بخش زیادی از این توان و احساس و روحیه مبتنی بر تلاش خبرنگاران است. برنامه من در دولت قرار ارتقا جایگاه خبرنگاری و اطلاع رسانی است. بخش مهمی از موفقیت دولت را در گرو تلاش و همکاری شما برای ایجاد محیط مناسب و با انگیزه برای رشد و توسع کشور می‌دانم.

پور محمدی ادامه داد: اطلاع رسانی خوب به مسئولین و مردم بسیار کار ساز است. از طرفی دنیای امروز دنیای شفافیت و نظارت عام است و به نحوی پرسرعت‌تر از نظارت ساختارها و سازمان‌ها است.


وی ادامه داد: نظارت افکار عمومی بسیار تعیین کننده است و اگر به سلامت اداری و خدمات رسانی در کشور می‌اندیشیم باید به جامعه اطلاع رسانی احترام بگذاریم و عکس العمل‌های تند به آنها نشان ندهیم. نباید اجازه دهیم جسارت خبرنگاران گرفته شود و باید اجازه دهیم خبرنگاران زبان تند و تیز جامعه باشند و احساسات مردم را با صراحت توضیح دهند و مسئولین هم موظف به پاسخگویی هستند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد:‌ تجربه نشان داده نکات مثبت فعالیت خبرنگاران از نکات منفی آن بیشتر است و باید تلاش کنیم با کمک جامعه خبرنگاری نقاط ضعف آن را کم کنیم و فضای نقادی در کشور را تشویق کنیم. این نقد است که مسیرها را درست و تنبلی و رخوت را تا حد زیاد کنترل می‌کند و از بین می‌برد. بدون نقد کشور به ورطه سقوط خواهد رفت.

حجاب مقوله دینی و فرهنگی و مورد احترام است

پورمحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رسانه‌های بین‌المللی شما را بعضاً اصولگرا و تندرو می‌دانند؛ در روزهای گذشته گفتید که لایحه حجاب را پس می‌گیرید، آیا قصد دارید دولت آقای رییسی را ادامه دهید؟ هم‌چنین بفرمائید مذاکرات هسته‌ای را چطور پیش می‌برید؟ بیان کرد: این اصطلاحات سیاسی است و دارای فاصله گذاری دقیق نیست. این مباحث هم‌اکنون با هم مخلوط شده است.

وی گفت: نکته‌ی مهم، موضع روشن هر نامزد است. آنچه بنده می‌گویم مواضع روشن انقلاب اسلامی، امام و رهبری و پیشتازان انقلاب است. ما نسبت به حجاب در جامعه ایران افتخار می‌کنیم و پیشینه تمدنی و اسلامی ما جایگاه زنان را بالا می‌داند. حجاب مقوله دینی و فرهنگی و مورد احترام است و زنان ما به آن وفادار هستند و امروزه مقوله اختلافی است که برخی به آن می‌پردازند و در کشاکش‌های نامطلوب اجتماعی به تنازع رسیده است.


نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: طراحان لایحه حجاب هم درباره آن اختلاف دارند و اشکالاتی در اجرا دارد و من و بسیاری از دلسوزان انقلاب آن روش را قبول نداریم و مهم است خارج از فضای جدال و ستیز و کف خیابان به این بپردازیم.

سیاست‌های اجرایی بنده با شهید رئیسی متفاوت است

پور محمدی درباره مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: هر دولتی جایگاه خود را دارد و من مواضع خود را می‌گویم؛ آقای رئیسی از دوستان من بوده و سبک رفتار صمیمی با مردم داشته و من این سبک را ادامه می‌دهم. سیاست‌های اجرایی بنده متفاوت است و بیان شده است‌. مذاکرات هسته‌ای حق ماست و با تمام قدرت از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنیم تا حق ملت ایران را با سرعت و قدرت کافی با حمایت مردم خواهیم گرفت.

از طرح موضوع ائتلاف با آقای پزشکیان تعجب می‌کنم!

پور محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خصوص این آیا لحظه آخر با آقای پزشکیان ائتلاف خواهد کرد یا نه، گفت: بلوک من روشن است و از این سوال تعجب می‌کنم. من صاحب یک گفتمان روشن، بدون حاشیه و بدون خط تند و کند هستم.


وی ادامه داد: معتقدم باید یک بازگشت جدی به خط امام و رهبری داشته باشیم. این مواضع را قاطع تعقیب خواهم کرد و این خطی است که چه در انتخابات، چه پس از انتخابات آن را رسالت خودم می‌دانم.

فیلترینگ مطلوب هیچ‌کسی نیست

وی در پاسخ به سوالی درباره رفع فیلترینگ و اینکه آیا دولت قدرت این کار را در دستور دارد؟ خاطرنشان کرد: مهم این است که من موضع خود را روشن کنم و از ظرفیت دولت در این زمینه استفاده کنم. سهم دولت در بخش سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری بالاست و اگر دولت دغدغه داشته باشد، رأی قاطع دارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: فیلترینگ مطلوب هیچ‌کسی نیست؛ برخی دغدغه‌ها باید حل شود و من ملزم هستم که آن را رفع و کاهش دهم. بازی وی‌پی‌ان بی‌فایده است و پول در جیب این مافیا رفته و سرعت کاهش می‌یابد و عارضه امنیتی درست می‌کند.

پورمحمدی اظهار داشت: فیلترینگ در شرایط خاص کارایی داشته ولی چرا الان باید ادامه دهیم؟ خصوصاً که امروز ظرفیت داخلی کشور توسعه خوبی داشته و شبکه فیبرنوری توسه دارد و باید تکمیل شود. در پیام‌رسان‌ها ایده‌ای دارم که آنها را هدایت خواهم کرد و فرصت خوبی در این زمینه داریم و می‌توانیم نیازهای کشور را حل رفع کنیم ولی آزاد می‌گذاریم.


بدون هماهنگی با جامعه روحانیت وارد عرصه انتخابات شدم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه آیا درباره حضور در انتخابات با جامعه روحانیت جلسه داشتید؟ گفت: بنده دبیر عالی جامعه روحانیت هستم و بدون اینکه فرصت شود هماهنگی کنیم در این عرصه حضور یافتم و ثبت‌نام کردم و گفتم شما آزاد هستید و انتظاری از شما ندارم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: این میدان عمومی است و بنده مواضع را می‌گویم و اگر مورد اقبال مردم بود، انتخاب می‌شوم.

اجازه نمی‌دهیم دست اندازهایی ایجاد شود یا به سفارتخانه‌هایی حمله شود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به راشاتودی درباره سیاست خارجی دولت قرار، اظهار داشت: سیاست جمهوری اسلامی روشن است و سعی می‌کنم باتدابیری این را تثبیت کنم و رو به جلو ببریم.

وی افزود: سیاستهای جمهوری اسلامی کامل و جامع است و با همه کشورها روابط خوب برقرار خواهیم کرد اما در دو جا این عمل نمی‌شود یک اسرائیل، زیرا این رژیم را قبول نداریم و دومی آمریکاست که فعلا خوی وحشیانه دارد. اما زمانی که رفتار خود را تغییر دهد رفتار ایران هم تغییر خواهد کرد و اینکه باید ببینیم منافع و حقوق ما را رعایت می‌کنند یا نه.


پورمحمدی تاکید کرد: توسعه روابط بین المللی با همسایگان در اولویت دارد و روسیه هم را کشور همسایه میدانیم و این اولویت برای این کشور هم رعایت می‌شود و اینکه ما در جایگاه مهم جهانی قرار داریم و باید از ظرفیتهای بریکس و شانگهای و کشورهای حوزه خلیج فارس استفاده کنیم.

وی ادامه داد: من این خط را به جد تعقیب خواهم کرد و اجازه نمی‌دهیم دست اندازهایی ایجاد شود یا اینکه به سفارتخانه‌هایی حمله کنند.

۱۰ سال است که fatf گلوی ارتباطات مالی را گرفته است

پورمحمدی در پاسخ به سوال ایلنا، مبنی بر اینکه ایا آقای جلیلی اجازه ندادند fatf را تصویب کند؟ اظهار داشت: من بنا ندارم به کسی نسبت خلاف بزنم، آقای جلیلی و یکی از فرماندهان جنگ در ملاقاتی که داشتیم بیان داشتند که شک داریم به صحت و درستی آقایان و باید منافع کشور در اولویت باشد و باید سیاستها تنظیم شود.

وی افزود: ۱۰ سال است که fatf گلوی ارتباطات مالی را گرفته است و اجازه نمی‌دهد. کشورها رویشان نمی‌شود که بگویند تحریم‌های آمریکا مانع است بیان می‌کنند که fatf نمی‌گذارد حتی چین و روسیه این موضوع را بیان می‌کنند.

پورمحمدی تصریح کرد: ما در fatf منطقه‌ای ورود داشته‌ایم که باید از این موضوع استفاده کنیم.

اطرافیان آقای خاتمی با من زاویه گفتمانی داشتند

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مشی سیاسی‌اش گفت: رویکرد، مواضع و گفتمان حاکم بر ذهن سه مقوله جداست. من چارچوب فکری و ذهنی خودم را بر مبنای امام(ره)، رهبری، شهید بهشتی و شهید مطهری قرار داده‌ام. اما در مقام اجرا عملکرد، متفاوت است.

پورمحمدی ادامه داد: آیا باید بنشینیم و منتظر فضای مناسب باشیم؟ خیر. من در هر دولتی به عنوان یک کنشگر و فعال موفق بودم و با حفظ مواضع خودم، آن حوزه را ارتقا دادم. من یک قاضی بودم و در دولت آقای هاشمی رئیس اطلاعات شدم و بیشتر گزارش‌هایم به شخص رهبری بود.


نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: در دولت آقای خاتمی هم که کنار گذاشته شدم، طبیعی بود چون اطرافیان آقای خاتمی با من زاویه گفتمانی داشتند، نتوانستند تحمل کنند و کنار گذاشته شدم. همچنین در دولت اقای احمدی‌نژاد نیز برای وزارت اطلاعات بعد وزارت کشور انتخاب شدم، من ابتدا مخالفت کردم اما بعد اعلام امادگی کردم. آقای احمدی نژاد در بلوک انقلابی بود.

وی خاطرنشان کرد: در دولت آقای روحانی هم قوه قضاییه من را کاندید کرد نه آقای روحانی. قبل از تشکیل دولتشان هم صحبت کردیم و من گفتم با دوستان شما اخلاف نظر داریم اما عقیده من این است که باید اجازه دهیم خطوط سیاسی شفاف عمل کنند.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه هر دولتی که از من درخواست همکاری کرده کمک کرده‌ام و وظیفه‌ام را خوب انجام داده‌ام، تصریح کرد: به گواه همه هرجا رفتم خوب عمل کردم و دوران مدیریتی من، جز دوران‌های ممتاز در کشور است. گاهی به شوخی می‌گویم اگر مرده شور شوم حتما مرده شور خوبی خواهم شد. چون از هیچ کاری نمی‌ترسم و معتقدم اگر کاری برای مردم مفید و ضروری باشد آن را می‌پذیرم و با تمام توان انجام می‌دهم و امیداورم در آینده هم همینطور باشد.

من وکیل مدافع دولت‌ها نیستم

وی در پاسخ به سوالی درخصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر احتمال کناره‌گیری وی به نفع پزشکیان اظهار داشت: سایر نامزدها تلاش می‌کنند که من از آنها پشتیبانی کرده و با آنها ائتلاف کنم. خیر، من چنین برنامه‌ای ندارم.

نامزد انتخابات در پاسخ به سوال دیگری درخصوص حضور وی در دولت‌های مختلف و انتظارات برای پاسخ‌های محکم در مناظرات عنوان کرد: بنده سال‌ها در این مباحث صحبت نکرده‌ام و تا مواضعم به جامعه منتقل شود، زمان می‌برد. ما تلاش می‌کنیم و این کارها منابع زیادی می‌خواهد و من چون چنین برنامه‌ای نداشتم، این مقدمات را فراهم نکردم. دوستان زیادی در عرصه رسانه‌ای بنده را کمک می‌کنند.

پورمحمدی بیان کرد: من وکیل مدافع دولت‌ها نیستم و الان هم دادگاه عملکرد دولت‌ها نیست، مردم حوصله شنیدن این حرف‌ها را ندارند. مردم می‌خواهند بدانند که چه کسی مشکلات را حل می‌کند و صورت مسأله را پاک نمی‌کند. دردها و دغدغه‌های مردم باید بیان شود.


وی گفت: آیا من آمده‌ام به گذشته لگد بزنم؟ مردم از این حرف‌ها بدشان می‌آید و اگر گذشته بد است چرا به کشورمان، اقتصاد، پیشرفت‌ها و نفوذ خود افتخار می‌کنیم؟ این‌ها در ۴۵ سال گذشته رخ داده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بنده با مسائل کشور آشنا هستم، هم‌اکنون اقتصاد مشکلاتی دارد و باید حل شود. آمریکایی‌ها گفتند سخت‌ترین تحریم تاریخ و فلج‌کننده را بر ایران تحمیل کردیم. اوفک و چند دفتر در کاخ سفید ایجاد شده تا اقتصاد ایران را مختل، فلج و فروپاشی کنند؛ علیرغم این فشارها و سختی که مردم دارند، آیا اقتصاد کشور فروپاشید و تولید متوقف شد و زندگی مختل شد؟ نه، چون اقتصاد ایران قوی است و مدیران و تولیدکنندگان قوی هستند و کشور را حفظ کردند ولی مشکلات را داریم. این مسائل به مردم فشار وارد می‌کند که باد حل شود.

بنا نیست در مناظرات پاسخ هر حرفی را بگویم

پورمحمدی اظهار داشت: باید مدافع این گذشته باشیم ولی وکیل مدافع دولت‌ها نیستم؛ خطاها زیاد بوده و نباید تکرار شود و بلکه باید اقرار کرد. بنا نیست در مناظرات پاسخ هر حرفی را بگویم بلکه باید وظایف خود را بگویم و از نقاط قوت دولت‌ها دفاع کرده و این را دنبال می‌کنم.

وی اضافه کرد: گرایش‌ها بر من تحمیل نمی‌شود و البته مدیرانی که گرایش فکری نزدیک‌تری دارند با استفاده می‌کنم، چون بالاخره در بلوک اصولگرایی هستم.


کشورهای شرقی در روابط ما جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار رسانه چینی در خصوص نگاه سیاست خارجی دولتش گفت: ما حتما یک سیاست متعادل خواهیم داشت. ایران کشور بزرگ، توانمند و با بازار بزرگی است و طبعا روابطمان را با کشورهای دیگر توسعه خواهیم داد. هر کشوری که آماده همکاری بیشتری با ما باشد مثل چین و روسیه که اقبال بیشتری به روابط ما نشان دادند؛ از آنها استقبال خواهیم کرد. در بلوک بندی جدید جهانی شرایط جدید را بیشتر درک کنیم و کشورهای شرقی در روابط ما جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت.

ارگان‌هایی مانند دولت نباید در اقتصاد دخالت کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به خبرنگار دانا، با شاره به راهکار دولتش برای خانواده‌های کارگران، اظهار داشت: مقوله حقوق و دستمزد و بیمه به اقتصاد و پایه‌های اقتصادی برمی‌گردد. باید اقتصاد را از این بن‌بست خارج کنیم. قفل اقتصاد در هر صورت باید باز شود.

وی افزود: ما به گفتمان اقتصاد مقاومتی که ده سال پیش مطرح کردند نتوانستیم اجرای خوبی داشته باشیم. تنازعات، بلوک‌بندی‌های داخلی و گرایش‌های مزاحم بی‌هویت در رشد و توسعه اقتصاد سنگ‌اندازی شده است.

پورمحمدی تصریح کرد: ارگان‌هایی مانند دولت نباید در اقتصاد دخالت کنند. اقتصاد ما نباید دولتی باشد. وقتی دولت نباید بیاید یعنی دولتی‌ها، شبه‌دولتی‌ها و خصولتی‌ها و ... نباید بیایند. چرا ما اجازه دهیم مجموعه دولتی با منابع دولتی رقیب مردم شود.

وی تاکید کرد: اقتصاد ما باید تکان بخورد، در چند سال گذشته خود تحریمی به تحریم بیرونی کمک کرده است. سیاست یارانه‌ای در ۱۲ سال گذشته تشدید و تقویت تحریم‌کنندگان بوده است. ما زمانی که تحریم می‌شویم باید مصرف خودمان را کنترل کنیم نه اینکه بیشتر مصرف و منابع را اصراف کنیم.

پورمحمدی تاکید کرد: من خوشحالم که دولت شهید رئیسی نظام تامین اجتماعی را تقویت کرد. نفس کار و سیاست حتما مثبت است. رمز حل مشکل اقتصاد است. در تمام جلسات مناظراتی تاکید می‌کنم اقتصاد را دریابید و اصل را اینجا بگذارید.

وی ادامه داد: برنامه‌های متعدد و جزئی مثل «آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچ» است. فکر می‌کنم با مردم می‌توانیم قهرمان شویم اگر به یک گفتمان و نگاه و اعتماد مشترک برسیم.

امروز اقتصاد ایران به تصمیمات سخت نیاز دارد

پورمحمدی تاکید کرد: حتما تصمیمات سخت خواهم گرفت ولی یک حرف می‌زنم امروز اقتصاد ایران به تصمیمات سخت نیاز دارد. مردم از ما صداقت ببینند و تمام ظرفیتها را در خدمت آوردیم و از همه ظرفیت‌های ملی استفاده می‌کنیم.

وی بیان داشت: مردم اگر در ما صداقت ببینند و با تاکید می‌کنم مرد پای ما حرف‌های خوب می‌ایستند و سختی‌ها را تحمل می‌کنند. رهبری معظم در صحنه‌های سخت با اعتماد سازی از گردنه‌ها عبور داد. در سهمیه‌بندی بنزین که مهمترین طرح کلان در آن زمان بود اعتماد به ما کردند با اینکه طرح ناقص بود.

پورمحمدی تاکید کرد: امروز ایران نیازمند تصمیمات سخت است. در سهمیه بندی بنزین یک تصمیم سخت بود و شش ماه برای آن کار کردیم و خانواده من هم نمی‌دانستند که سهمیه بندی بنزین است تا باک بنزین پر کنند. اگر با مردم صادق باشیم آنها نیز ما با همراه می‌شوند.

باید به سمت نرخ ارز یگانه برویم

پورمحمدی در پاسخ به سوال خبرنگار اسپوتنیک در خصوص برنامه دولتش برای ثبات ارز گفت: بحث ارز متاسفانه نگران کننده است. حتما به مصلحت است که برای جلوگیری از فساد که رانت‌های بسیار زیادی ایجاد کرده و هم برای افکار عمومی و اقتصاد هزینه داشته است؛ به سمت نرخ ارز یگانه برویم.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از فساد و ایجاد رانت‌ها و بی‌عدالتی باید روی نرخ ارز واحد متمرکز شویم و باید سعی کنیم بازار دیکته کند ولی چون در شرایط سخت هستیم، شاید راحت نتوانیم این کار را انجام دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: سیاست من فاصله گرفتن از تنوع ارز است، اما در تولیدات جهت مصارف عامه مجبوریم از ارز ترجیحی استفاده کنیم؛ همانطور که کشورهایی مثل چین ۲۴۰ میلیارد ارز ترجیحی به جامعه خود تزریق کرده است.

در دولتم با بچه‌های ولایی، حزب اللهی و کاربلد کار می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه‌ی این نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی‌های برخی کارشناسان مبنی بر اینکه وی و پزشکیان یک سبد رأی دارند، اگر به‌عنوان رییس‌جمهور انتخاب شدید از پزشکیان استفاده خواهید کرد؟ بیان کرد: این رویکرد را تشویق و تکرار نکنید. از دوستان اصولگرا توقع دارم این حرف را که دیگران می‌گویند، تکرار نشود. بنده در دولتم با بچه‌های ولایی، حزب اللهی و کاربلد کار می‌کنم و بخش زیادی از دولتم این افراد خواهند بود.

آقای پزشکیان آدم خوبی است ولی برای ریاست جمهوری نه

پورمحمدی اظهار داشت: آقای پزشکیان آدم خوبی است ولی برای ریاست جمهوری نه، آقای ظریف دیپلمات خوبی است و اگر مربی خوبی داشته باشد، بازیکن خوبی است ولی نمی‌تواند راهبری داشته باشد. در اصولگرایان و اصلاح‌طلبان امثال آقای ظریف را زیاد داریم. مدیر عالی کشور باید مربی خوبی باشد و از ظرفیت‌ها استفاده کند؛ بازیکن‌ها می‌توانند از گروه‌های مختلفی باشند ولی مربی این بازیکنان را جمع کرده و خروجی مطلوب می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید گفتمان را از دست داد؛ من گفتمان انقلابی دارم و اصرار دارم که این گفتمان کشور را تا اینجا آورده است. این سخت به این معنا نیست که بلوک‌بندی سیاسی و دیوارکشی داشته باشیم. مردم هم همین را می‌خواهند؛ برخی که هنوز جو انتخاباتی ندارند، نمی‌دانند ما این موارد را باور داریم. اگر جامعه ایمان بیاورد که این سخنان من صادقانه است، بخش مهم کسانی که انگیزه مشارکت ندارند، مشارکت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 115
  • در انتظار بررسی: 34
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    34 27
    آقای پزشکیان این دغل دوستان که می بینی مگسانند دور شیرینی
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      28 15
      فکر می کنی خودش عسله؟
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      10 16
      اتفاقا تنها جمله درستی هست که تو عمرش زده
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      22 13
      از آخوندی که وضع مسکن رو به خاک سیاه نشوند و الان با ظریف دارن کمک میکنن به پزشکیان معلومه اگه پزشکیان بیاد سرکار چه خبر میشه.مملکت دیگه کشش نداره واسه مدیریت علی برکة الهی ریموت کنترلی از راه دور.هنوز جای برجام قبلیتون درد میکنه.اونهمه کارخونه و کارگاه و تولیدی رو ورشکسته و بدبخت کردین بس نبود؟چی میخواین دیگه از جون مردم؟خدا نیاره بعد از اون دیپلماستی التماس و‌حقارت و بعد از اینهمه شهید که دادیم دوباره از دسته روحانی کسی رای بیاره.شهید سلیمانی و فخری زاده و....
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      19 17
      رای من و خونوادم قالیباف.استاد امور اجرایی.تهران رو عالی ساخته.مشت نمونه خروار
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      28 10
      این پزشکیان با این حجم از تبلیغات دیگه حالمو داره بهم میزنه.هرروز چندتا پیامک میاد،هرسایتی رو باز میکنی تبلیغ واسه این پزشکیان.کلافه شدم.تو اون هشت سال چه گلی به سر مردم زدین که باز میخواین بیاین؟همین آخوندی که واسه پزشکیان تبلیغ میکنه وضع مسکن رو جوری کرد که دیگه مردم به خواب ببینن صاحب خونه شدن رو.خدا به حق علی ازتون نگذره
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      جمله آقای پور محمدی درسته کاملا پزشکیان بلحاظ شخصیتی هم خیلی ضعیف هستن و قدرت تصمیم گیری ندارن و همه چیز رو به کارشناسها میسپارند ولی خود جناب پور محمدی هم وضع بهتری نسبت به پزشکیان ندارند
    • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      2 0
      18:31 اسکل اخوندی 7 ساله که رفته و هیچ مسئولین دولتی ندارههفت سال پیش قیمت مسکن یک دهم الان بود. تو این 3سال قیمت مسکن 5برابر شده
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    10 0
    ارز یگانه؟! منظورش تک نرخی کردنه
  • یوسف IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    12 1
    چرا نامزدهای انتخابات هیچگونه صحبتی در مورد اجرای قانون جامع معلولان نمیکنن؟ ظاهرا رای ما 3میلیون نفر رو نمیخوان!!!
  • حسن IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    15 3
    با این اوصاف حتما خودت شایسته ریاست جمهوری (خودگویی خود خندی عجب مرد هنرمندی)فکر نمیکنی این خیز برای تو خیلی زیاد باشد
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    22 9
    خیلی هم مناسب است . چطور ترامپ که تمام عمرش بنگاچی بود ، رئیس جمهوری شد که مردم آمریکا خیلی بیشتر از اوباما ازش راضی بودند ، آن وقت آقای دکتر پزشکیان که ۴۵ سال است در سیاست و مناصب دولتی و حکومتی است ، نتواند رئیس جمهور خوبی شود؟؟؟!!!
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    20 20
    آری جناب شما وهمفکرات مناسبی من طرفدار پزشکیان نیستم ولی بخاطر این حرفهای شما وتوهین های بعضی از امامان جمعه به پزشکیان رای می دهم
    • جیم IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      14 8
      بر اساس حجت و منطق عقلی و شرعی رای بده تا بتوانی جوابی در قیامت داشته باشی .
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 0
      به هر کسی دوس داری رای بده از اون دنیا هم نترس همون طور که اینا جواب میدن شما هم جواب میدی
    • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      به ۱۷:۳۲ متاسفانه اشتباه دستم خورد رو منفی.کاملا با نظرش موافقم
  • جعفری IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    18 2
    ازحق نگذریم جناب پورمحمدی انسان عاقلی است ولی آنچنان که خودشان فرمودندبرای ریاست جمهوری مناسب نیست.
  • FI ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 21
    پزشکیان ، مغولیان
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    22 24
    رای نمیدم
    • فاطمه IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 5
      رای ندادن مشکلی از ادم حل نمیکنه.اگر کسی رو قبول نداری اوکی حرفی نیست حداقل بیا و سفید بده.
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      6 8
      چرا دکتر قالیباف 🤔😍 افتخار ایرانی افتخار جهانی 🇮🇷🥇🌍 دکتر قالیباف در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شدند . دوست عزیز اگه باور نکردین میتونین در گوگل سرچ کنین... سردار عزیز امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ : اگر امروز موشکی به اینجا رسیده...کسان زیادی زحمت کشیدن تلاش کردند...نماد اونها شهید طهرانی مقدم...ولی من امروز باید اینو عرض بکنم کسی که باعث شد موشکی تا این حد گسترش پیدا کند و نام او هیچ کجا برده نشد و هم اکنون هم گمنام است آقای دکتر قالیباف است دوره فرماندهی دکتر قالیباف تدبیری اندیشیده و بنیانی نهاده شد که ما امروز در هر شهر یک پایگاه _موشکی_ داشته باشیم . دکتر قالیباف پس ورود به مجلس طرح های بزرگی را تصویب کردند یکی از این طرح ها افزایش حقوق سربازان عزیز نظام وظیفه از چند صد هزار تومان به ۵ تا ۹ میلیون تومان برای اطلاع بیشتر میتوانید ( ۴۰ اقدام مهم مجلس یازدهم در ۴۴ ماه فعالیتش ) را در گوگل سرچ کنید 🙋‍♂️💚
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      13 9
      به درک ولی هر اتفاقی در این مملکت افتاد حق اعتراض و نق و غر زدن و عرعر کردن نداری
    • شاهین IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      10 4
      جناب 14:00، کسی که رای نمی ده، خق گلایه و شکایت از مسائل و مشکلات کشور را هم نداره، این یک اصل ثابت در همه جای دنیاست.
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      7 4
      همرنگ اکثریت شدن همیشه خوب نیست و این بار بیا مثل ما اقلیت رای بده
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 11
      من رای نمیدهم چچون تا به امروز رای دادم برای خودم و کشوزم هیچ نتیجهه ای را ندیدم فقط حلاوت برای ریسس جمهور شدن و اطرافیانش را دیدم
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 8
      من رای نمیدهم چچون تا به امروز رای دادم برای خودم و کشوزم هیچ نتیجهه ای را ندیدم فقط حلاوت برای ریسس جمهور شدن و اطرافیانش را دیدم
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      همون بهتر رای ندید بذارید ما با خیال راحت فرد اصلح رو انتخاب کنیم شماها سال ۹۲ و ۹۶ گوش به فرمان ماهوهره ها و سلبریتی های فاسد نون به نرخ روز خور رای دادید که وضعمون الان ایجور شده آره داداش فکر کن رای ندادن و دادن هیچ نتیجه ای نداره بهتر
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 4
    مذاکرات هسته ای حق ماست....شرم برتو که پس ازین همه شهید که باشعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست رسیدیم به شعار ابلهانه ی پورمحمدی موزمار،مذاکرات هسته ای حق ماست....تفو به شرفت پست فطرت
  • US ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    45 35
    پزشکیان هم از تو بهتره مردم بهش رای میدن وهم ظریف آدم باسواد و خوبی هست وبلد با دنیا رابطه برقرار کنه
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      12 5
      8 ساااال با دنیاتون (امریکا) رابطه برقرار کردید چیزی جز "لایک" تحویلتون داد آخرسر؟
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      12 6
      با سوادی که فرق بین تعلیق تحریم و لغو تحریم را نمی‌داند...با سوادی که برجام رو نخوانده امضا کرد!!!
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 10
      پزشکیان که بک پانترک و هنوز نمیتونه یه مدرسه رو اداره کنه و ظریف هم که این روزها طبق دستور اربابای امریکاییش زده به سبم اخر و شارلاتان بازی ازه پزشکیان فعلا نفر اول هست البته تو فضای مجازی! ولی مردم در فضای واقعی دیگه گول این شارلاتان های اصلاح طلب خاین به کشور رو نخواهند خورد و‌خواهی دید شنبه پوزه همه اصلاح طلب ها به خاک مالیده میشه و شرشان برای همیشه از این کشور کنده خواهد شد
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 9
      مردم ان شاءالله بهش رای نمیدن ظریف هم قطعا یک کله پوک گاگول بی عرضه حقیر ذلیل وطن فروش خائن است.
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      11 6
      ظریف شعبان بی مخ پزشکیان
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 5
      نه این خوب هست و نه آن در ضمن تسلیت به نامحرم ها چون پزشکیان قطعا رئیس جمهور نخواهد شد آن هم بر اساس آخرین نظر سنجی ها و هم اینکه انتخابات به دور دوم کشیده می شود مگر یکی از قالیباف یا جلیلی کنار بروند که همان دور اول رقابت تمام می شود وجریان راه شهید طی خواهد شد
    • حمید US ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      7 2
      خطاب به 14:07،پزشکیان از چه نظر بهتره؟!!!! میشه نام ببری؟!!! پزشکیان نه برنامه داره و نه حتی ایده ای برای اداره کشور، حتی کارنامه موفقی هم طی دوران مسئولیتش نداشته. اگر رییس جمهوری به مسائل کشور اشراف کافی نداشته باشه، از نظر متخصصین و کارشناسان هم نمی تونه به خوبی بهره مند بشه. پزشکیان بسیار سطحی در مورد مسائل مختلف اظهارنظر می کنه و درباره خیلی مسائل هم خلاف واقع حرف زده، چون خیلی از حرفهاش و ادعاهاش بر خلاف آمار رسمی و بین المللی بوده ، ایشون فقط بلده غرولند کنه و بس.در ضمن ، از جانب خودت حرف بزن نه مردم، تو نماینده مردم نیستی حناب. ظریف هم اگر بلد بود با دنیا رابطه برقرار کنه ، رابطه چند کشور با ما زمان ظریف قظع نمی شد و برجام هم نافرجام نمی شد، همه پیش بینی های ظریف هم که غلط از اب دراومد جناب، الان سال 92 یا 96 نیست که از این حخرف های تخیلی راجع به ظریف بزنی و بقیه باور کنند.
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 5
      ظریف فقط زبان انگلیسی بلد هست و نه زبان دنیا. تازه تفاوت لغو تعلیق را به زبان انگلیسی نمی داند.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 3
    فقط خودت خوبی ..رفیق معجزه هزاره سوم
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    11 18
    دهانی که بگوید ظریف دیپلمات خوبی است باید در عقل صاحبش شک پیدا کرد .
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 2
      شما برادر یا نمیفهی یا خودت زدی به نفهمی توصیه می کنیم صبحت های شهید والامقام امیر عبداللهیان را در روز اول وزارت و خداحافظی دکتر ظریف گوش کن. شاید نجابت و انسانیت - فهم و درک - شعور و انسانیت - حق و حقانیت - سیاست و دیانت و ... را از این شهید والامقام یاد بگیری و درست قضاوت کنی. در ضمن چنانچه دکتر ظریف در دوران مسئولیت وزارتخانه خود دچار اشتباه و ایراد در خدمت شده باشند. بایست به عزیزان داوطلب که 4 نفر آنها در ان دوران نماینده مجلس بودند و در بعد نظارتی می توانستند وزیر را استیضاح و برکنار کنند و نکردند باید پاسخگو باشند. یادت باشه نظر بده ولی قضاوت نکن که قیامت نزدیک است. برادر
  • مسعود IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    14 9
    تو این نظام با سواد تر و بهتر از دکتر ظریف نداریم،اگر بجای تو و همفکران تو دکتر ظریف نامزد میشد خیلی خوب بود.ریاست جمهوری سواد میخواهد که شما کم داری..
  • US ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 14
    و جلیلی هم همینطور فقط قالیباف
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 3
    شما خودت هم برای ریاست جمهوری مناسب هستی ۶۷ قاطعیت نشان دادی
  • ناشناس IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    10 1
    شما خودت مناسبی مردم از شما خیلی بدش میاد تا دکتر پزشکیان زیاد رای بیاری ۵۰۰ هزار تا شایدم کمتر خجالت بکش درباره دیگران قضاوت نکن
  • علی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 3
    آقای پورمحمدی آدم بدی است، برای همین برای ریاست جمهوری مناسب است.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    خوب حرف می زنی داش اما به عمل کار برآید
  • AU ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    مناسب نیست درسته.ولی بین اونایی که تایید شدن بهترین هست.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 1
    ممنون که این پست رو گذاشتید. احتمال داشت بهش رای بدم ولی حالا که اینو خوندم دیگه بهش رای نمیدم.
  • امیر IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 2
    کاملا حرف حساب زده
  • ایرانی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 7
    جناب پورمحمدی بهترین حرفی که تو این دوره انتخابات زدید همینه ،واقعا این مردک پزشکیان چاله میدانی وغربگدا که من شک دارم تحصیلات بدون تقللبش از سطح ابتدایی بالاتر نرفته ،البته تو جریان همین انتخابات هم جز تقلب وجعل حرفها وبستن تمام کارهایی که خودش وتیمش منشاش بودن به نظام، چیزی ازش ندیدیم .مطمئنم تمام مدارک تحصیلیش تقلبیه
  • هومن DE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 1
    افرادی و سیاسیون که رای زیر ۱٪ دارند، چرا وارد انتخابات می شوند؟ در هیچ جای دنیا کاندیدای ۱ـ۲٪ وجود ندارد غیر از ایران
  • مسعود IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    آشیخ ببینیم وتعریف کنیم
  • فرشید IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 3
    تنها کسی که از رو منطق حرف میزنه همینه
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 1
    نه شما واسه ریاست جمهوری خوبی!از پرونده کرسنت چه خبر؟!نه اینکه در زمان شما فیلترینگ اتفاق نیفتاده؟!جواب نمیدی چون جوابی نداری،حداقل پزشکیان با مردم روراست هستش،واسه همینم دوست و دشمن به جونش افتادین
  • کریم IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 7
    البته نظر آقای پور محمدی قابل احترام ، ولی در بین نامزدهای فعلی ، اصلح ترین فرد برای ریاست جمهوری جناب دکتر پزشکیان می باشند که فردی خوش فکر ، نخبه ، پاکدست ، توانمند در هر کاری و هر جایگاهی ،باسواد ، مردمی ، با صداقت علمی و عملی ، ... و خلاصه هرچه خوبان دارند . دکتر پزشکیان یکجا دارند .چهار نامزد دیگر که هر دفعه سوابق نامزدی را دارند واقعا در این جایگاه نیستند و ثابت شده است .ولی دیدگاه های تئوری خوبی دارند ولی لباس ریاست جمهوری برای وی ،بسیار گشاد هست و لباسی است زیبنده دکتر پزشکیان.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 1
    آره تو خوبی
  • اﻳﺮاﻥ IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻓﻘﻄ ﻭﻋﺪﻩ ﺳﺮﺧﺮﻣﻦ ﻣﻴﺪﻫﻴﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻫﻴﭻ ﻛﺪاﻡ اﺯ ﺭﻳﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﻫﺎﻱ ﻛﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻨﺪ ﺑﻪ ﻭﻋﺪﻩ ﻗﻮﻟﻬﺎﻱ ﻛﻪ ﻗﺒﻞ اﺯ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺩاﺩﻧﺪ ﻋﻤﻞ ﻛﻨﻨﺪ ﻭﻗﺘﻲ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﺸﻮﺭ ﺭا ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﺩﻳﺪﻧﺪ ﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﺧﻴﻠﻲ اﻭﺿﺎﻉ ﺧﺮاﺏ ﻫﺴﺖ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭاﻩ اﻳﻦ ﻛﻪ ﺧﻼﺹ ﺷﻮﻧﺪ اﻳﻦ ﻫﺴﺖ ﻫﻤﻪ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻛﺸﻮﺭ ﺭا ﺑﻪ ﮔﺮﺩﻥ ﺭﻳﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺩﻭﻟﺖ ﻗﺒﻠﻲ ﻣﻲ اﻧﺪاﺯﻧﺪ اﻳﻦ ﺭﻭﻳﻪ ﺭا ﻫﻤﻪ ﺩﻭﻟﺖ ﻣﺮﺩاﻥ ﭘﻴﺶ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ
  • ناشناس IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 2
    آقای پورمحمدی شماکجازندگی میکنین،از اوضاع واحوال مردم خبرندارین،کوووو روحیه ونشات،خجالت آورلااقل این حرفارو نگوزشت بخدا،
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 3
    واقعا در بین این افراد آقای دکتر قالیباف مناسب ترین فرد برای ریاست جمهوری هستند و بقیه سیاهی لشکر هستند و توانایی اداره یک مجموعه کوچک را ندارند آقای قالیباف جامع الشرایط در کارهای اجرایی هستند
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    بقیه اش رو نخوندم ولی بند آخر رو خوندم و قبول دارم
  • کشورایران صومعه سرا IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    سلام ودرودخدابه آقای پورمحمدی عزیز.هرعزیزی که کاندیدشده بایدازآینده کاری خودصحبت کندهمین مسائل باعث میشی مردم نسبت به کاندیدهاآگاه بشوندبجای تخریب یگدیگرگاری کنیدمردم روبرای انتخابات پیش روبه طرف خودبگشانیدنه اینکه باتخریب گاری کنیدمردم روازخودتان دورکنیدبه امیدموفقیت
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 2
    ففط توخوبی خخخخ
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 2
    چطور از پزشکیان وظریف بد گفت از بقیه چرا بد نگفت رای نمی‌دم
  • FR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 2
    ببین کی به کی میگه مناسب ریاست جمهوری نیست
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    پس حزب بادی توام هرجا باد بیاد آماده ای برای جون خودت خدمت
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    چند رنگی
  • بی نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    ما خواهان اتغییریم.
  • فان IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 2
    پزشکیان هر چی باشه معتدله..هر چند آب ریخته روی زمین...هیچ رییس‌جمهور ی نمیتونه وضعیت فعلی ایران در جهان رو بهبود بده .مگر با توافق با اروپا و شاید کمی آمریکا و برجام
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 2
    رای من آقای زاکانی! قول داده هز ماه گوشت قرمز مجانی حدود ۳۰ کیلو به مردم بدهد.. من هم با تمام اعضای خانواده ی ۱۰ نفره گرسنه هستیم.تماما به زاکانی رای می دهیم...
  • سیدامیرعلی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 2
    تو اگر راست میگی برو شهرستانها کسی طرفدار تو نیست و تحویلت نمی گیرد مدام واسه خودت نشست خبری برگزار می کنی. هم دکترپزشکیان فوق‌العاده باسواد هستش وهم دکتر ظریف ممتاز هستند
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 1
    نه پس جلیلی و قالیباف و زاکانی مناسبن
  • ایرانی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 3
    نه تنها پزشکیان ، بلکه قالیباف ، زاکانی ، جلیلی ، قاضی هاشمی و خود پورمحمدی ، هیچکدام در قامت رییس جمهوری نیستن ، نه حرف زدن بلدن نه برنامه مدون و مشخصی برای رفع مشکلات عدیده مملکت دارن ، فقط فقط برای گرفت پست ریاست جمهوری امدن و بس ، دیگه بسه ، نه عمر نوح داریم نه صبر ایوب ، بزارید افراد مستقل و متخصص سکوی ریاست جمهوری را بدست گیرن ،
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 4
    تو خوبید 2 بار 15 سالە به هیچ کس رای ندادم ولی این بار فقط پزشکیان
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    ببینید کی بهتون گفتم ظریف و پزشکیان اومدن بازار گرمی برای داغ کردن تنور انتخابات
  • مرتضی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 1
    پور محمدی و پزشکیان هردو اصلاح طلب هستند در دو لباس متفاوت هردو برای گرفتن رای اصول را نادیده می گیرند
  • هموطن IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    گفتمان امام یعنی اب و برق مجانی آیا تو میتونی انجام بدی بفرما تا بهت رای بدم
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 0
      این غلطه سخنگوی دولت موقت اینو گفت دربرابرش امام گفت دلخوش نباشید آب و برق مجانی میکنیم ما هم دنیا رو آباد میکنیم هم آخرت نقل به مضمون
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 4
    زاکانی و جلیلی و قالیباف شرایط رو دارن
  • PL ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 1
    یکی مثل زاکانی مبگوید من نمی گذارم پزشکیان رئیس جمهور شود ودیگری مثل پورمحمدی می گوید پزشکیان برای ریاست جمهوری خوب نیست مگر خبری است چرا این کاندیداها بجای تشریح برنامه های نداشته خود روی در نیامدن پزشکیان زوم کردند هر چند پزشکیان از بین صفرها نفره یک دارد
  • PL ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    تو را بخدا سوگند اینقدر با سرنوشت مردم و کشور بازی نکنید این کاندیدها حتی نمی توانند یک دکان بقالی را اداره کنند چه رسد بخواهند کشور بزرگی مثل ایران را اداره کنند
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    هر 6نفرشما بدرد نمیخورید
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 3
    اتفاقا درمقابل تفرادی چون شما و قالیباف و جلیلی که همگی امتحان داده هستید وپرونده خوبی ندارید پزشکیان بخاطر درستکار بودن وپاکدستی و خوش فکر بودن وازجنس مردم بودن بهترین کاندید برای ریاست جمهوری است
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 2
    آخر شیخ تو خودت را هنوز نشناختی چطور تشخیص میدی تو دیوونه ای
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 1
    برخلاف نظر شما ازبین کاندیداها دکترپزشکیان بهترین فرد واجد شرایط رای دادن هستند قالیباف دارای فساد اقتصادی است جلیلی در مداکرات هسته ای با تصویب قطعنامه های شدید برعلیه ایران وتحریمهای کمرشکن بالاترین ضربه ذابه کشور وملت زد جنابعالی هم دارای پرونده سیاه هستی بنابراین بهترین کاندید جناب دکترپزشکیان تست
  • قادری IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 1
    پزشکیان از 5 نامزد پوششی افولگرایان خدا وکیلی بهتره هم از لحاظ شخصیت و هم از لحاظ پاکدستی هم از لحاظ اخلاق و ایمان و تقوا و حداقل اش اینکه در همکین اوضاع و احوال رقابتی به کسی فحش و ناسزا نمیدهد و دروغ نمی گوید و وعده سرخرمن نمیدهد و بت تراشی از دولتها نمی کند و انچه مردم لمس میکنند انرا میگوید . ما قرار بود رای ندهیم حالا به احترام پزشکیان رای خواهیم چه پیروز شود و یا شکست بخورد .
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      5تا پوششی نامزد اصلی شبحه
  • ارش IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 3
    حتی جناب اقای پورمحمدی هم این جناح سرتاسر دروغ وسیاه باز روشناخته ولی چهارتا مشکلدار هنوز نشناختن پزشکیان همون روحانی هست با صورتی جدید
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 2
    شما خودتان 200 هزار رای هم ندارید چطور از پزشکیان و ظریف که محبوب مردم هستن صحبت میکنید؟
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 2
    بالاخره بعد از چند روز یک حرف درست حسابی زدی
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    یعنی شورای خبرگان اندازه تو نمیفهمه ؟؟؟ کی تا حالا خبرگزاری ها و افراد عادی به فرد تایید شده توسط شورای نگهبان و رهبری حمله میکنن؟
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 2
    همین که رهبری پزشکیان رو تایید میکنه برای ما کافی ست ... قطعا شما یک هزارم پزشکیان هم صلاحیت ندارید
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 3
    ما هم پزشکیان را مناسب نمیدانیم ولی در مقایسه با جلیلی بسیار مناسب تر است
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 4
    پزشکیان باعث آشتی نظام و مردم میشود
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 3
    بخاظر بورس و جبران زیان مردم به پزشکیان رای میدهیم
  • مسلم IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 3
    منم قبول دارم پزشکیان آدم خوبیست ولی نمی تواند رعیس موفقی باشد چون کسانیکه اورا احاطه کردند خوب نیستند و نسخه های خوبی نمی پیچند
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 0
      بنظرم اصلاح طلبان خطرشان برای سرنوشت کشورمان خیلی بیشتر است چون دوران گذشته همچون اقای روحانی دیدیم فقط به فکر خودشان و یک گروه اقلیت فرصت طلب میدان داری خواهند کرد .
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 4
    نه تنها استیل ریاست جمهوری به پزشکیان نمی خورد بلکه مگسان دور و برش هم بسیار خطرناکند .
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 3
    اتفاقا مردم پزشکیان را دوست دارند
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    شایدم با زبون بی زبونی داره میگه وقتتون رو هدر ندین انتخاب انجام شده
  • میم IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    تو و دختر کارشناست خوبین
  • بی نام IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    جالب بود خخخخخخ
  • علیرضا IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    حاجی اگر پزشکیان برای ریاست جمهوری مناسب نیست متاسفانه شما اصلا مناسب نیستید مردم ما آگاه هستند میدانند به چه کسی باید رای بدهند اگر شما را لایق دیدند به شما ویا خواستند نفر دیگر را انتخاب میکنند حاجی منیت کار خوبی نیست مثلا زاکانی که فقط دردش شکمش پزشکیان است زاکانی بجای ایراد گیری از دیگران دستور ندهد بروند فلان میوه فروش با گاری دستی که روزی اهل وعیالش را در میارد مثل وحشیها داروندارش را خراب نکند وکتک هم نزنند
  • مجید IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    راستش را بخواهید هیچکدام از آقایان برنامه خوبی برای اداره آینده کشور ندارند
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 2
    اگرمیگفتی پزشکیان بهترین کاندید برای رای دادن است شک می کردیم چون سوابق سیاه شما اثبات کننده دشمنی بانظر دکتر پزشکیان است ما چون سوالی و کارنامه شما را قبول نداریم برخلاف نظر شما به پزشکیان عزیز رای خواهیم دتد
  • فرهنگ IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    آقای پور محمدی راست می گویند پزشکیان آدم خوبی است ولی مناسب ریاست جمهوری نیست گفته آقای پور محمد یا توهین است و یا حقیر شمردن .آقای پور محمد شهید جمهور هم آدم خوبی بود و هم رئیس جمهور خوب .
  • مرتضی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    تمامی نکته نظرات حرفها ، حکایت و سمت و سویش این که مردم را با تشویق تنبیه حس انزجار ویا عدم موفقیت یک نامزد خواص سوق به شرکت در انتخابت بدهند. والبته مهم نیست بکی ری بدهند چون.... والسلام
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    نه توخوبی !!!!
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    چندین دوره هست رای نمیدم...هم وجدانم راحته و هم از اینکه بازی نمیخورم خوشحالم
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 2
    مردم بزرگوار ایران شما همگی باهوش هستید، تحت تاثیر رسانه های بیگانه قرار نگیرید اگر میخواهید این اقتدار و ثبات اقتصادی و این بهبود معیشت و تورم بهبود اوضاع دلار و اوضاع بورس که همگی به خاطر تلاشهای شبانه روزی شهید رییسی و جبهه انقلاب بوده است، خدای ناکرده از دست برود به امثال ظریف و پزشکیان بیسواد رای بدهید
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    پزشکیان مجددا اظهار کرد مهسا امینی به قتل رسیده است. چنین شخصی صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد
  • ارش IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    فقط‌تومناسبی‌اقا
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    هردوتون بد هستین.ظریف هم از دوتاتون بدتر.فقط تشنه قدرت هستین.خدمت گذار مخلص فقط شهید رئیسی بود که آخرشم جونش رو پای این کشور و مردم گذاشت. ما با رای به جلیلی راه رئیسی رو ادامه میدیم
  • واقعیت IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    تو یکی که اصلا رای نمی اری مطمن مطمن 100 در صد
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    پزشکیان با کابینه قوی و روشنفکری که تشکیل خواهد داد قطغا موفقیت های زیادی را در عرصه سیاسی ،اقتصادی و بین المللی به دست می آورد هرچه باشد از بولف زن های اصول گرای خواب آلود بی سیاست بهتر است
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    اوه اوه ببخشید که یک نظر دادیم و گفتیم طبق نظر سنجی.... و منتشر نکردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس