کد خبر 1616689
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
پایان راه سارقان موتورسیکلت با شلیک پلیس

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی پایتخت از زمین‌گیر شدن سارقان موتورسیکلت در یک عملیات تعقیب و گریز در محله قلهک خبر داد.

به گزارش مشرق، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مامورن کلانتری ۱۰۱ تجریش در حال گشت زنی در محدوده قلهک تهران بودند که به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ماموران در گام نخست متوجه شدند، پلاک موتورسیکلت موردنظر سابقه سرقت دارد و وسیله نقلیه مذکور یک هفته پیش به سرقت رفته است. همین کافی بود تا ماموران کلانتری تجریش وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

متهمان پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با موتورسیکلت متواری شدند که ماموران در جریان تعقیب و گریز با رعایت قانون بکارگیری سلاح در ابتدا چند تیر هوایی شلیک کردند و در نهایت موتورسیکلت را نشانه گرفتند.

با توقف موتورسیکلت ماموران متوجه شدند که شلیک تیر به سمت موتورسیکلت موجب مصدومیت هر دو موتورسوار شده است که بلافاصله اقدامات درمانی انجام شد و هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند. ولی یکی از مصدومان حادثه به علت صدمات وارده فوت و مصدوم دیگر تحت درمان می‌باشد. متهم تحت درمان پس از بهبودی برای کشف جزئیات پرونده و طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.

هر دو متهم از مجرمان حرفه‌ای می‌باشند و به دفعات مختلف تحت عناوین مجرمانه از قبیل سرقت قاپ زنی، سرقت لوازم خودرو، سرقت موتورسیکلت و حمل و مصرف مواد مخدر دستگیر شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    حقشونه . بروند به جهنم . اصلا تمام اشرار و خلافکارها را باید در صحنه به درک واصل کنید تا بیخود زندانها شلوغ نشوند
  • رزمنده و جانباز دفاع مقدس IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    پیشنهاد ارتقا یک درجه تشویق برای کسانی که دزد حرفه ای را به جهنم فرستادند دارم . کسانی که موافق هستند رای مثبت بدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس