کد خبر 1616856
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
گفت و‌شنو‌د

در مجلس ختم، یک نفر پشت تریبون رفته بود تا درباره اعمال نیک شخص متوفی صحبت کند ولی پیوسته از خودش تعریف می‌کرد! یکی از حاضران گفت؛ بالاخره ما نفهمیدیم که تو فوت کرده‌ای یا آن بند خدا.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: عوامل دولت آقای روحانی پاشنه‌ها را کشیده و برای تبلیغ نامزد اصلاحاتچی‌ها به این شهر و آن شهر سفر می‌کنند!

گفتم: حالا چه می‌گویند؟!

گفت: خودشان هم نمی‌دانند چه می‌گویند! مثلاً آقای ظریف می‌گوید من فقط چند دقیقه در تلویزیون صحبت کردم و حالا ۵ روز است که صبح، ظهر و شام سروصدا می‌کنند!

گفتم: خوب از قدیم و ندیم گفته‌اند که بعضی‌ها به آسانی یک سنگ را درون چاه می‌اندازند و صدها عاقل باید آن را بیرون بیاورند!

گفت: در جای دیگری گفته است؛ این شعار سخیفی است که دولت پزشکیان را دولت سوم روحانی می‌نامند.

گفتم: یعنی اعتراف می‌کند که دولت روحانی، دولت سخیف بوده است! مگر خودش اصلی‌ترین عضو دولت روحانی نبوده است؟! تعداد زیادی از اعضای دولت روحانی هم در ستاد پزشکیان هستند. یعنی از نظر آقای ظریف همه آنها نیز سخیف هستند؟!

گفت: البته آقای ظریف سعی کرده که خودش را مستثنا کند!

گفتم: در یک مجلس ختم، یکی از دوستان شخص فوت شده پشت تریبون رفته بود تا درباره اعمال نیک شخص متوفی صحبت کند ولی پیوسته از خودش تعریف می‌کرد! یکی از حاضران گفت؛ بالاخره ما نفهمیدیم که تو فوت کرده‌ای یا آن بنده خدایی که برایش مجلس ترحیم گرفته‌اند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 2
    سخیف ترازتووجود ندارد
    • DE ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      سخیف تر از تو وجود ندارد متوهم ای دوست امریکا و دشمن ایران ای مستر هرهرکرکر ای هنرپیسه خالی بند ای دروغگوی گزافه باف . خنده تو برای دشمن است و اخم و فریاد و عربده کشی ات برای مردم ایران . جلوی دشمن زانو میزنی و جلوی ملت با تکبر ک نخوت خرامان راه میروی جتی روی اسفالت هم احساس میکنی فرش قرمز است. و با باد در غبقب و نگاه سخیف از بالا به پایین به مروم نگاه میکنی. تو به درد وزیر امور خارجه گابون زیمبابوه رودزیا و کشورهای قبلیه ای جنگلهای آمازون گروم گروم هم نمیخوری چه رسد ایران‌ .ببند آن دهان گشادت را و خود را با معصومین ع و پیامبر ص مقایسه نکن.
  • US ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    3 7
    حال آدم از سياه نمایی شریعتمداری و کیهان به هم می‌خورد، وقاحت هم حدی دارد ،مردک چندین بار مقام معظم رهبری گفتند تفرقه افکنی ممنوع، دشمن شادکن نباشید، این بابا هیچ اهمیتی به سخنان ولی فقیه و معظم له نمی کند. مگر شورای نگهبان وی پزشکیان رو تأیید صلاحیت نکرده؟! دردت از چيست؟!
    • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      شریعتمداری و کیهان بچه ها، همگی از نفوذی های اسراییل هستند. دم خروسشان در این جور مواقع بیرون می زند که با دشمن هستند و رهبری می گوید تفرقه افکنی ممنوع. دم خروسشان در توافق برجام بیرون می زند که اسراییل مخالف توافق برجام است و شریعتمداری هم مخالف. دم خروس آنها در زمان هایی بیرون میزند که منافع آنها مخالف منافع مردم عام است و منافع اسراییل هم مخالف منافع عام مردم. دم های خروس زیادی از این نفوذی ها بیرون زده است که امیدواریم به زودی در دادگاه کیفری به جرم نفاق، همدستی با بیگانگان، تهمت و تهدید محاکمه شوند به امید خدا.
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      چرا ازشنیدن حقيقت جوش میاری دولت روحانی اقتصاد کشور رافلج باجان مردم‌ برای مزاکره مجدد بازی کرد همه کاری برای برزمین زدن جمهوری اسلامي انجام داد تو اگر ذره‌ای وجدان داشتی تمام حرفهای آقای شریعتمداری تأیید می کردی مگر هر کی شورای نگهبان تأییدکرد آدم پاک ودرستی است‌ شورای نگهبان درمقطعی بهر دلیل فردی را تأیید می‌کند شايد دفعه بعدی درکار نباشد
  • ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    8 2
    جناب ظریف اگر راست میگوید و حرف های زیادی برای گفتن دارد چرا دعوت رسانه ملی برای مناظره را نپذیرفته است ؟
    • US ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      برو کلاب هاوس رو ببین، گفته
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    4 2
    جالب بود
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    اینا دیگه جایگاهی درکشورندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس