1

پل نشدن خاتمی بین خاکستری‌ها و ستاد پزشکیان باعث شد عناصر کلیدی روحانی آستین بالا زده و خود وارد گود شوند!

سرویس سیاست مشرق- نزدیک به سه روز پس‌ازآنکه نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات در تلویزیون اعلام کرد که دولت سوم روحانی نبوده و می‌خواهد کابینه خودش را تشکیل بدهد، پزشکیان کنار حسن روحانی نشسته و با او اعلام بیعت کرد. البته بسیاری از ناظران سیاسی پیش‌ازاین گفته بودند که پزشکیان در آینده دولتی تشکیل خواهد داد که صحنه‌گردان اصلی آن اعضای دولت روحانی خواهند بود.

حضور فعال عناصر وابسته به دولت تدبیر و امید در ستادهای پزشکیان و هم‌افزایی آن‌ها با رادیکال‌های جناح چپ حکایت از آن داشت که این بار پزشکیان رحم اجاره‌ای روحانی در انتخابات است چیزی متفاوت از سال ۹۲ که آن زمان اصلاح‌طلبان گمان می‌کردند که دولت روحانی را در دست خواهند گرفت.

این همانندسازی‌های جالب‌توجه با ارسال یک پیام حمایتی از جانب روحانی رنگ ویژه‌تری نیز به خود گرفته است، البته ورود مستقیم روحانی به صحنه به آن دلیل بود که آنالیزورهای ستادی به این نتیجه رسیدند که پزشکیان از خود چیزی نداشته و لازم است یک سرمربی قوی‌تر از بیرون او را هدایت کند، این جریان در وهله اول سعی کرد با کمک خاتمی و دادن نقش دولت سوم اصلاحات پزشکیان را از باتلاق بیرون بکشد اما این تغییر تحولات به‌جز شبکه مجازی به‌اندازه کافی اثرگذار نشد.

پل نشدن خاتمی بین خاکستری‌ها و ستاد پزشکیان باعث شد عناصر کلیدی روحانی آستین بالا زده و خود وارد گود شوند، ظریف ازجمله افرادی بود که با اشاره مستقیم روحانی به میدان آمد تا پزشکیان را بغل کرده و از مسلخ رهایی بخشد، کار به‌جایی رسید که یکی از وزرای دولت روحانی در میتینگ‌های سالنی دائم زیر گوش پزشکیان بخواند که او چه بگوید و چه نگوید، در آن زمان یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت که پزشکیان حتی اراده ندارد که نطق‌های تبلیغاتی‌اش را تنظیم کند او غرق در دولت سوم روحانی شده است.

ورود روحانی به صحنه بازهم علائم مشهود دیگری داشت جایی که در طول یک مناظره آذری جهرمی وزیر ارتباطات روحانی برای پزشکیان متن نوشت و این نامزد اصلاح‌طلب حتی نتوانست آن را از رو بخواند، این مسئله بهت‌آور چنان کرد که وزیر روحانی مجبور شد با یک توییت دیگر خطای پزشکیان را جبران کند، این وضعیت به‌خوبی نشان می‌داد که در ستاد نامزد اصلاح‌طلبان نزاع بر سر دولت روحانی است و نه تشکیل دولت پزشکیان!

فصل سوم از سریال «زخم کاری روحانی» آماده اکران شد/ چرا شیخ پرده‌نشین با پزشکیان عکس یادگاری گرفت؟ / رونمایی از عامل مگا در ستاد اصلاح‌طلبان!

نمک‌پاشی اصلاح‌طلبان روی زخم‌های کاری!

حسن روحانی به تائید نظرسنجی‌ها «نامحبوب‌ترین» دولت تاریخ جمهوری اسلامی ایران نام‌گرفته است، روحانی در هنگام خداحافظی از پاستور درصد محبوبیتش زیر ۷ درصد بوده و اصلاح‌طلبان در وصفش نوشته بودند که چوب خشک از او بیشتر کارایی دارد.

پزشکیان نیز در ابتدا تلاش کرد خودش را از روحانی جدا کند جایی که گفته بود که من دولت سوم روحانی نیستم و ربطی هم به دولت روحانی ندارم، اما همین جملات کافی بود تا روحانی از پشت پرده بیرون آمده تا نشان دهد بازی‌ساز «عامل مگا» در ستادهای پزشکیان نه خاتمی بلکه روحانی است.

پیش‌ازاین حسن روحانی تلاش داشت خودش را مرد پشت‌صحنه نشان داده (عامل مگا) و با استفاده از خاتمی کار را پیش برد اما جداسازی‌های علنی پزشکیان باعث شد تا رئیس دولت تدبیر و امید از خود پرده‌برداری کند. البته بیرون آمدن روحانی که خودش را شیخ پرده‌نشین در ستاد پزشکیان خوانده بود برای بسیاری یادآور فجایع بزرگی است که یادآوری آن جالب‌توجه باشد.

طبق آمارها در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اقتصاد کشور چهار بار با رشد منفی مواجه شده و درمجموع رشد اقتصادی در هشت سال گذشته به حدود صفر رسید، در آن دوران این برای اولین بار که در سه دهه اخیر رشد منفی اقتصادی در کشور را تجربه کردیم. در دولت روحانی تا جایی که امکان داشت از سهم بودجه عمرانی کاسته و به بودجه جاری افزوده شد که این اقدام موجب شده در دوره دولت روحانی ۶۰% طرح‌ها در زمان مقرر خود به اتمام نرسند و طول زمان طرح‌های اجرایی از ۱۰ سال در سال ۹۲ به ۱۶ سال در سال ۹۸ افزایش یابد.

فصل سوم از سریال «زخم کاری روحانی» آماده اکران شد/ چرا شیخ پرده‌نشین با پزشکیان عکس یادگاری گرفت؟ / رونمایی از عامل مگا در ستاد اصلاح‌طلبان!

همچنین طی سال‌های ۹۱ تا ۹۸ نرخ سرمایه ثابت سالانه به منفی شش درصد رسیده بود و سرمایه ثابت به دارایی‌های به‌غیراز دارایی‌های پولی اطلاق می‌شود که ارزش بالایی دارد اما امکان نقد شوندگی کمی داشت. طبق آمارها بانک مرکزی وقت دولت روحانی در بیست‌وهشت سال اخیر رکورددار نرخ تورم را جابه‌جا کرده و در دوره ۸ ساله خود بالاترین رقم میانگین تورم را به ثبت رساند، همچنین در یک اتفاق نادر اقتصاد ایران در سه سال متوالی یعنی در سال‌های ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ تورم بالای ۳۰ درصد را تجربه کرده است.

در دولت روحانی حجم نقدینگی رشد پنج و نیم برابری کرد که قابلیت تورم‌زایی داشت که این کار باعث بالا رفتن قدرت خرید و ایجاد گرانی شده که عامل اصلی کوچک شدن سفره مردم همین سیاست‌گذاری‌های غلط بود.

از سویی در دولت تدبیر و امید قیمت دلار با رشد ۷۰۰ درصدی از ۳۰۰۰ تومان به ۲۴ هزار تومان به‌صورت میانگین افزایش‌یافته، علاوه برافزایش قیمت دلار، با پر نوسان‌ترین دوران قیمت دلار مواجه بوده‌ایم که به‌طور متوسط دلار ۵۰۰ دامنه نوسانی را تشکیل داده بود، در دولت روحانی شاخص ضریب جینی یا همان شاخص محاسبه توزیع ثروت در میان مردم روند صعودی به خود گرفته بود و شکاف طبقاتی بیشتر شده است و با قرار گرفتن ایران در رتبه ۸۸ مردم سخت‌ترین دوران اقتصادی خود را تحمل کردند.

در آن زمان مجلس دولت را موظف کرده که یارانه‌ها را صرفاً به خانواده‌های نیازمند پرداخت کند اما علی‌رغم اعلام وزارت تعاون که ۲۴ میلیون نفر جزء سه دهک بالای جامعه هستند و مستحق دریافت یارانه‌ها نیستند دولت تدبیر تنها یارانه یک‌میلیون و پنج هزار نفر را حذف کرده و یک نامتقارنی بزرگ را به کشور تحمیل کرد.

آمارها نیز در دولت روحانی اعداد وحشتناکی را نشان می‌دهد این دولت رکورددار کاهش تولید و عرضه مسکن بوده و همچنین درآمد سرانه در یک دهه اخیر از ۹.۲ میلیون تومان در سال ۹۰ به ازای هر نفر در سال ۹۸ به ۴/۸ میلیون تومان (به قیمت ثابت سال ۹۰) کاهش یافت.

بررسی جزئیات بدهی خارجی دولت در ۱۰ سال گذشته حاکی از این است که بیشترین رشد بدهی در سال ۹۵ برابر ۲ میلیارد و ۴۲۹ میلیون دلار بود و بالاترین میزان پرداخت بدهی در سال ۱۴۰۰ به میزان ۲ میلیارد و ۳۹۳ میلیون دلار گزارش‌شده است، تمامی این فجایع را باید در کنار ماجرای کشته شدن روزانه ۷۰۰ نفر در دوران پیک دلتا که ایران را در زمره پر تلفات‌ترین کشورها قرار داد.

فصل سوم از سریال «زخم کاری روحانی» آماده اکران شد/ چرا شیخ پرده‌نشین با پزشکیان عکس یادگاری گرفت؟ / رونمایی از عامل مگا در ستاد اصلاح‌طلبان!

معنای خاص از فعال شدن دوباره روحانی

کنش‌های حسن روحانی و اعتدالیون نشان می‌دهد که روحانی و برخی مدیرانش معنا دهی به فضای سیاسی کشور را با طرح برخی مطالب از سویی و تعامل با افکار عمومی و بازخورد گیری آن را از جانب دیگر در دستور کار خود داشته‌اند. این گام‌ها را روحانی از اغتشاشات پاییزی سال ۱۴۰۱ برداشت.

روحانی در بحبوحه آشوب‌های آن سال و در نقطه‌ای میان سید محمد خاتمی (که اصلاحات درون قانون اساسی را پیشنهاد کرده بود) و میرحسین موسوی (که خواهان تأسیس مجلس مؤسسان تغییر قانون اساسی شده بود) بر ضرورت «تقدم همه‌پرسی بر انتخابات» تأکید کرده بود تا در فضای رادیکال اعتراضات سیگنال‌هایی دال بر لزوم برخی تغییرات در سیاست‌ها و راهبردهای نظام را بفرستد، آن سیگنال‌ها حالا در قالب انتخابات همگون‌شده است.

تعریف «اعتدال» به‌عنوان یک گفتمان موردپسند اکثریت جامعه، تلاش برای تعریف تبار برای گفتمان اعتدال و نیز تعریف گفتمان اعتدال به‌عنوان ناجی کشور در قالب ستادهای پزشکیان بخش مهمی از تلاش‌های روحانی برای بازگشت به صحنه به‌عنوان نیروی محرکه و تأثیرگذار است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 160
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • پریسا متفکر IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    ملت شزیف ایران توجه فرمایید اگر خدای نکرده با رأی خود به پزشکیان دولت سوم روحانی را به قدرت برگردانید. امنیت و معیشت و عزت تان و دینتان را از دست خواهید داد و جبهه استکبار به رهبری آمریکا ایران را با خاک یکسان می کنند
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      24 27
      با آن چه که با نام پریسا متفکر منتشر می شود مخالفم، اما یادآوری دوران سیاه حسن روحانی چندان جالب نیست
    • پریسا متفکر IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      22 47
      به اسفل السافلین که مخالف کامنت های منی.
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      40 49
      اقتصاد کشور از دوران فلاکت بار روحانی هنوز کمر راست نکرده است مگه دیوانه ایم که دوباره به دولت سوم روحانی رای بدهیم ؟!
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      35 49
      دو بار به روحانی رای دادیم قیمت دلار و سکه و خودرو و مسکن و موبایل و کالاهای اساسی بیش از 10 برابر شد و مملکت به فنا رفت دیگه تکرار نمی کنیم.
    • کارگر IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      24 41
      دیوید کامرون نخست وزیر ، وزیر خارجه ریشی سوناک شد ! لابد حسن هم معاون اول زرشکیان شده میخواهند با تقلید از مدودف پوتین جا عوض کنند. گذشت آن زمانی که سفرای خارجی سرنوشت ایران را تعیین میکردند. حضور چندش آور حسن کنار هر نامزد موجب سقوطش میشود.
    • پویا نوری IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      25 74
      پزشکیان اگر پشت گوشش رو دید ریاست جمهوری رو هم می بیند . ... با خاتمی و روحانی و ظ همیشه خندان نمیشود رییس جمهور شد
    • درودبراصلاحات IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      19 17
      پریسا متوهم به نظرم اسم قشنگتری باشه😂✌️
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      19 20
      روحانی و دارو دسته اش میخواهند توسط پزشکیان از مردم ایران انتقام بگیرند
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      1 11
      وای اگر جلیلی فرمان جهادم دهد
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      15 13
      خودکشی کرد پزشکیان با این عکس خخخخخ
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      10 9
      دار و دسته روحانی از جمله جهانگیری و آخوندی و زنگنه و ظریف و شریعتمداری و کلانتری و ابتکار و غیره که سابقه فساد و سوء مدیریت دارند تو ستاد پزشکیان چادر زدند تا در صورت رای آوردن پزشکیان بر گُرده ملت سوار بشوند و منافع شخصی و حزبی شون را تامین بکنند و به ریش مردم بخندند.
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      2 1
      این ملت از نظر شما شریف بودند
    • CA ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      9 4
      یکی از دوستان میگفت مدتی پیش رفته بود تو یه میتینگ ضد انقلاب در کانادا که یه مشت برانداز منافقین،سلطنت‌طلب،بهایی،داعشی و ززآ و... شرکت کرده بودن. میگفت یکی از برگزار کننده ها با دهان کف کرده فریاد میزد هرطور شده از طریق توئیتر،فضای مجازی، رسانه‌ها و غیره باید مردم رو متقاعد کنید به تیم روحانی رأی بدن. طرف میگفت یه نفر از وسط جمعیت داد زد، « پزشکیان کاندیدای اصلاحطلبهاست،نه حسن روحانی»، منافقه در جواب گفته بود «پزشکیان یعنی روحانی و ظریف». دوست ما میگه گفتم این یکی رو درست اومدی. حالا با دیدن تلاش مرگبار این مدت ظریف و روحانی در حمایت از پزشکیان بنده هم میگم پیروزی پزشکیان یعنی پیروزی تیم روحانی/ظریف.
    • امید IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      10 3
      همین اصلاح طلبان یک روز به سفارت آمریکا حمله کردند و الان خودشان و بچه هاشان همگی ویزای اقامت و گرین کارت آمریکا ، لندن و کانادا دارند. حالا این می خواند برای مردم کاری بکنند . کاسبان اصلی تحریم این هستند و جز پر کردن جیب و دزدی کار دیگری بلد نیستند.هر کسی به پزشکیان رای دهد یا خائن است یا جاهل. والسلام
  • پریسا متفکر IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    54 93
    به خداوند سوگند اگر پزشکیان رئیس جمهور ایران شود نه تنها آخرتتان را بر باد خواهید داد بلکه دنیاتان هم آباد نخواهد شد
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      31 17
      تو کی هستی که از آخرت خبر داری؟
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      16 9
      از اون دنیا هم خبر دارین؟؟؟
    • عماد لک ایرانی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      3 5
      خوبه نشون میدین هواداران پشلیان اصلا اعتقادی به دین و آخرت ندارین.
    • ضیا IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      7 2
      پری خودتو ناراحت نکن- یکیشون رئیس جمور بعدی میشه- یکی از یکی نالایق تر هیچ کاریش هم نمیشه کرد
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      1 0
      تو سایت مشرق انقدر منفی بگیری خیلی حرفه. امیدوار شدم‌
  • فرشته نجات! US ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    99 27
    مذاکره و رفع کامل تحریمها !
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      24 16
      بقول سیف رئیس بانک مرکزی دولت روحانی: تقریبا هیچ
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      19 35
      رویکرد پزشکیان در سیاست خارجی همان رویکرد دولت روحانی است که نتیجه ای بجز تشدید تحریمها و افزایش 10 برابری قیمت دلار نداشت آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      18 31
      ۸سال مذاکره کردیم و نهایتا آمریکا از برجام خارج شد، کدوم رفع تحریم؟بیشتر از یک بار از یک سوراخ گزیده نمیشویم
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      8 2
      واقعأ اگه حضرت ملک الموت را ببینم راضی ترم به والله قسم
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    59 27
    خب همینکه پذیرفتی پزشکیان رئیس جمهوره کفایت میکنه.
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      14 12
      همینکه داری نتیجه انتخابات برگزار نشده را به دروغ بیان می کنی یعنی طرفدار فتنه‌گران و دشمن رأی مردم هستی
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      13 47
      با پزشکیان به دلار 600 هزار تومانی سلام کنیم مثل دولت روحانی.
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      13 34
      خدایا به رای دهندگان بصیرت عنایت فرما تا شاهد تکرار دولت سیاه روحانی نباشیم
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      9 10
      تا خر هست خرسوار هم هست
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    29 4
    خدا یا بهمون رحم کن
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      3 3
      حضور روحانی و پزشکیان مشخصه از کجا آب میخوره
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    21 3
    دیگه باید از ایران رفت
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    20 3
    خدایا شرمنده، دیگه طاقت امتحانات رو نداریم
  • ایرانی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    20 63
    امیدواریم مردم، این ریاکاری را خوب تشخیص دهند و راه برگشت به گذشته خسارت بار و ذلت بار را ببندند
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    22 21
    حسن به پزشکیان گفت صبح جمعه فهمیدم
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      8 5
      باز حسن صبح جمعه فهمید این یکی فکر کنم اصلا نفهمه جمعه کی هست
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    50 26
    هر چه باشد از شما سرتر است.
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      12 30
      از نظر کاسبان تحریم و برجام اینطور است وگرنه اکثر مردم حتی کسانی که به روحانی رأی دادن زخم خورده دولتش هستن
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      11 20
      در دوران روحانی قیمت دلار 10 برابر شد یعنی مردم 10 برابر فقیر شدند نه به دولت سوم روحانی .
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      12 22
      ایام سیاه دوران روحانی از این مملکت دور باد
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    8 16
    علت ترس شدید اسرائیل و آمریکا و همچنین دلبستگان داخلی آنها از انتخاب سعید جلیلی چیست
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 5
      سلام بر جلیلی درود بر قالیباف
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    1 5
    روحانی می خواهد گفتمان اعتدال باشه اقای قالیباف هم باید کفتمان اعتدال باشه یا اقای حلیلی عقل و اعتدال پس اماده باشید ..
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      8 10
      توی گوگل لیست فوحش های روحانی و شکایاتش از مطبوعات در دوران ریاست جمهوری رو سرچ کن تا قشنگ با معنی اعتدال و تفکر روحانی و امثال روحانی آشنا بشی
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    16 20
    سعید جلیلی هنوز انتخاب نشده یک ترس عجیب در دل دشمن انداخته،اگر انتخاب بشه چه میشه
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      10 6
      عزیزم جلیلی کبریت بی خطر ،ترس به دل دشمنان هم ننداخته،ترس اتفاقا به دل کسانی که با عقل و عشق دلشون واسه ایران میسوزه انداخته
    • US ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      4 7
      جلیلی میشه
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    1 5
    ایا ممکنه با کنار گداشتن پزشکیان برند سمت پورمحمدی ..احتمالش هست تمام مدت دنبال این باشند البته فعلا از پزشکیان حمایت نی کنند ..باید دید ارام ..
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    12 25
    اگر مردم ایران به پزشکیان رای بدهند پس لایق هر چیزی که بر سرشان بیاید هستند
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      11 14
      من که بهش رای نمیدم
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      9 17
      پزشکیان رای نمیاره
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    57 18
    ببین شما چه داغونی هستید که مردم دولت فشل روحانی را باز ترجیح دادند.
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      6 14
      ببین خودت چقدر داغونی که هنوز فرق بین یک عده حزب باد که از ماهواره و شبکه های اجتماعی خط میگیرند رو با مردم فهیم ایران نمی دونی انتخاب مردم ایران شهید رئیسی بود
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      3 0
      حرف دهنت رو بفهم
  • صادق IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    9 6
    یاد گلابی بخیر
  • ZA ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    2 0
    مردم حلال کنن. حلال آسون
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    11 22
    اگر خدای ناکرده پزشکییان رای بییاره خدای احد واحد، حق داره سر مردم ایران بدترین بلاروبییاره، دیگه باید چه بلایی تو 8سال روحانی سرمون می اومد که نیومد تادرس عبرت بشه واسمون الله اکبر از حماقت بعضیها🤔🙆🤐🤐
  • مرتضی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    15 6
    اگه نمایندگان جبهه انقلاب به نفع جلیلی کنار نروند پیروزی پزشکیان در مرحله اول قطعی هست این یک تحلیل نیست یک خبره
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 0
    خدایا میتونه این کار را بکنه .. امیدورام نه الان به نطر میاد از سبد رای این ور یا مطمین یا نا امزدند می خواهند برند اونطرف ...
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    13 18
    نه به روحانی ....نه به روحانی .. نه به روحانی ..نه به روحانی ...نه به روحانی ... نه به رونانی ..نه به روحانی ...
  • قربانی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    13 20
    امیدوارم پزشکیان رای نیاره
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    17 25
    یادآوری 8 سال آویزان به غرب
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      4 1
      مذاکره ای که فقط یک طرف دهنده باشه و طرف مقابل هیچ کاری نکنه ذلت در ذلت در ذلت است
  • دریا IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    6 1
    چی بگم
  • ایرج IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    17 25
    پزشکیان عین روحانیه شایدم بدتر
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    11 6
    خود پزشکیان نمی تونه رای بیاره ابنها دویت دارند به قدرت برگردند چرا اصلاحات گردن کلفتها از پزشکیان دفاع کردند و وارد انتخابات شدند یکی از دلایل اصلیش اینه ...
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    12 7
    تنها کشوری هستیم که برای خوب نشان دادن رئیس جمهور فعلی تمام رئیس جمهور های قبلی را فاسد اعلام میکنیم
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    5 11
    افرین به مشرق
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    10 25
    انتخاب روحانی در سال ۹۲ نتیجه ، فتنه‌ ۸۸ بود،کاملاً مشخص است آن حسن روحانی که در مسأله بنزین زیر بار اشتباه خود نرفت و گفت « من خودم صبح جمعه فهمیدم » هرگز زیر بار نتیجه نکبت برجام نمی‌رود ،کاسبان تحریم ،کسانی هستند که با فتنه ۸۸ تحریم‌ها را کلید زدند ، و با برجام تحریم ها را به اوج رساندند
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    12 26
    ابدا به پزشکیان رای نمیدم
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    21 15
    جان ناچیزم فدای دکتر روحانی و دکتر ظریف
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      18 13
      زنده باد ظریف و روحانی
    • CA ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      16 3
      منم دعا میکنم تو و همه حامیان روحانی و ظریف هرچه زودتر فداشون بشید. .انشاءالله.
    • مهدی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      4 2
      انشالله که جان ناچیزت فدای روحانی و ظریف و کرسنت و زنگنه و زالوصفتان بشه
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 4
      درود بر روحانی ، پزشکیان
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    47 16
    مشرق دست از تخریب بردار.آخرتت رو نفروش
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    16 34
    نه به پزشکیان
  • علی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    14 29
    انشالا روز جمعه نمیزاریم روحانی و ظریف و آخوندی و جهانگیری خوشحال بشن از پیروزی پزشکیان ،خنده رو بر لبانشون با شکست سنگین پزشکیان به اخم تبدیل میکنیم
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    36 20
    همه به پزشکیان رای می‌دهیم تا دلار ۷۰ تومن نشه
  • نیما IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    12 4
    این اقای حدیث خوان و راستگو که میگفت دولت روحانی به من ربط نداره
  • CA ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    28 1
    ۴۰روز گذشت و سوالی که هنوز کسی پاسخ آن را نداده است .علت سقوط بالگرد رئیس جمهور چه بود؟
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    37 37
    برید ببینید تو میتینگ های پزشکیان چقدر جوان ها حضور دارن !!! همین الان بیش از 60 هزار نفر توی باغشمال تبریز برای پزشکیان جمع شدن
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      16 7
      ظرفیت تختی 30هزار نفره فریب دادن یه عده به همین سادگی
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      22 18
      شیاطین ، فتنه گران، بهائی ها، غربگداها، سلطنت پرستان،...،براندازان ، صهیونیستهای فارسی زبان،منافقین، مکاران و حیله گران دروغگو و...جمعشان جمعِ
    • CA ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      26 19
      جوانهایی که از نامزدهای انقلابی حمایت میکنن خیلی خیلی بیشتره فقط باید چشمهاتو باز کنی.
    • FR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      17 18
      فراموش نکن که.....یک پان ترک و خواهان تجزیه اذربائیجان و کردستان است ! چه خواهد ماند از ایران زمین ؟ اصفهان خشک و شیراز بی اب ! 🙃😤😭😡
    • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 1
      عزیزی میگه ظرفیت تختی 30 هزار نفره عزیزم مردم وسط زمیین جمع شدن رو سکو نبودن ضمنا اگه با ظرفیت باشه ظرفیت میدون فوتبال ههم 24 نفره خخخخ
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    3 4
    جالبه
  • حسین IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    7 4
    سلام آقای پزشکیان خیلی آدم خوبیه فقط یک بدی داره اومده بشینه تا بقیه براش کار انجام بدن
  • FR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    22 18
    سوال از حسن روحانی ! اگر رئیس جمهور در ایران هیچکاره است ، چرا انقدر جیغ و فریاد بنفش برای گرفتن پست ریاست جمهوری برای باند خود میکنید ؟
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    17 18
    نه به دولت سوم روحانی
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      2 2
      خدا رحم کنه و مردم گول روباههای انگلیسی رو نخورن
  • علی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    12 4
    ب نظر روحانی بی حساب وارد نشده.جمع رانتخواران ،وابستگان مالی جهانی و دگراندیشان با خام کردن توده ها اول شکافدبین انقلابیون و بعد کودتای مخملی.هشدار ک در این موقعیت حساس یکی شویم، فریب دشمن بیدار نخوریم.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    11 11
    عاااااااالی بود ! خدا پدرت رو بیامرزه پزشکیان !!!! با همین عکس یادگاریت حداقل 2 میلیون رای خودت رو آتیش زدی :))) مرسی که هستی :))
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    24 6
    من خودم دو بار به روحانی رای دادم. همه اتفاقاتی که در هشت سال دولت روحانی رقم خورد رو هم شاهد بودم‌.ملت از ۴ سال دوم احمدی نژاد و تکروی ها و غرور و تکبر او که حتی با رهبری نظام هم مخالفت می‌کرد عصبانی بود و البته عدم انسجام جبهه انقلاب که سبب تشتت رای ها گردید سبب انتخاب روحانی شد که البته مثل من بسیار هم خوشحال بودم. اونقدر هم به نبویان و رسایی و حسینیان و اینها بد و بیراه میگفتم بابت برجام که حد نداشت. والله اگه یک کلمه رو دروغ بگم. اما وقتی مطالعه کردم و حقیقت آنچه بر سر ملت که خودم هم بودم آگاه شدم و خیانت این جماعت رو در موارد مختلف به عینه دیدم از گناه خودم توبه کردم. الان هم به عنوان یک ایرانی به کسانی که دارن دور و بر پزشکیان رو می بینند و می بینند چه کسانی دارن از ایشون حمایت می کنند حتی برخی از شبکه های خارجی البته با ریزه کاری باید در مرحله ای از جهالت مرکب باشند اگر بخواهند اون هشت سال رو تکرار کنند. اگر به مذاکره ست والله امثال ظریف ذره ای از هنر مذاکره رو بلد نیستند فقط زبان انگلیسی بلدند، همین. مردم، فقط ببینید در این سه سال چه عزتی ایرانی پیدا کرده. در شهادت رئیسی بیش از ۱۰۰ کشور پیام تعزیت فرستادند. بیش از ۶۰ کشور نماینده رسمی در مراتب بالا فرستادند. حتی کشورهایی که با ایران رابطه دیپلماتیک ندارند مثل مصر و بحرین وزرای خارجه خود را فرستادند. این یعنی عزت ایران و ایرانی. اما همین ظریف که با کری قدم میزد و پیش پای امیر کویت رو زمین زانو میزد و حرف می‌زد و ادعاهاش گوش فلک رو کر کرده بود به هواپیمایش در مونیخ بنزین ندادند!!! خودشون دعوتش کرده بودند اما به هواپیما بنزین ندادند تا بیشتر ذلیلش کنند آخر سر وزارت دفاع آلمان با رایزنی وزیر دفاع بهشون بنزین داد. این فقط یک نمونه از ذلتی که به ایرانی وارد آمد. تو سازمان ملل اجازه ندادند بره عیادت تخت روانچی که بستری بود! اینها دوباره میخوان برگردند. اگر چنین اتفاقی بیافته من ایرانی دیگه از خیلی از هموطنان خودم ناامید خواهم شد. این نظام و انقلاب راهش رو ادامه خواهد داد، هر کسی رئیس جمهور بشه، چون خونهای بیش از چهارصد هزار شهید ضامن امنیت و حفظ اونه. پس به فریب یک مشت خائن و دزدان بیت المال اشتباه نکنید. می دونید که برادر روحانی و برادر معاون اولش هر دو به جرم دزدی و اختلاس زندانی شدند؟!! یا علی
  • US ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    12 17
    روحانی بلاخره در یک سخنرانی ، در حمایت از پزشکیان تمام مشکلات را گردن دولت شهید رییسی انداخت ،کاملاً مشخص است آن حسن روحانی که در مسأله بنزین زیر بار اشتباه خود نرفت و گفت « من خودم صبح جمعه فهمیدم » هرگز زیر بار نتیجه نکبت برجام نمی‌رود ، کاسبان تحریم ، همان کسانی هستند که با فتنه ۸۸ تحریم‌ها را کلید زدند ، و با برجام تحریم ها را به اوج رساندند
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 0
      ماجراهای 88
  • ح ر IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    10 8
    حکومت دیگه نباید اجازه هرگونه فعالیت مخرب به امثال خاتمی و روحانی دهد.
    • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 2
      نفس میتونن بکشن؟؟؟
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    5 3
    اونها به کم حافطگی مردم خستگیشون از سیایت و خواست فقط اینترنت داشتن یا زندگی کردن استوارند
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    8 1
    یا خدااااااااا یا امام زمان یا قمر منیر بنی هاشم خودت به فریاد برس
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 1
      در این حد که جو دادی رئیس جمهور کاره ای نیست هر ۶تا کاندید مثه هم هستند
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    9 3
    بنزین 20 هزار تومن
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    8 4
    حکایت گفته های پزشکیان مثل این حکایت ملا نصرالدینه : روزی دو نفر که با هم دعوا داشتند، برای حل اختلاف به نزد ملانصرالدین می‌آیند. نفر اول با طرح استدلال و دلایل، خود را محق جلوه می‌دهد، ملا هم می‌گوید، بله حق با توست. طرف دیگر دعوا شاکی می‌شود و دلایل خود مبنی بر محق بودن را بیان می‌کند و ملا پس از گوش دادن می‌گوید، بله حق با تو هم هست. زن ملا که از پس پرده داشت این قضاوت و دفاعیات را می‌شنید، از آن پشت پرده ندا در داد که ملا نمی‌شود هم او درست بگوید و حق با او باشد و هم با طرف مخالفش. ملا هم با خونسردی جواب داد: اتفاقاً تو هم درست می‌گویی و حق با تو هم هست! دیگه خوددانن.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    2 2
    فقط جلیلی .
  • ب م IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    2 2
    خدا عقل بده به اصوالکر يان
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    2 3
    گفته میشه پزشکیان میخواد به نفع پورمحمدی کناره گیری کنه
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    1 4
    درود بر قالیباف
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 2
    انصاف نیوز را بخونید
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    3 2
    رای ما همه دکتر جلیلی تمام
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 0
    بهتون فحش تواهند داد
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    2 2
    این شیخ نیست نه شبح بنفشه خودش اجاره ای بود ... شبح بنفش را یک لحظه تجسم کنید فقط صورت (چهره )پزشکیان را روی آن بگذارید چه می شود ؟؟ گری در لباس روباه
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    2 0
    به به حسن کلید
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    1 1
    روحانی سکه های که به اعضای هیئت دولت در سال 70سکه میدادی وحقوقهای کلان طبق اسناد در ریاست جمهوری از گوشت ...حرامتان باشد امیدوارم با خوردن پول ملت سرطان لاعلاج بگیرید
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    4 1
    حسن با اینکه 40 سال جاسوسی و خرابکاری کرد ولی پاسخگو هم نشد و دستگیر هم نشد و ادامه میدهد و پزشکی هم مثل ان خرابگاری خواهد کرد و تیمش همان حسن و برادر خلافکار زندانی و اسحاق و ظریفه که به جان کری میگفت اگر این کار را نکنید دور بعد رای نمی اورد و لو رفته بود
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 1
    روحانی سکه های مردم رو که بخشیدی پس بده دعا میکنم این سکه‌ها را در سرطان لاعلاج هزینه کنی
  • روجا IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    2 1
    متاسفانه پزسکیان بی کفایت ، ابزار دست باند تبه کار و مافیایی حسن روحانی است و احتمالا قرار است ی این باند تبه کار وطن فردش از زیر شنل ( کاپشن) پزشکیان سر در بیاورند .!!
  • علی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    4 0
    چرا روحانی در صحنه ظهور کرده است،شنیدنی است.آقای پزشکیان کرارا میگوید صادقم و کار دست کارشناسان! کاغذ هم دستش میدهند از رو نمیتواند ،بخواند! خب این شخص قائم ب ذات خود نیست ؛ در واقع معلولی که باید اورا سرپرستی کرد.روحانی حلول کرده ،گام سوم ریاست جمهوری ب دست ناتوان پزشکیان را انجام دهد. آیا اتاق فکر انگلیس بیکار نشسته است!؟
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    1 0
    واقعا
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    توی کوچه و خیابان این روزها میبینم که مردم دیگر به این نتیجه قطعی رسیدند که پزشکیان نهمین رئیس جمهور ایران بنیانگذار دولت سوم روحانی را شکل خواهد داد و باب مذاکرات با کدخدا و احیای نهایی برجام را شکل خواهد داد. وقتی اون ۴ نفر اسم دولت سوم روحانی را می برند خود معلومه حریفشون روحانی و برجام هست دیگر
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 3
    خورشید در فردای انتخابات از سرزمین آذربایجان طلوع خواهد کرد.
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    قالیباف و جلیلی نفع یکدیگر کنار بروند
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    ای اف تو ذاتت پزشکیان دقیقا حرفهای روحانی را میزنی رای بیاری فیلمت را دیدم
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    مشرق دلت خوشه
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    ما فدایی راه انقلاب و شهدا هستیم
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 0
    برجام سیاهچاله ایست که اگر مردم درست انتخاب نکنند فردای انتخاب زرشکیان ایران رو به درون خواهد بلعید
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 1
    فقط دکتر قالیباف
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    پورمحمدی: ولایتی 92
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    اینطور که معلومه برجام واسه ما ویتامین بوده
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 3
    تمام نظرسنجی ها از پیشتازی پزشکیان حکایت دارد.
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    😂😂😂
  • US ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    كسى كه با حسن روحانى هم پياله بشود اصلا قابل اطمينان نيست . مردم شريف ايران گول نخواهند خورد. با انتخاب پزشكيان يك روحانى ديگر نميخواهيم .
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 3
    فردا که مردم پزشکیان را انتخاب کردند مشرق دیگر ننویس چرا ملت طرفدار کدخدا و غربگرا شده اند
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 1
    کذاب تر از پزشکیان سراغ ندارم
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 2
    🗨💯🗨 طبق بررسی های من مردم ایران پسند ترین و بی‌شعور ترین مردم دنیا هستن به نظر من باید پزشکیان رئیس جمهور بشه تا مردم احمق ایران را به خاک سیاه بنشاند این حق مردم نالایق و پست فطرت ایران است رئیس جمهورشون امثال پزشکیان باشد من به نوبه خودم به پزشکیان رای میدم تا ملت ایران را روز به روز فقیر و ذلیل کند
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 0
    روحانی همان کسی است که به شیطان بزرگ آمریکا لبخند میزد و صبح های شنبه ویاا جمعه از اخبار کشور مطلع میشد . وجیب مردم را در قضیه بورس خالی و با بی تدبیری در قضیه افزایش قیمت بنزین موجب آسیب جدی به امنیت کشور و مردم شد. و وزیر خارجه اش باخفت مقابل امیر کویت زانو زده و حتی آب خوردن مردم را به پذیرش برجام تحمیلی می دانست.
  • کارشناس IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    فقط دکتر جلیلی
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 1
    دو هفتست تو مخ مردم می کوبید این کوبیدنها باعث یکسری ریزش رای ها بالا امدن یکسری دیگه شد ...الانم اگر پزشکیان برد خاک تو سر.....
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    باز هم ثابت شد که کابینه آقای پزشکیان کابینه سوم روحانی است. مردم عزیز در رای دادن دقت کنید. خدا نکند ۸ سال کابوس دوران روحانی تکرار شود.
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 2
      مردم خودشون آگاه هستن
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    ما از همان اول می دانستیم پزشکیان مثل حسن روحانی و ظریف و دیگر اصلاح طلبان یک دروغگوست کسانی که پزشکیان رو انتخاب کردند فردا نیان بگن غلط کردیم و از این حرفها
  • نگران IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    5 0
    *آزمون سخت بچه انقلابی ها🚨🚨🚨 طبق نظر سنجی های اخیر یک اتفاق خیلی ترسناک افتاده که نیاز به بصیرت بچه های انقلابی داره. با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته آراء آقای جلیلی بالاتر از آراء آقای قالیباف است. از یکطرف هم انصراف دکتر قالیباف به صلاح نیست چون در صورت انصراف یک سوم از اراء قالیباف در سبد پزشکیان قرار می گیرد. 💫اینجاست که طرفداران انقلابی و ولایی دکتر قالیباف باید برای مصلحت نظام تصمیم بگیرند بدون انصراف دکتر قالیباف به آقای جلیلی رای بدهند. این امتحان سختی است که اینبار بچه های انقلابی باید تصمیم بگیرند و منتظر اجماع کاندیداها نباشن.اینبار اجماع بچه انقلابیها راه نجات کشور است. این یک تقوای سیاسی لازم دارد که بدون انصراف کاندیدا ، طرفداران انقلابی برای مصلحت نظام اجماع کنن. ضمن اینکه ریاست مجلس را جناب قالیباف برعهده دارند و ریاست جمهوری را دکتر جلیلی و کشور ان شالله جریان رشدش سرعت می یابد. ارسال حداکثری*
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    گرانی و تورم 10برابری بر اثر قطعنامه ها و تحریمهای سازمان ملل متحد
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 5
    اگر مرحوم رییسی زنده می ماند سرنوشت روسای جمهور قبلی داشت؟
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 2
    درود بر روحانی سلام بر پزشکیان
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    پورمحمدی : طبل توخالی
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    خدایا بصیرت به همه ما عطا کن تا بهترین را انتخاب کنیم
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    سال ۹۳ تورم ۱۴ درصد سال ۹۴ ( امضای برجام ) تورم ۱۱ درصد سال ۹۵ تورم ۷ درصد سال ۹۶ تورم ۸ درصد سال ۹۷(خروج آمریکا از برجام) تورم ۲۷ درصد سال ۹۸ تورم ۳۶ درصد سال ۹۹ تورم ۲۶ درصد سال ۱۴۰۰ تورم ۳۹ درصد سال ۱۴۰۱ تورم ۴۵ درصد سال ۱۴۰۲ تورم ۴۱ درصد سال ۱۴۰۳ ( درپایان سال محاسبه میشود )
  • م.ب.رو... IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    بهترین، جامع و دقیق ترین جمله شما: حسن روحانی به تائید نظرسنجی‌ها «نامحبوب‌ترین» دولت تاریخ جمهوری اسلامی ایران نام‌گرفته است، روحانی در هنگام خداحافظی از پاستور درصد محبوبیتش زیر ۷ درصد بوده و اصلاح‌ طلبان در وصفش نوشته بودند که چوب خشک از او بیشتر کارایی دارد.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 2
    دلم برای پزشکیان میسوزد چون خودش رادرمفسدین غرق کرد شیطان هم ازحسن روحانی فرار میکند
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 1
      زنده باد شیخ حسن روحانی
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    هرکه ازشیطان پیروی کردودل به اوخوش کرد سیدخلون جهنم .روحانی انقدر بیابروست کهشیطان هم ازش فرار میکنه .پزشکیان باطناب این ته چاه است
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    اقای جلیلی اصلح وعزیز اگر چه اطمینان دارم که جایی برای جولان شیطان دررقابت باشما نیست اما برای احتیاط بایاداوری قضاوت علی درقتل کودک ودست کشیدن مادرااصلی برای حفظ فرزندش .یک یاعلی بگووباتاسی به مولی بجهت اینکه تمام رای شما به سبد قالیباف میرود بنفع اوکناربرو اگرچه اصلح شمایید امابیشتر درقلوب مومنین جای خواهی گرفت
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    به شیطان گفتند بارو.. کهمریدت است یک عکس یادگاری بگیر .گفت من به خودم میخندم بااین جرثومه تندروترازخودم عکس بگیرم
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    جلوی روزنامه اجاره ای انگرفتند حالا رعیس جمهوری هم اجاره ای شد پزشکیان امتیاز کاندیایی خودرااجاره داده به رفقای شیطان
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    بیچاره آنهائی که فریب شعارهای ظاهر فریب و جذاب اینها را خورده و می خورند و باز هم از این مسائل درس نمی گیرند. به فرموده قرآن: الم اعهد الیکم یا بنی آدم الا تعبدو الشیطان انه لکم عدو مبین" آدمی بارها فریب شیاطین جن و انس را می خورد و باز عبرت نمی گیرد. به وعده خدا اعتماد ندارد و برای لذت چند روزه و ناپایدار آن و آزاد شدن از حکومت خداوند، دنیا و آخرت و خود و دیگران را خراب می کند. عزم واراده بازگشت از راه شیطان های فریبکار راندارد: "ولم نجد له عزماً"
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    دولت روحانی بدترین دولت تاریخ ایران
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 0
    راستی اقای پزشکیان نظرتان درمورد مهسا امینی که استارت اشوب رازدی وانهمه کشتار وویرانی راباعث شده هنوز همان است یاعوض شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس