1

سخنان جالب‌توجه و عجیب آذر منصوری با عنوان اصلاح‌طلبان آخرین گروه «غیرمسلح» در خود اشاراتی دارد که به تقاطع آن با تحریکات خارجی قابل‌تحلیل است.

سرویس سیاست مشرق- انتشار یک تصویر جالب‌توجه از جواد ظریف، وزیر دولت روحانی دریکی از میتینگ‌های انتخاباتی پزشکیان و تصویر عرق کرده از او در کنار فیلم‌هایی از جلساتی که در آن ظریف به زدوخورد سیاسی با مخالفانش می‌پردازند در شبکه‌های اجتماعی موردتوجه قرارگرفته است.

ظریف در یک جلسه کلاب‌هاوسی گفته است که به سیم آخر زده و در تلاش است تا روز ۹ تیر پزشکیان را از صندوق رأی بیرون بیاورد، او گفته است که آبرویش را سر راه قرار داده تا شاید نامزد اصلاح‌طلبان که در مناظرات تلویزیونی خوش ندرخشیده از بیرون شارژ گردد.

کت درآوردن ظریف یا به‌اصطلاح لخت شدن او در استخر سیاست معنای خاصی دارد، درحالی‌که قرار بود وزیر خارجهِ سابق آخرین کارت پزشکیان در آخرین روزهای انتخاباتی باشد اما کم فروع ظاهر شدن نامزد اصلاح‌طلبان در مناظرات و میتینگ‌های پیرامونی باعث شد تا ظریف به‌عنوان یار کمکی به صحنه آمده تا بار روی زمین‌مانده را به مقصد برساند.

اصلاح‌طلبان رادیکال که در واقعیت پزشکیان را نامزد مطلوب و اصلی خود درصحنه انتخابات نمی‌دانند در تلاش هستند تا با بازی باکارت رادیکالیسم و استفاده از چهره‌های میانی که احتمال آسیب‌پذیری‌شان کمتر است فضا را متشنج کرده تا شاید از دل دوقطبی‌های شکل‌گرفته پزشکیان را به پاستور هدایت کنند، این حلقه فکری- سیاسی گمان دارد که افرادی چون جواد ظریف به دلیل کنش‌های پیشین این امکان رادارند تا فضا را داغ کرده بدون آنکه هزینه سازی انجام دهند.

پشت پرده رفتارهای غیرطبیعی ظریف در ستاد پزشکیان! / نقش وزیر خارجه روحانی در میتینگ‌های انتخاباتی چپ‌ها چیست؟

از نگاه این جریان ورود مستقیم افرادی چون محمد خاتمی به صحنه انتخابات؛ مانند آنچه در پیش از فتنه ۸۸ شکل گرفت باعث می‌شود سویه‌های بیرونی حساس‌تر شده و امکان اقدامات ضربتی از بین برود، اما استفاده از افرادی چون ظریف این فضا را فراهم می‌کند که رشد رادیکالیسم در بستری کانالیزه پیش برود بدون آنکه احساس ناخوشایندی برای طرفین ایجاد کند.

از سویی حضور ظریف دریکی از برنامه‌های تلویزیونی نیز اعتمادبه‌نفس او را بالابرده و در وضعیت کنونی بهترین کارت برای بازی در چنین نقشی است، نقش سخت و طاقت‌فرسا که عرق او را نیز درآورده است! زیرا او علاوه بر تلاش برای جمع‌آوری رأی برای نامزد اصلاح‌طلبان لازم است نسبت به هشت سال فاجعه‌بار در دولت روحانی نیز پاسخگوی حاضران بوده و همین موضوع مسیر جذب خاکستری‌ها را سخت کرده است.

به عبارتی در حالیکه هسته سخت اصلاحات ظریف را برای از این شهر به آن شهر فرستاده تا موتور بدنه اصلاح‌طلبی را راه انداخته تا خاتمی با چپ‌ها پل بزند، در آن‌سو جذب این رأی خفته به یک امکان ناممکن برای چپ‌ها بدل شده است، عضو حزب اتحاد ملت اذعان می‌کند که جریان اصلاحات نمی‌تواند مردم را قانع کند که چرا انتخابات مجلس را تحریم و حالا در انتخابات ریاست جمهوری تصمیم به مشارکت گرفته است.

سعید شریعتی در گفتگویی بابیان اینکه فضای غالب عدم مشارکت در انتخابات این دوره خیلی از موضع خود اصلاح‌طلب‌ها متأثر است، تصریح می‌کند، جبهه اصلاحات در سه انتخابات گذشته گفته است انتخابات معنادار نیست و حتی آقای خاتمی سه ماه پیش در انتخابات مجلس گفتند تا وقتی شورای نگهبان این‌گونه رفتار می‌کند، انتخابات معنایی ندارد و مردم نمی‌آیند که رأی بدهند.

عضو جبهه اصلاحات در ادامه گفته است که حالا شکستن این فضا و نشان دادن اینکه با حضور آقای دکتر پزشکیان انتخابات معنادار است، بسیار دشوار است و فعلاً زبان ناطق اصلاح‌طلب‌ها برای اینکه بگویند چرا این انتخابات معنادار است، زبان پر لکنتی است و خیلی راحت نمی‌توانند ضرورت شرکت در انتخابات را حتی به هواداران خود منتقل کنند.

این عضو حزب اتحاد ملت در ادامه بابیان اینکه همه‌چیز به این‌یک هفته و گفتار و رفتار شخص آقای پزشکیان بستگی دارد که بتواند نشان دهد با حضور او در رقابت و پیروزی او در انتخابات تغییرات معناداری به نفع جامعه رقم می‌زند، تأکید می‌کند، این موضوع خیلی دشوار است و برای آقای پزشکیان هم دشوار است که بتواند این مفاهمه را با رأی‌دهندگان برقرار کند.

این جملات به‌خوبی نشان می‌دهد که چرا ظریف عرق‌ریزان در میانه این میدان مبهم افتاده تا سطح رادیکالیسم را تا نقطه انفجاری آن بالا ببرد، اصلاح‌طلبان به‌خوبی می‌دانند که جذب رأی خاکستری از طیف مدرن نیاز به سطح بالایی از رادیکالیسم دارد که از دل جریان‌های سیاسی چون حزب اتحاد ملت خارج نخواهد شد ازاین‌روی ظریف را به صحنه آورده تا زیر سایه محدود او بتوانند کمی از توازن ازدست‌رفته را بازسازی کنند.

این تحولات چند نکته قابل‌توجه دارد:

۱-رادیکالیسم شکل‌گرفته در فضای انتخاباتی مرجع و منشأ خود را یافته و کاملاً مشخص است که رأس جبهه اصلاحات و اصلاح‌طلبان ساختاری بدون توجه به کلیت جریان اصلاحات در راستای آنچه تحریک قشر خاکستری می‌خوانند، رادیکالیسم را دامن می‌زنند.

۲- اصلاح‌طلبان رادیکال اما همچنان راهبرد فضای وانموده را دنبال کرده و می‌کوشند تا ضمن سیاه نمایی از شرایط کشور، اولاً، طرف مقابل خود را حاکمیت تعریف کرده و دوما، مبارزه سیاسی را جایگزین رقابت سیاسی نمایند!

۳- رادیکالیسم طیف اصلاح طلبان ساختاری اما در شرایطی است که برخی از نیروهای فکری این جریان اخیراً ضرورت پرهیز از پروژه‌های پرسروصدا را مورد تأکید قرار داده و ضمن تصریح بر بهره‌گیری از فرصت انتخابات گفته بودند که باید این جریان گام‌های کوچک اما پایدار را در دستور کار خود قرار دهد. موضوعی که به نظر می‌رسد آذر منصوری اعتقادی به آن نداشته و عملاً شکاف در جریان اصلاحات را به نمایش می‌گذارد

طیف اصلاح‌طلبان ساختاری و رادیکال‌ها بدون اشاره به راهبردهای خود در تضعیف جریان اصلاحات و در شرایطی که بدنه این جریان معترض به رفتارهای سینوسی آن بوده و هضم نمی‌کنند که چرا به فاصله ۳ ماه از تحریم انتخابات به مشارکت در انتخابات می‌رسند، فرافکنی را در دستور کار خود قرار داده و می‌کوشند تا حاکمیت و نظام را دگر خود تعریف کنند. سخنان جالب‌توجه و عجیب آذر منصوری با عنوان اصلاح‌طلبان آخرین گروه «غیرمسلح» در خود اشاراتی دارد که به تقاطع آن با تحریکات خارجی قابل‌تحلیل است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 321
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 49
  • س IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    اتفاقا اقای پزشکیان در تلویزیون خیلی عالای بودند چون نه کسی رو تخریب کردند نه حرف مفت زدند
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      بیا برو دلقک دوره روحانی هم همینارو میگفتید
    • خالی جونم IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      84 88
      کسی که همش کارشناس کارشناس میکنه بعد همون کارشناسا تسمه تایم پاره میکنند. به درد نمیخوره
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      90 99
      راستش را بخواهید آقای پزشکیان اصلاً بلد نیستند حرف بزنند
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      60 57
      پشت پرده رفتارهای غیرطبیعی ظریف// هههه. همه جور مواد "شنگول زا" موجود است. تحویل درب منزل!
    • حمید ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      55 71
      تمام و کمال حرف های مفت و تکراری و عوام فریبانه.مناظره ها معلوم کرد پزشکیان فقط سواد پزشکی دارد از سواد سیاسی واجتماعی کاملا تهی است.
    • علـی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      48 62
      عزیز برادر! عمده مشکل جناب پزشکیان، امتحان پس‌داده‌های هستند که 8 سال کشور رو تعطیل کردند و فقط و فقط دنبال آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان دویدند و دارو ندارشون رو توس سبد این چهار کشور جنایتکار تاریخ گذاشتند و هیچ اهمیتی به هیـــــــــــــــــــــــچ کشور دیکه ندادند حالا هم در کمال وقاحت و گستاخی دم از لزوم ارتباط با دنیا میزنند!. انگاری در 2 سال و اندی گذشته نه شانگهایی بود و نه بریکس و نه همسایگان....!!!!!!!!! نکنه فکر میکنید کسی که اینچنین عرق میریزه بفکر ایران و ایرانی‌است؟! جسارتاً اگر اینجوری فکر می‌کنید خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی از قافله عقب تشریف دارید
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      69 85
      سخنان ظریف و پزشکیان پر از اتهام و دروغ
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      66 81
      پزشکیان فقط کلی گویی می کنه برنامه نداره به درد ریاست جمهوری نمیخوره
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      36 56
      پزشکیان برنامه ندارد در مناظره دوم چندین بار گفت برنامه ی من اجرای سیاست های کلی نظام است !
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      25 41
      ایشان که حرف نزد کلا ارجاع دادبه کارشناسان....
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      31 43
      پزشکیان ریز دیگران رو تخریب می کنه و با سواستفاده از قومگرایی و اقلیت های مذهبی و فیلترینگ و حجاب میخواد رای بیاره ، البته عجیب نیست وقتی دستاورد و برنامه اقتصادی ندارند باید اینجور مردم رو فریب بدن مثل روحانی
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      16 38
      تحلیل من این است که امریکا و اروپا در حال تنظیم افکار عمومی هستند.
    • AE ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      20 41
      انقدر عادی بود که دروغ گو ترین دروغگویان جهان در قبر استخوانهایشان لرزید. انقدر حرف مفت زد که کلا کلمه مفت غرق شد جوک عالی بود اولبن کامنت
    • حامد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      42 47
      اول اين كه تقسيم كار كردن و به پزشكيان گفتن سعي كن زياد به ديگر كانديداها نتازي چون با خاك يكسان مي شي. ثانيا روش او اينه كه با آيه و حديث خواني علاوه بر آراي بي اعتقادان بخشي از آراي مذهبي ها رو هم با حقه بازي و رياكاري و كلاهبرداري بدزده. حرفي هم براي گفتن ندارند جز حرف هايي كه هر راننده تاكسي بلد است. برنامه پزشكيان براي اداره كشور آوردن همان كابينه خرفت روحاني است. برنامه انتخاباتي آنها هم حرف زدن در مورد آشتي با آمريكا و آزادي پوشش است. در صورت پيروزي او كشور به سمت شورش طبقات فقير خواهد رفت. اميدوارم به جهنم بروند و شكست خورده خوار شوند. ظريف بايد در زندان مي بود نه اين كه بيايد در صدا و سيما در غياب امير عبد الهيان شهيد سر و صدا راه بيندازد
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      14 28
      خخخخخخخ من دیگه حرفی ندارم
    • ارسلان IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      9 10
      مفتی حرف نمی زند ولی حرف مفت تا نخوای.
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      10 24
      خخخخخ دیگه به چی میگن مفت
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      21 33
      پزشکیان فقط نقش مگس روی زخم رو بازی میکنه، حتی برای سوزناکتر کردن صحبتها بحران تراشی و مشکل تراشی از هیچ هم میکنه مثلا تضعیع حقوق قومیت ها و اقلیتهای دینی، زور میزنه که تبعیض و ظلم پیدا کنه و اگر پیدا نکرد یک چیزی رو به زور بتراشه. حرفها و ادبیات و تحلیل ها در حد رانندگان تاکسی در حد غرولند و ناله بدون ارائه راهکار و چاره. حرفهایی که میزنه فقط برای خوشایند عوامه حرفهایی که بعضی اقشار دوست دارند بشنوند میزنه اما همه میدونیم بعد از تکیه بر مسند ریاست خواهند گفت که اختیار نداریم نمیذارن و دیگر این که این سبک گدایی رای دیگه منسوخ شده و فقط رو مغزهای زنگ زده جوابگوست
    • مصطفی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      20 22
      بزرکوار شما بگو برنامش چیه؟؟ توی خوب حرف زدنش چه نکته مثبتی وجود داره؟؟ فقط اعتراض؟؟؟ برنامش برای اقتصاد وسیاست خارجه چیه؟؟ چوم فقط حرف قشنگ میزنه قبولش دارید؟؟؟؟ کسی که فقط حرف میزنه یعنی برنامه نداره شمام بخودت بیات متعصبانه نگاه نکن بهقضیه ومن الله التوفیق
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 19
      الان تو داری حرف مفت میزنی
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      17 25
      دهنش از دهن مصی هم زشت تر وقتی میخنده انگار کروگودیل دهن بازکرده مرتیکه حال بهم زن کاری کرده اگه چهار تا احمق بخوان به پزشکیان رای بدن بخاطر این ازگل عوضی رای ندن
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      4 24
      چنانچه خدای ناکرده اتفاقات نظیر هشتاد و هشت را دنبال و مد نظر باشد دیگر گذشت جایز نیست و بفوریت تشکیل دادگاه نظیر دادگاه صحرائی باید برپا شود
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 13
      خدا شما بده
    • حمیدرضا IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      17 28
      پزشکیان یک قومیت گرایی تجزیه طلبه. کی می خواهید بالغ بشید؟
    • DE ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      20 24
      درتلویزیون آقای پزشکیان هیچ برنامه ارائه ندارد و تخریب و فرافکنی کرد! یک مشت عوام فریبی تحویل داد. از خرابکاری اصلاحات معذرت خواهی نکرد و طبق رویه فرافکنی کاسه و کوزه ها را سر رقیب انتخاباتی خورد کرد و گفت چرا اجبار میکنید الی بله .......خلاصه ماست ما شیرینه. درحالی که ملت 32 ساله ماست اونا رو چشیدند خیلی ترش و تلخ بوده.
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      25 21
      نه به دولت سوم روحانی نه به ۴ درصدی های مرفه بی درد که پزشکیان خواسته یا ناخواسته شده بلندگوی مطالبات آنها ظریف هم که نماد یکی از این افراد طبقه اجتماعی مرفه و بی درد است
    • پریسا متفکر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      19 35
      ظریف و روحانی رو باید در اسرع وقت به تیربار بست.
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      19 32
      مرگ بر ظریف کثیف عربده کش بیشرف بی همه چیز
    • US ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      18 28
      ببخشید اشتباهی مثبت دادم. اتفاقا آقای پزشکیان سراسر حرف مفت زدند و فله ای همه چیز و همه کس را تخریب کردند. کشور را به تبعیض نژادی، تبعیض جنسیتی، تبعیض مذهبی، عدم مدیریت،.... متهم کردند. این تخریب نیست؟ کل سیستم رو تخریب کردند.
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      25 22
      از آخوندی که وضع مسکن رو به خاک سیاه نشوند و الان با ظریف دارن کمک میکنن به پزشکیان معلومه اگه پزشکیان بیاد سرکار چه خبر میشه.مملکت دیگه کشش نداره واسه مدیریت علی برکة الهی ریموت کنترلی از راه دور.هنوز جای برجام قبلیتون درد میکنه.اونهمه کارخونه و کارگاه و تولیدی رو ورشکسته و بدبخت کردین بس نبود؟چی میخواین دیگه از جون مردم؟خدا نیاره بعد از اون دیپلماستی التماس و‌حقارت و بعد از اینهمه شهید که دادیم دوباره از دسته روحانی کسی رای بیاره.شهید سلیمانی و فخری زاده و....
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      10 20
      کل حرفهای اصلاح طلبان حرف مفته
    • محمدی نسب IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 6
      احتمالا آقای ظریف برای رفع تحریم خود دارد تلاش می کند حتی به قیمت خسارت هنگفت برای ایران - می خواهد به هر قیمت شده حتی تو دردسر انداختن کل کشور ولی خود از تحریم خلاص کند برود انگلیس یا آمریکا
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      7 8
      بزگوار چرا لباس ظریف تو عکس اول خیس؟
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 6
      حرف مفت که زیاد زد و عالا نبود
    • عماد ایرانی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      13 10
      خداوکیلی خودتون خندتون نمیگیره از این حرفا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طرف داره دلقک بازی در میاره. :)
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      11 10
      این پزشکیان با این حجم از تبلیغات دیگه حالمو داره بهم میزنه.هرروز چندتا پیامک میاد،هرسایتی رو باز میکنی تبلیغ واسه این پزشکیان.کلافه شدم.تو اون هشت سال چه گلی به سر مردم زدین که باز میخواین بیاین؟همین آخوندی که واسه پزشکیان تبلیغ میکنه وضع مسکن رو جوری کرد که دیگه مردم به خواب ببینن صاحب خونه شدن رو.خدا به حق علی ازتون نگذره
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      11 8
      این پزشکیان با این حجم از تبلیغات دیگه حالمو داره بهم میزنه.هرروز چندتا پیامک میاد،هرسایتی رو باز میکنی تبلیغ واسه این پزشکیان.کلافه شدم.تو اون هشت سال چه گلی به سر مردم زدین که باز میخواین بیاین؟همین آخوندی که واسه پزشکیان تبلیغ میکنه وضع مسکن رو جوری کرد که دیگه مردم به خواب ببینن صاحب خونه شدن رو.خدا به حق علی ازتون نگذره.رای ما قالیباف واقعا مرد کاره و سابقه اجرایی عالی داره
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 8
      پزشکیان به نظرم خیلی قشنگ و عوام پسند حرف زد. ولی مسئله اینجاست که این جماعت اصلاح طلب فقط حرف زدنشون قشنگه، ولی در عمل. حسن روحانی رو هنوز یادمون نرفته که چه زبان چرب و نرمی داشت. با همون زبان ملت رو کشوند توی بورس و همه رو به خاک سیاه نشوند. برجامش هم که کاغذ پاره ای بیش نبود.
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      12 8
      ماندم آقای ظریف چه از استاد هنری کسینجر راجع به منافع و مصالح ملی آموخته است . جز کعبه آمال و فهمیدگی و توانائی نزد آمریکا و غرب است . برای نمونه آن حرکت خطا و قابل شماتت استعفا هنگام ورود آقای بشار اسد به ایران بعد از سالها که دوستان ایشان عقیده بر سقوط دولت او توسط تروریست های مورد حمایت اسرائیل و غرب داشته و با حمایت ایران و عملکرد موفق شخص حاج قاسم عزیز و یاران چنین اجازه ای داده نشد و حضور ایشان پیام ویژگی قدرت ایران بدنیا داشت را تحت تأثیر خود پسندی خویش قرار داد . نمونه شخصیتی ایشان خودشیفتگی و دوستدار دیده شدن و اتفاقا رفقا خوب شناختند و از او استفاده میبرند
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 13
      دلقک بی بته اصلاحطلب دوباره رو آوردی به منفی عله ای و کیلویی کاری کنم تو سایتاتون ۱۰۰۰۰۰ منفی بخورید بابت هر نظر
    • سلام IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      6 15
      پزشکیان: فرزندانم جایی سمت و رانت ندارند!؟ نماینده مجلس: آقای پزشکیان! زهرا پزشکیان که رییس فایننس پتروشیمی جم هست کیه؟ آقای پزشکیان! پاسخت چیه به مردم؟؟ #نه_به_رانت #انتخاب_با_مردم
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      10 13
      عامل تحریم ===ظریفه طایفش دزده
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      2 1
      استاد،مهم اینه که برنامه بده،عمه ی بزرگوار شما هم بلده بره بشینه اونجا،کسی رو تخریب نکنه،بگه من بلد نیستم کارشناس دارم،و بعد هم براش مهم نباشه کی کارشناس باشه،کارشناسه قهر کنه،آشتی کنه،بره،بیاد،.... خیلی سطحی فکر میکنید
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      2 1
      دقیقا پزشکیان همینو میخواد،یک سری صحبت‌های عوام فریبانه میزنه که همه رو همراه کنه،فقط اعتراض میکنه،هیچ برنامه ای نداره،یه نمودار نشون میده از وضع معیشت از سال ۹۲ که روحانی اومده تاااااا ۱۴۰۱ که اولین سال دکتر رئیسی بوده،همه نمودار نزولی بوده و تمام این مدت روحانی رئیس جمهور بوده،فقط یک سال به دکتر رئیسی مربوط بوده،و از ۴۰۲ و بعد اون ،داخل نمودار وجود نداره یه ذره فکر کنید،گول ظواهر و حرفه‌ای مفت این آقا رو نخورید،نگذارید با این روش به شعورتون توهین کنه،
    • رضا IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      5 9
      سطح سواد آقای پزشکیان در حد یک حجره دار بازاریست البته شاید بعضی از حجره داران بصیرت و اطلاعات بیشتری داشته باشند. آقای پزشکیان حتی در تبلیغات هم انصاف را رعایت نکردند تخریب متهم کرون دولت آقای رئیسی به ناکارآمدی و..... ایشان در تبلیغات خود گفته برگردیم به زندگی این یعنی چه؟ هم ماسکهای شما ۸ سال زندگی مردم را به فرجام گره زدند و در انتهای کاسه لیسی غرب هیچ چیز عاید کشور نشد فعالیت هسته ای و فضایی تعطیل شد دلار ۱۰ برابر شد بیکاری و تورم علیرغم پذیرش بدجام و سند۲۰۳۰ وپیمانهای ننگین دیگر
    • علی IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      2 1
      راست میگه آقای ظریف خیلی خوب دروغ صحبت کردند !!!!!، ظریف چنان سفسطه گری هست و چنان دروغ میگوید که خودش هم باور می‌کند که راست میگه خخخخخ
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 0
      پزشکیان = پاشینیان ایران
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 1
      اتفاقا بیشتر حرفاش حرف مفت بود بیشتر حرفاش یا غر زدن بود یا نمیتونیم،نمیشه،بلد نیستم، یه برنامه درست حسابی هم ارائه نکرد ببینیم مملکت رو با چه امیدی به دستش بسپریم، کی میخوایید چشماتونو باز کنید آخه
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      2 1
      پزشکیان و ظریف،منش دیپلمات ها رو ندارن این چه حرکات سخیفیه که ظریف انجام میده؟هنوز بلد نیست باصدای آهسته و محترمانه بحث کنه،انگار چاله میدونه ،عربده میکشه،واقعا باعث آبروریزیه،پزشکیان هم که بیشتر به راننده تاکسی ای که تو ماشینش با مسافرا بحث سیاسی راه میندازه شباهت داره تا نامزد انتخاباتی
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    ظریف میخواد پزشکیان پیروز بشهداینم بشه وزیر خارجش .میخواد جلس رو مرعوب کنه تا بهش رای صلاحیت بدن
    • ایرانی الاصل IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      14 15
      ظریف به سیم آخر زده چون می خواهد معاون اول بشود .توهین به افراد و وفاع از حسن روحانی سر مشق او است
    • FR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 14
      تمام رییس جمهورهای نوعی سور پرایز بودند پزشگیان هم باید دید اگر رییس جمهور بشه چی میشه … یه دفعه دیدی ظریف فقط شومن برنامه بوده !
    • DE ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      10 12
      شتر در خواب بیند ...
    • رضا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 9
      نه شازده جان اگه بیاد میشه معاون اول
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      12 13
      خائن لاشخور دیپلولات ماهیت خودش را عریان کرد
    • مش قدرت موشکی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      4 11
      احتمالا ایشون اهل قزوین یا همدان نیستند؟😂
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 2
      اگه جان بر کفان و گوش به فرمانهای رسانه های غربی و معاند این سری رای به دولت سوم روحانی بدهند گورشون رو با دست خودشون کندن و ۸۰ میلیون ایرانی رو دفن میکنن چطور خیانتهای این قوم از یادتون رفت بنزین سه برابر و جمعه صبح و نساتن یک واحد مسکن و روزی ۸۰۰ کشته کرونا و ۸ سال یارانه ۴۵ تومنی و........
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 5
      با این عکس یاد بازی کلاغ پر افتادم. مردمک خجالت ریش سفیدت رو بکش. بشکه چربی.
    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      نه مش قدرت،همشهری خودته😆
  • فرزاد IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 18
    پزشکیان در مناظرات آنقدر ضعیف عمل کرده که حالا امثال ظریف میخواهند این ضعف را با اعمال و گفتارشان جبران کنند واقعیت این است که پزشکیان در مناظره ها نشان داد اصلاً برنامه ای ندارد و فقط کلی گویی میکند رای آوردن پزشکیان برای مملکت در این شرایط فاجعه است امیدوارم مردم فریب هیاهوی تبلیغاتی حامیان سیاسی پزشکیان را نخورند چون این حامیان علی رغم ناتوانی در امور کشور داری در تبلیغات و هیاهو بسیار مهارت دارند و حامیان مالی بزرگی دارند
  • رضا IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 13
    همه کاندیدا ها با تایید شورای نگهبان واردعرصه شده اند و حق دارند اجتماعاتی را برای تبلیغات خود برگزار کنند.
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      9 11
      گول این سخن پزشکیان را نخورید که سیاستهای رهبری را اجرا می کند این طایفه اعتقادی به رهبری ندارند.
    • کوانتوم IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 0
      از مشرق بعید نمی باشد
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    56 24
    اگه ظریف عددی نیست و پزشکیان مناظره موفقی نداشته، شما ورا ریدین بخودتون و همش اخبار اونا رو با ترس و لرز دنبال میکنین؟؟
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      11 23
      ترس و لرز هم داره. یادمون نرفته سال 92 چطور ملت توهم عقلانیت زدند و روحانی رای آورد و مملکت را به فلاکت کشاند.
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      14 19
      توهم داری داداش! واقعیت‌ها باید بیان بشه
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 6
      حالا شما هم زیاد دور برندار! راه حریف اصلی رو ار شش جهت با انواع دسایس غیرانقلابی بسته اید ولی اگر خوابت آشفته نمیشود به یاد آور که خورشید حقیقت پشت ابر تخریب ظالمانه نمیماند! مرد محمود ملت باز خواهد گشت! و عیارواقعی روشن خواهد شد.
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 10
      حالا شما هم زیاد دور برندار! راه حریف اصلی رو ار شش جهت با انواع دسایس غیرانقلابی بسته اید ولی اگر خوابت آشفته نمیشود به یاد آور که خورشید حقیقت پشت ابر تخریب ظالمانه نمیماند! مرد محمود ملت باز خواهد گشت! و عیارواقعی روشن خواهد شد.
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 11
      از ادبیات و تربیتت معلومه از چه طیفی باید حمایت کنی که در سطح خودت پایین باشن
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 7
      ترس و لرز که تخصص اصلاح طلباست که از آمریکا و اروپا حساب میبرن ما دنبال اینیم که مثل ۸سال برجام دوباره کلاه سرمون نذارن چون به قول زاکانی این ها آدمای خوبی هستند اما راحت کلاه سرشون میره
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      اونها ۸ سال تو مملکت
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 2
      درود بر شما انشالله ملت در روز جمعه تصمیم نهایی را خواهد گرفت و با انتخاب درست حماسه دوم خرداد تکرار خواهد شد به امید پیروزی ملت ایران.
    • حسین CA ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      0 0
      اصلا شورای نگهبان باید پزشکیان رو رد صلاحیت میکرد تا خیالمون راحت می شد.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    15 6
    شوخی نیستها ظریف آبرویش را گرو گذاشته
    • DE ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      15 14
      "ظریف" و آبرو؟! این فرد مزدور آمریکاست.
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      4 1
      آبرو؟ظریف؟ یا معنی آبرو رو نمیدونی یا ظریف رو نمیشناسی کلا
    • جومونگ IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      تو خودت هم مزدور هستی✌️🙏
    • DE ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      3 3
      شهید امیر عبداللهیان عزیز یک نمونه و اسوء دیپلماسی عزت بود. یک ملت مثل اقیانوس برای این شهید به حرکت و جوشش درامد. ایشان دلسوزی برای ایران و رنجهایش بود. برای اینکه بوی انقلاب ،بوی صداقت، بوی مردم ، بوی فروتنی ، بوی شجاعت و بوی عزت مندی و بوی تلاش جهادگرانه میداد.
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 15
    این بنده خدا از بس با مردم نبوده و همیشه ایزوله بوده واقعا مردمداری یاد نگرفته.چقدر خشن و ناشکیبه...
  • رضا IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    12 17
    باید بپذیریم که اصلاح طلبان ستون پنجم آمریکا در کشور هستند!! ظریف و غیر ظریف ندارد.!!
    • جو بایدن IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      ستون ششم آمریکا هستند
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      6 4
      آمریکا دشمن ما
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      ریل موازی آمریکا برای تحریم و دوشیدن مردم
  • فاطمه IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    13 23
    ظریف شبیه لات ها رفتار کرده این چند وقت توی میتینگ ها.اصلا انگار دیپلمات نیست.شهید امیرعبدالهیان کجایی که ببینی کی میخواد جاتو بگیره.چقدر شهید باوقار بود.جالب تر اینه که یه پوستر تبلیغاتی دیدم توی شهر که عکس ظریف پررنگ جلو و پزشکیان پشتش محو شده بود.ظریف انگار خودش میخواد رییس جمهور بشه که اینطوری میکنه واقعا خجالت اوره.ادمین بزار اینو لطفاا
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    15 8
    حالا که رای های پزشکیان از رفتار افرادی مثل زاکانی با اون رفتاراشون داره زیاد میشه
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 6
      جدی میفرمایید؟ منبع نظرسنجی شما؟
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 13
    پزشکیان رو تایید صلاحیت کردن که امار مشارکت بره بالا که ابروی پنج ساله نظام که زیر سوال رفته با امار مشارکت بالا برگرده وگرنه که قالیباف رئیس پاستور شده رفته
  • حبیب پاشا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    16 46
    قیافه دکتر ظریف در عکس بالایی که دستها بردن بالا ، شبیه عمو فتیله ای است.
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 1
      به اون قیافش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      اون قیافش خخخ
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    11 8
    انگار قبلش مست میکنه بعد میاد وسط یا خدا ببین 8 سال دولت دست کیا بود.بدبخت اون دانشجوهایی که تو استادشونی
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      2 3
      خخخخخ واقعا خدا به داد اون دانشجو های بدبخت زیر دستش برسه
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    12 5
    چرا نمیذارین مردم ازادانه نظرشون رو در مورد انتخابات 88 بگن فقط چیزی که به نفعتون باشه رو منتشر میکنین
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 3
      نه اتفاقا اینقدر من به روحانی و ظریف فحش دادم در پاسخ چرت و پرت هایی که گفتن ولی منتشر نکرد😠
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 0
      باید مودبانه حرف بزنی،مودبانه نباشه،نظرات منتشر نمیشه،حالا هرچی میخواد باشه
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    10 8
    آره پزشکیان چون وعده گوشت و مرغ و 50 گرم طلا نداده بازنده مناظرات بوده، مشخصه که مخاطبین اون مناظرات آبکی چه کسانی بودند،
    • DE ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      پرفسور جان! مردم غذا و گوشت و دارایی ، طلا لازم دارند تا گره زندگی شون باز بشه.این مردان رزمنده با معرفت و بامرام مرد به تمام معنی اند. باشرف اند. در 45 سال سبک زندگی شون همیشه عمل بوده و هست. زیراهمیشه مردمی بودند. بله همه اینها رو به دست مردم میرسونن همانطور که قبل انتخابات میرسوندند، زیرا همیشه خود رو نوکر مردم ایران میدونن. از 45 سال پیش از امام (ره) عزیزشون آموختند ، خوبش میدن تا مردم ایران ثروتمند و توانمند فناور بشن. تاچشم انحصارطلب ها از ته دربیاد! انحصارطلب های اسقاط طلب برعکس همه ثروت ودارایی مردم ایران رو برای خودشون و برای7 نسل بعدشون قلمبه قورت میدن یک آب روش !
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 9
    دوران اصلاحات بعد از روحانی برای همیشه تموم شد.
    • ملانصرالدین IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      4 6
      آرای صندوقها را ۹تیر میشمارند و ۱۰تیر اعلام میکنند داداش زیاد فکر نکن کچل میشی !
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    11 13
    حضور ظریف بدجور باعث وحشت انقلابی چی ها شده، من قصد شرکت نداشتم اما به خاطر ظریف به پزشکیان رای میدهم، مثل همیشه انتخاب بین بد و بدتر هست
    • حسن IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 1
      ظریف 50درصد رای دارد ؟
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 1
      خخخخخ ترس از ظریف ؟بدجوری توهم زدی چی میزنی؟ حتما به خاطر (!؟) ظریف ! به زرشکیان رای بده, ولی بنظرم رایتو به کسی نشون نده چون نه تنها به ایرانی بودنت تردید میکنند، بلکه بالغ بودن عقلت هم شک میکنن
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      جالبه و این جای شکر داره که حداقل خودت هم داری به بد بودن پزشکیان ناخواسته اعتراف میکنی، از بس پزشکیان در کلام و وعده و رفتار و...گند زده دیگه حتی قابل تطهیر دادن هم نیست ،همینکه گفتی وحشت انقلابی ها فهمیدم که داری از آلبانی کامنت میفرستی
    • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      بیشتر به نظر میرسه ظریف از چشم و روی انقلابی ها افتاده باشه تا اینکه براشون ایجاد وحشت کنه،از صحبتهاشون در مورد ظریف،اینطور برداشت میشه
  • اکبر قادری IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 6
    اینا دیگه چپ نیستن، راست سرمایه دار هستن
  • صرفا جهت اطلاع IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 9
    وای وای اومدن کشور رو خراب کنن ! جلوشون رو بگیرید! برید گمشید بابا ! این اراجیف دیگه خریدار نداره !
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    14 6
    شکی نیست که نظام می خواد پزشکیان بیاد بالا چون به قالیباف و جلیلی اعتمادی نداره
    • DE ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      6 5
      دقیقاً به هدف زدی!
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 1
      کاملا درسته
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      2 1
      به جلیلی و قالیباف با اینهمه برنامه اعتماد نداره اما به پزشکیان بدون برنامه ی کارنابلد،با کارشناسان بی فرهنگ،اعتماد داره؟جل الخالق🤣
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 5
    پزشکیان که اهل توجه به نظرات کارشناسان نیویورکی هستند و معتقد به روی کار امدن همان استخدامی های زمان میرحسین و رفسنجانی و خاتمی به عنوان کارشناسان با تجربه و هم حزبی های خودش . اصولا نظرشان اینست همه را خودشان باید تایید و نصب کنند و احکامشان را هم هیئت امنایی دست خودشان نگه می دارند و همیشه حق با ان هاست
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 5
    خدا را شاکرم من را زیاد منتظر دیدن خفت این آدم نگذاشت!!! از وزیری برسی به پادویی!!
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 8
    آقا رفتار عربده کشهای شما طبیعیه؟
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 9
    ظریف ژنرال نمک شناس امریکایی مامور نجات اسراعیل است تاباکمک سرمایههای اسراعیل تکلیف خودراادا کند
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 3
    خیلی هم طبیعی است
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 6
    ظریف در کاشان گفت : همه تورم ها تقصیر احمدی نژاد است ، آمار رسمی دلار به تومان از سال ۸۴ تا ۹۰ را ببینید «سال ۱۳۸۴ _ تومان ۹۰۴» «سال۱۳۸۵ _ تومان ۹۲۲» «سال۱۳۸۶ _ تومان ۹۳۵» «سال۱۳۸۷ _ تومان ۹۶۶» «سال۱۳۸۸ _ تومان ۱۰۰۰» «سال۱۳۸۹ _ تومان ۱۱۰۰» «سال۱۳۹۰ _ تومان ۱۳۰۰» دشمنان بعد از ناامیدی از براندازی در فتنه ۸۸ ، به بهانه حمایت از معترضین تحریم های فلج کننده را اجرایی کردند که باعث افزایش نرخ شدید دلار از انتهای سال ۹۰ شد و دلار در سال ۹۱ به بیش ۳ هزار تومان رسید ، نتیجه این تحریم و تورم، چیزی نبود جز انتخاب یک فرد غربگرا به اسم روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ و پذیرش برجام . اما برجام یک فریب بزرگ بود ، که با خروج آمریکا از آن ،قیمت دلار را ، از ۳ هزار تومان به ۲۸ هزار تومان رساند.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 1
      ظریف و روحانی فقط پاسخگوی یک سوال باشند! نه در مقابل خود دکتر احمدی نژاد که میدانم تا 25 سال دیگر هم دو گروه چشم دیدنش را ندارند بلکه در مقابل یک آدم مطلع و منصف، اینکه چرا دروغ سخیف خزانه؟!خالی را به زبان آورد! چه ربطی میان این دروغ خبیثانه و تحمیل مذاکره وبرجام به نظام وجود داشت و دارد؟؟؟؟
  • سیف IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    10 8
    توی کل عمرش اینقدر عرق نکرده بود! ای پدرت بسوزه "پست و مقام" نتیجه‌گیری: 10 روز عرق کن، 8 سال چپ و راست سکه چایزه بگیر
  • DE ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 7
    سگ هاری راتجسم کنید که در گوشه ایی به دام افتاده و در حال پارس ودندان نشان دادن است
    • ملانصرالدین IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      6 5
      درحال تجسم بودم که ناگهان تو را دیدم 😂🙏
  • سید سعید IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    13 15
    درود بر دکتر پزشکیان عزیز که با منطق و صداقت و بدون توهین رفتار کرد
    • عمو زنجیر باف IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 1
      درود بر شما ، آفرین و احسنت ✌️🙏
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    15 6
    ظریف دلقک بازی در آورده
    • تریاک @ IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      7 4
      داداش خب هر سیرکی که برگزار میشه احتیاج به دلقک هم داره
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 10
    سخنان ظریف و پزشکیان پر از اتهام و دروغ اتفاقا از اینکه پی برده اند برای پیشرفت مملکت نباید اغتشاش ایجاد کرد و سطل زباله آتش زد خوشحالم !
  • حمید IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 7
    واویلاااااااااااااااااااااااااااااااا چه عرق و چه تلاشیییییییییییییی؟! چیـــه این مقام و قدرت لامصصصصصصصصصصصصب
  • BE ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    12 14
    کت درآوردن ظریف معنای خاصی دارد، اربابانش برای حساب سوئیسش کم نذاشتن!!
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 0
      تهمت کار مسلمان نیست
  • یاسین IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 6
    پیشنهادم به آقای زاکانی این هست که این عکس‌رو بصورت بیلبورد در همه شهر نصب کنند
  • Ali DE ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    12 7
    جواد ظریف یک جاسوسی مدرن است! او باید برای کارهایکه در زمانی روحانی کرده،یا باید زندان میبود و یا باید اعدام میشد و نه اینکه امروز به ریش همه بخنده و باز هم سری مردم و ملت کلاه بزاره و دروغگویی خود ادامه بده!
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      4 3
      دقیقا،برای منم سوال این بشر واسه ۸ سال صرف هزینه برای بازی برجام و معطل کردن و وعده پوچ به مردم دادن چرا آزاد هستن و دارن حرکات موزن اجرا میکنن ،این ها به کنار هوچی گری در میارن با داد و هوار و عربده طلبکار هم هستن،همه یادشونه اون برجام که تاج افتخارش بود و ترامپ پاره کرد و آب دهن هم انداخت روش
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    شما اگر می خواستید که مرا بردارید ببرید خب با ماشین می توانستید ، برای همین به نظرم می خواهید موشک بزنید
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 8
    اشتباهی که ظریف داره اینه که فکر میکنم با رای آوردن پزشکیان می‌تونه دوباره وزیر بشه. ولی الان اوضاع فرق می‌کنه و با وجود مجلس انقلابی دیگه کسی برای این ها ارزش قائل نیست
  • محمد IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 7
    آقای ظریف، این نعره‌های تو هوچی گری‌های معاویه است نه صدای حضرت زینب(س) که وقیحانه و البته غیر مستقیم خودت رو با آن حضرت مقایسه کردی!
  • Ali DE ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    10 7
    جواد ظریف یعنی دروغ، پوپولیسم، جاسوسی، خود تحریمی وخود تحقیری، دیپلماسی التماس و ذلت، گنده گوهی ، در داخل بی احترامی به مردم و زانو زدن نزدی شاهزاده اعراب و دیگر غربی ها مانندی جان کری، اوباما و..
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 6
    ظریف یه وزیر شدن چیه اینقدر داری یقه خودتو پاره می کنی؟ !انگار اصلا خودش میخواد رئیس جمهور بشه! اون کاندیدهای ریاست جمهوری هم مثل این ظریف هول برشون نداشته !
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 4
    کجاش غیر طبیعی هست؟؟؟مشرق اون دنیات رو به خاطر یه اقلیت ۲درصدی نفروش.دست از تخریب پزشکیان بردار
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    11 12
    زنده باد ظریف
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 5
    چقدر این تحرکات و رفتارهای این جریان مشکوک و حال به هم زنه! مگر اینا همونهایی نبودن که هم خرابکاری های وقیحانه در همه سطوح میکردند و کشور را به قهقرا و پرتگاه جنگ و تجزیه با خلع سلاح کاملش میکشوندن و از طرفی هم همه جا جار میزدن دولت و رییس جمهور تو این کشور هیچ کاره هستش و میخواستن همه خطاها و خرابکاری هاشون رو با گستاخی متوجه مقام ولایت و شخص رهبری محترم و بیدارمون بکنن ؟اصلا چرا شورای نگهبان باز به اینها و نمایندگانشون فرصت عرض اندام و تحرک داده. مگر زندگی مردم و کیان کشور بازیچه هستش. مگر اونهایی که هنوز دور این جماعت جمع میشن و رای بهشون میدن واقعا صلاح کشور و نظام و انقلابمون رو میخوان.
  • سوسان IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 2
    دوتا جناح هست هردو معتقد به نظام و پایبند به قانون اساسی حالا مانده مردم که کدام راه را انتخاب میکنند و یکی از این دو روش را انتخاب میکنند و باید به هر انتخابی احترام گذاشت چون امام علی و امام حسن به انتخاب مردم احترام گذاشتند هر چند غلط بود مانند انتخاب ابوموسی اشعری شیخ زاهد برای حکمیت که علی مخالف بود اما مردم انتخاب کردند و در مذاکره کلاه سرشان رفت بعد پشیمان شدند اما فعلا ملت از شیخهای خود برتر بین و امر کننده ناراضی هستند و انتخاب درست مردم هم بستگی به خیلی از شرایط دارد که یکی آموزش و نوع تفکر ملتهاست چه کسی مقصر وضع موجود است این سوال بزرگی است
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 4
    خدایا توبه
    • شبهای قدر IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 1
      بلند بگو الهی العفو ! فکر بد نکنی که گناه داره ؟!
  • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    11 12
    چند پیش عرصه کرده بودم: ب دلایل قوی پزشکی و روان شناختی ،آقای طریف ; عقب مانده ذهنی است.
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 5
      وای خدای من البته حرکات الآن کمی مشکوک میزنه واقعا
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 1
      الان تو که داری عرصه می کنی از همه عقب مانده تری . مونگول جون برو عرصه هاتو بکن تو کار بزرگترها دخالت نکن
    • دختر خاله IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 0
      حتما برو واکسن بزن ! بیماریش واگیر داره 😂🙏
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    12 13
    عشایر چه میدونن آقای ظریف تو مغزش چی میگذره
    • درود بر اصلاحات IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 4
      داداش تا حالا کله پاچه خوردی ؟ ساندویچ مغز؟
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    13 8
    اینها باید الان در دستگاه قضایی مشغول پاسخگویی به اقدامات خود بوده باشند. مدارای نظام این جماعت را طلبکار کرده است.
    • mostafa IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      6 3
      قرار بر جواب دادن باشه شما بیشتر باید پاسخگو باشید یه چای دبش اندازه کل دزدی های ۲۰ سال گزشته است!!!
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 1
      اشتباه به عرض رسوندن داداش جان چای دبش هم دسته گل حسن روحانی بود ، اتفاقاً رئیسی آمد جمعش کرد و تحویل دستگاه قضایی داد
    • فاطمه IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 3
      چای دبش بد بود اما شما هم یک چای دبش رو فقط میگید.چرا درباره داماد و برادرزاده روحانی نمیگی؟چرا راجب برادر جهانگیری میگی که توی زندانن.چرا راجب بدهی ایران نمیگی در سال اخر روحانی که بیشتر از بودجه بود.اونا دزدیدن و بردن و استفاده کردن.الان پولشون تموم شد دوبارع اومدن.
    • فرزاد IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 2
      خطاب به فاطمه بگویم که فساد چای دبش از دوران روحانی شروع شده و در دوره آقای رئیسی کشف شد و این یک ننگ برای دوره روحانی است که این فساد در دوره او پنهان مانده و یک افتخار برای دوره آقای رئیسی است که در دوره او بدون ملاحظه کشف و برخورد شد متاسفانه این جریان اصلاح طلب همه چیز را وارونه نشان میدهد خلاصه بگویم اگر دوباره دوران روحانی تکرار شود برای نظام و مملکت یک فاجعه است
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 2
      فساد چای دبش در دولت روحانی اتفاق افتاد،در دولت رئیسی کشف شد و جلوش گرفته شد اگر اطلاع دقیق ندارید،مجبور به اظهار نظر نیستید
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 5
    ظریف شتابزده و جوگیر برای تحمیل رای کاندیدای بی برنامه و ضعیف
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 3
    شتر 🐫 در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
    • دختر خاله IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 0
      یکی در خواب دیده که پنج پلنگ زخمی به یک شیر حمله کردند
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      بذار برات تعبیر کنم ،شیر تعبیرش شغاله،پلنگ زخمی هم تعبیرش شیر سالمه،عدد ۵ هم تعبیرش عدد ۴ میشه،تعبیر حمله کردن هم دفاع کردن از مردم میشه،اول کتاب تعبیر خواب رو نگاه کن بعد اینجا نظر بذار
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 5
    بزرگ‌ترین اشتباه داره تکرارمیشه ایران هنوز داره ازمصلحت طلبان ضربه می خوره ازدورهای قبل کشوررا به ناکجا آباد کشاندن خدابه فریاد برسه تمام حرف های پزشکیان بوی نقاق‌می دهدخدا به دادمون برسه بره کناربه نفع دیکران..هنوزبه قدرت نرسیده من ازحرفاش.وحشت کردم یه آدم دورگه قومیت قومیت می کنه!!؟
  • پاشا...دهدشت IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    هشت سال فاجعه بار نبود....ساندیس خور
  • ایرانی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 2
    ولله ولله ولله به شما حسادت میکنید به حافظ قرآن و نهج‌البلاغه...مولا علی یاور فرزند آذربایجانه
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      پزشکیان دا حسن روحانی کمین یالانچی دی الله گورست ممش اگر پزشکیان رئیس جمهور اولسا ، آذربایجانلی لارین حیثیتن آرادان آپارار
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 1
      به عنوان یک سمنانی میگویم اگر آبروی تبریز و ترک و کرد برایتان مهم هست دعا کنید پزشکیان رای نیاورد . ما سمنانی ها از دست دو رئیس جمهور سمنانی جرات نداریم در محافل عمومی بگوییم اهل کجاییم. البته ما به شهید جمهور رای داده بودیم در هر دو دوره و به رای خود افتخار میکنیم .
    • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 0
      حسادت؟
    • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 1
      نه به نامزد قوم گرا
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 3
    فیلم "هاله نور روحانی" را ببینید و انتشار دهید
  • ناشناس IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    پزشکیان در آمده نگران نباشین
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 7
    آخه مرد ناحسابی خجالت بکش یه روز با روحانی یه روز با پزشکی دیگه کاملا تابلو و معلومه که اینهمه تلاشای عجیب و پیگیر تو برای حل مشکلات مردم نیست بلکه در واقع داری برای غصب دوباره قدرت تلاش میکنی و له له میزنی، بابا خجالت بکش دیگه شرم کن، تا کجا مردم باید از دست امثال تو بکشن ؟! دیگه چقدر مردم باید از دست خامیگری امثال تو در سیاست خارجی و قدرت دوستی امثال تو سختی و بدبختی بکشن ، یکبار وزیر خارجه شدی تحریمها بجای برطرف شدن هزار برابر شد دیگه همین مصیبت برای هفت پشت ما بسه، برو گم شو دیگه خجالت بکش
    • تریاک @ IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 0
      داداش زیاد زور نزن ! هوا خیلی گرمه 😂✌️
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      من داداشت نیستم وطنفروش جماعت توی آلبانی تریاک مفت از کجا براش میارن که اونجا هم موقع کامنت نوشتن توی فکر مواد مخدره دست از سیخ و سنجاق نمیکشه
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      من داداشت نیستم
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 6
    شاید چیزی مصرف کرده
  • آرش IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 7
    کار از کار گذشت ! شورای نگهبان اشتباه فاحشی در نوع تایید صلاحیتها انجام داد. فقط یک معجزه الهی میتواند جبهه انقلاب را روی کار بیاورد.
    • سرهنگ IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 0
      آقایون ! لطفا بفرمایید پشت جبهه تا آقایون روشنفکر و متفکر با عقل و اندیشه و دیپلماسی و گفتگو و قلم، درجهت پیشرفت و عزت و سربلندی کشورقدم بردارند انشاءالله و به امید حق 🙏
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 4
    ظریف میخاد پوز همه شماها رابزند. سالها به او تهمت زدید حالا وقت انتقامش رسیده و اینکار را خواهد کرد همه تان را به ذباله دان خواهد فرستاد. بفکر باشید که هلیکوپترش را به کوه بزنید
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      0 0
      زباله درسته استاد ظریف میخواد انتقام بگیره؟یه طوری حرف میزنی انگار اومده دعوا سرکوچه!آدم عاقل،انتخاباته نه دعوای شخصی در چاله میدون. مردم تعیین کننده اند،پزشکیان رای نیاره ،ظریف جونت به زباله دان پرت میشه،
  • RO ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 1
    رفتار غیر طبیعی ظریف!رفتار واقعاً طبیعی حمله کننده ها!😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
  • ایرانی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 6
    پزشکیان با حیله روحانی در انتخابات از طوایف ایران بهر برداری سیاسی می‌کند و همه کارها را بدون جواب دادن به کارشناس واگذار کرده بوی تعفن نفاق دورویی از ستاد پزشکیان تراوش میشود
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 4
    پزشکیان با گفتمان صلح با اسراییل با خاورمیانه میاد جلو الهیات صلح شما هم باید متطقی جواب بدید هم گفتمانش را نفی کنید ...از نطر من پزشکیان اخرین پله ایدولوزی زدایی و گفتمان زدایی از حاکمیت و حتما به خاطر گفتمانش رای میاره متوجه هستید که بگدارید جلیلی باشه جوابشو بده از منطر گفتمان سیاست خارجی پیامبر باید داخل مناطره باشد فهمیدید یا نه الان وقت کنار کشیدن جلیلی نیست باید فعلا حتما گفتمان ایدولوزیکتون داخل حاکمیت باشد ....
  • QA ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    14 7
    ظریف بی شرف است
    • جومونگ IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      4 7
      مرگ بر پوتین جنایتکار و جلاد و آدمکش !
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 1
      مرگ بر وصله ها ی شلوار بایدن
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 3
    همه دنبال پست هستند
    • نمایش نامه ! IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 2
      سیاست یک سریال دنباله داره که قسمت آخر نداره ؟!🙏
  • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 7
    مردم به این اصلاح طلبا رای ندید بدبختمون میکنن از این قشر رذل تر و پلید تر خودشونن اینا نمی‌خوان مشکلات رو حل کنن بلکه میخوان میراث خوار روحانی باشن و به قدرت برسن انشالا ۸ تیر میریم پای صندوق و به دکتر سعید رای میدیم
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 8
    وقار و رفتارهای شهید امیرعبداللهیان را با ظریف مقایسه کنید.
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 1
      قابل قیاس نیستن، ظریف،دلقک بی عرضه و بی سواد و عربده کشی ست که استعداد خوبی در خوار و خفیف کردن مردم ایران داره،یه کاسه گدایی داره از طرف ملت ایران میگیره جلو آمریکا،ظاهرا دنیا رو هم تو غرب خلاصه میکنه، شعارشون هم ما نمی‌توانیم هست. اما شهید امیرعبداللهیان به معنای واقعی یک دیپلمات وطن دوست و متدین و متشخص و با شرف بود.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 6
    آقای ظریف را از این پس بفرستید سیرک های هندوستان تا در سیرکهای آنها نقش بازی کند چون شخصیت خود را بعد از سالیان دراز سیاست به نمایش گذاشت اصلا کل اصلاح طلبان نقششان همین است که اینقدر فرافکنی می کنند و به دروغ پردازی مشغولند همین الان قوچانی با احدیان در شبکه خبر مشغول مناظره هستند قوچانی همانند ظریف دارد فیلم بازی می کند و هیچ فرهنگی جز دروغگویی و تهمت ندارند اصلاح طلبان باید در دادگاه های انقلاب به مفاسد خود پاسخگو باشند نه اینکه در مناظره بحث کنند و طلبکار باشند
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 5
    واقعیت اینه غرب گراها متحد هستن کفار متحد هستن در کفر دشمنان اسلام متحد هستن در کفر ولی مثلا انقلابی ها منم منم شون گوش فلک رو کر کرده حتی به قیمت دادن قدرت به دست یه مشت اجنبی پرست نمیخوان کوتاه بیان و اعتلاف تشکیل بدن یه مشت خودخواه ، احمق و یا نفوذی به نام انقلابی طرفیم حداقل تا الان
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 4
    عجیب ترین حرکت افشاد طلبان در جلسه سخنرانی ظریف اتفاق افتاد که با دادن پولو وعده های دیگه یه سری از دوستان به ظاهر انقلابی رو مجاب کردن بیان تو جلسه سخنرانی ظریف شلوغ بازی در بیارن تا بتونن یه سری از مردم که مردد هستن رو به پای صندوق و به سمت خودشون بکشن و واقعا طرح برآمده از ذات کثیفشون بود که خیلی هم موفقیت آمیز بود و جبهه انقلاب مات و مبهوت این همه رذالت و سیاس بودن جیهه افساد طلب قرارگرفته و هنوز از خواب بیدار نشدن و در دوقطبی جلیلی و قالیباف گیر کرده
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 6
    مشرق اونی که خوش ندرخشیده پزشکیان نیست بلکه طرفداری نابحق جانبه تو و امثال تو از آدمهای کارنابلد و نادرست است. همین و بس
    • ملانصرالدین IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 4
      مشرق جان ۱۳۰ تا مخالف منتشر کردی چندتاهم موافق منتشر کن انصاف هم خوب چیزیه 🙏
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 3
    ببین چقدر عرق کرده نان عرق ریختنش رو میخوره دم ظریف گرم.
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 5
    پشت پرده نداره چون خوب بلده سر مردم شیره بماله
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    10 6
    جانم فدای دکتر ظریف
    • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      3 5
      انشاءالله،الهی آمین🤲🤲🤲
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    14 16
    ظریف محبوب مردم هست .. دلیل سوزش شما همینه
    • علـی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 8
      وای به حال اون مردمی که همچون صدر اسلام، فریب هوچی‌گری‌های معاویه رو خوردند و هم دنیاشونو از دست دادند و هم آخرت‌شون رو. امثال جنابعالی چشم‌تون رو روی واقعیات ببندید و از دروغگویان و کذابین حمایت کنید. خود ظریف بعد از اونهمه هوچیگری معاویه‌گونه در مجلس. گفت اشتباه کردم!!! سیف نتیجۀ برجام رو "هیــچ" اعلام کرد! وندی شرمن عجوزه تیم مذاکره‌کنندۀ ایرانی‌رو به تمسخر گرفت که معنای یک کلمه انگلیسی رو بلد نبودند!! خود روحانی اذعان کرد که غرب به هیچکدوم از تعهداتش عمل نکرده! در مورد فیلترینگ هم که هی روشنفکر بازی در میارن مال زمانی بود که: رئیس قوه قضاییه، آملی لاریجانی بود. رئیس مجلس، علی لاریجانی بود. رئیس جمهور، حسن روحانی بود وزیر ارتباطات، آذری جهرمی بود حالا واسه فریب مردم ادای روشنفکرا رو در میارن یه مشت.... مثل جنابعالی حالا از منفورین آلبانی هستی یا از ساده‌لوحان داخلی خوش‌خوشانتون میشه...! واقعاً که قابل ترحم هستید دعا میکنیم خدا هدایت‌تون کنه
    • پیرغلام IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 1
      اگر مردم مورد نظر شما، همین 4-5 هزار نفری هستین که از این شهر به اون شهر میرید حق با جنابعالی‌است، ولی اشتباه نکن مردم ایران 85 میلیون نفرند
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 10
    حرکات ظریف آدم را یاد فیلم اسم من دلقک راج کاپور می اندازد.
    • انتخابات! IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 2
      ویکی‌پدیا: سیرک (به فرانسوی: cirque) به یک مجموعه شامل افرادی گفته می‌شود که برنامه‌های سرگرمی متنوع اجرا می‌کنند و می‌تواند شامل دلقک‌ها، حرکات آکروباتیک، حیوانات آموزش‌دیده، نوازندگان، رقصنده‌ها، بندبازان، شعبده بازان و همچنین دستکاری اشیاء و سایر وسایل باشد.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    13 8
    ظریف عشق است .. مهم اینه که مردم دوسش دارن
    • رضا IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      13 9
      ظریف بین مردم معروفه که پوچ میگه زیادهم میگه
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 5
    آقای ظریف همان ارولوژیست در سریال ساختمان پزشکان
  • US ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    11 9
    عکس ظریف پشت تریبون مثل گرگ در حال حمله هست. نخوری مارو. عکسش در میان مردم هم بیشتر شبیه دلقکها هست.
  • CA ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    21 4
    وقتی کودتاچی‌های ۸۸ قسر در رفتن معلومه که ظریف‌الفتنه که در مکتب اونها درس خونده از اونها فتنه گرتر میشه. و چون ظریف اصولا دلش از طرف کودک‌کشان آمریکا/رژیم صهیونیستی قرص و محکمه پس منتظر حرکات ناشایسته تر و دشمن شادکن‌تر او باشید. او خوب بلده چطور مثل میمون‌های دست‌آموز برای صاحبش جای دوست و دشمن رو نشون بده.
    • سیگار برگ ! IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 14
      حتما یه فنجون( گل گاو زبون) دم کن بخور ، حالت خوب میشه ! آرامش بخش است 🙏
  • هادی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    21 6
    کار اصلاح طلب ها تولید دو قطبی و شورش خیابانیه. برای شورای نگهبان متاسفم که به یه پانترک افراطی اجازه حضور تو انتخابات رو داد.
    • دکتر بنگ! IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      7 7
      یه لیوان شربت خاکشیر بخور! هوا گرمه میچسبه!
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 5
    پزشکیان و داردسته نیویورکی تمام شرکت های دولتی مخصوصا زیر مجموعه نفت را بین امنیتی های هفت تیر کش تقسیم خواهند کرد. نخبگان ادمکشی مثل نجفی شهردارشان و به کسی غیر از حزب اطلاعاتیشان اجازه رشد نخواهند داد
  • مقدم IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 6
    با تبلیغات گسترده رسانه های مزدور داخلی و خارجی در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای و کلاه کاسکت گشادی تا نیم تنه بر سر تیم نفوذی مذاکره‌ کننده ایرانی و شخص ظريف گذاشتند از این دیپلمات دروغگوی نادان قهرمان ملی ساختند و لقب امیر کبیر پوشالی به او دادند، اکنون واقعیت نمايان شد و ظريف بدون روتوش .لات و عربده کش چاله میدانی خودش را نشان داد که لبخند برای جان کری و وندی شرمن بوده و لات بازیش برای ایرانیان است ، خدایا به حرمت خون شهدا نگذار این آدم های مغرور و خائن به این نظام مقدس جمهوری اسلامی در رأس امور کشور قرا گیرند،
  • هادی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 5
    عامل این بلبشو و کثافت فعلیه. کسی که از بانیان اصلی فتنه زن زندگی آزادیه و یه پانترک قومگراست و برای تحریک گسل های قومیتی و جنسیتی برنامه ریزی کرده رو تایید صلاحیت کرد.
  • سیدمحسن US ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 6
    دورد
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 4
    دوستان عزیز شما همگی باهوش هستید، تحت تاثیر رسانه های بیگانه قرار نگیرید اگر میخواهید این اقتدار و ثبات اقتصادی و این بهبود معیشت و تورم بهبود اوضاع دلار و اوضاع بورس که همگی به خاطر تلاشهای شبانه روزی شهید رییسی و جبهه انقلاب بوده است، خدای ناکرده از دست برود به امثال ظریف و پزشکیان بیسواد رای بدهید
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    چرا لباس خیسه
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 6
    ابرو هرچی وزیر خارجه تاریخ ایران را برد
  • حمید IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 6
    خدا بیامرزه پدرت رو آقای ظریف. که همیشه مشکل‌گشایی👌 میخواستم برم یه کشور اروپایی پناهنده بشم در به در دنبال یه همچین عکسی بودم...!
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 4
    شما که ادعا میکنین اکثریت مردم با شما هستن، چرا از اقلیت طرفدار آقای ظریف و پزشکیان می‌ترسید.. مگر اینکه خودتان هم میدانید ۲۰_۳۰ درصد بیشتر نیستید.
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 1
      چطوری به این نتیجه رسیدی؟ صرف کار کردن روی اخبار روز جامعه اونهم توسط خبرگزاری معروف، نشون از ترسیدن نیست،خیلی هم خنده داره که این فکر رو بکنی اما واکنش شما بیشتر به ترسیدن شباهت داره،می‌ترسی همون اقلیت هم آگاه بشن و آرای پزشکیان از باطله هم کمتر بشه، تجربه ش رو سه سال پیش داشتید
  • محمد IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    این رفتارهای دلقکی وخنده های مصنوعی و ووو همه وهمه فرار رو به جلو است آقای ظریف شما کت که هیچ حتی رو هم دربیاری ملت دیگه هرگز فریب نمیخورن
  • NL ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    حاجی تو این نود میلیون ایرانی داخل و خارج کشور فقط همین شش نخاله دوزاری واجد شرایط بودن؟!اونوقت میخوای فقر،بیکاری،گرانی و فساد هم با این نخاله ها سر و سامان پیدا کنه؟!!
  • ایدا IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 6
    مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشه! دولت روحانی دوباره می آید... وقتی فقط بخاطر بورس دادگاهی نشن همین میشه که الانم طلبکارند. حیف با پر کشیدن شهید رییسی، قطار دنده عقب خواهد گرفت. وطنم، متاسفم ولی....
  • آرامش اعصاب IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 1
    توصیه میکنم حتما دمنوشهای بهار نارنج و گل گاوزبان فراموش نشه آرامبخش و نشاط آوره و همچنین هوا خیلی گرم شده حتما شربت( خاکشیر با تخم شربتی) روزانه میل شود تا گرمازده نشوید🙏
    • دکتر بنگ! IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      2 5
      برادران خیلی انقلابی لطفا زیادحرص نخورید😂✌️
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    میخواهند جهان تک قطبی را دوباره مسلط کنند و حکمران دایمی باشند. اتحاد دیگری نباید شکل گیرد. کشورها دور از یکدیگر بایستند، با همسایگان قطع رابطه کنند، فقط باید غرب بدرخشد بقیه باید در حد برده باشند و با لطف غربی ها نفس بکشند. ابزار هم اسان بدست میاورند، نام نویسی فرزندانشان در دانشگاهای هاروا دو کلمبیا و غیره کافیست، بیشتر از ان هم میسر است.مهم قهقه ها و خوشگزرانی است که مردم ایران محکوم ب پرداخت هزینه های ان میشوند.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 4
    مارهای خزیده در سوراخ دوباره به کنار سفره دعوت شدند! چرا شاد و مشعوف نباشند؟! باور کنید اینا از باخت پزشکیان هم چندان دلخور نخواهند شد! چرا که در خواب هم نمیدیدند اینطور با تنفس مصنوعی دوباره جان بگیرند و نیش بزنند و مسموم کنند.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 3
    مارهای خزیده در سوراخ دوباره به کنار سفره دعوت شدند! چرا شاد و مشعوف نباشند؟! باور کنید اینا از باخت پزشکیان هم چندان دلخور نخواهند شد! چرا که در خواب هم نمیدیدند اینطور با تنفس مصنوعی دوباره جان بگیرند و نیش بزنند و مسموم کنند.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 4
    شما کی می خواهید از این منافق بازی تان دست بردارید
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 7
    بعد نیش بازش تو مذاکرات چشم دلمون با خل بازیههای جدیدش روشن ،واقعا خجالت هم خوب چیزییه بدبخت زده به سیما اخر🤔🧐😔🖐️
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 2
    عباس آخوندی وجهانگیری وپزشکیان کاندیداهای اصلا حاتچی بودن که‌ شورای نگهبان از ميان آن‌ها پزشکیان را تأیید کرد
  • مروری بر مفاسد !! IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 2
    ۵.۱. قرارداد با افراد ذی نفوذ سیاسی از جمله همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، وزیر اسبق راه و شهرسازی، شهردار سابق اصفهان. ( گزارش تفحص از فولاد مبارکه .... مشرق ...... لینک کوتاه : mshrgh.ir/1408757 )
  • شربت با روانگردان!! IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 4
    ظاهرا در بعضی ستادهای انتخاباتی ، برای پذیرایی شربت حاوی مواد روانگردان توزیع میشود !!
  • ساقی مطمنن IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 3
    جواد جان از ساقی مطمنن خرید کن !!
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 4
    ظریف مهره سوخته شد راجع به این مسایل وقت تلف کنی میباشد اصلاح طلب ها دنبال همین موضوع هستند که در این خصوص حرف زده شود لذا کلا ظریف را از خبر ها بایکوت کنید
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 7
    ظریف علاوه بر عربده کشی دلقک هم بوده و ما خبر نداشتیم
  • رضا IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 5
    کارشناس عوضی مشرق نیوز!!!!!!!!!!
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 4
    پزشکیان و داردسته نیویورکی تمام شرکت های دولتی مخصوصا زیر مجموعه نفت را بین امنیتی های هفت تیر کش تقسیم خواهند کرد. نخبگان ادمکشی مثل نجفی شهردارشان و به کسی غیر از حزب اطلاعاتیشان اجازه رشد نخواهند داد
  • نمایش نامه ! IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 2
    ویکی‌پدیا: سیرک (به فرانسوی: cirque) به یک مجموعه شامل افرادی گفته می‌شود که برنامه‌های سرگرمی متنوع اجرا می‌کنند و می‌تواند شامل دلقک‌ها، حرکات آکروباتیک، حیوانات آموزش‌دیده، نوازندگان، رقصنده‌ها، بندبازان، شعبده بازان و همچنین دستکاری اشیاء و سایر وسایل باشد.
    • ملانصرالدین IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      در همه دنیا، انتخابات یک سیرک بزرگ است ✌️
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    12 11
    ظریف فقط یک میمون است که برای حسن روحانی نکبت و کثیف و ملعون پشتک میزنه . علی برکت الله .
  • سعید AT ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    این چه تحلیل ضد ایران و ضد نظامی است که دارید ؟
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    یک‌سوم این عرق رو برای وزارت خارجه تراز انقلابی میریختی وضع‌مون خیلی بهتر از الان بود
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 6
    زد خورد در گرگان کار خود اصلاح طلبان بود به خاطر جلب توجه
  • دایی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 7
    مرتیکه دمبه انقد چربه که هی عرق میکنه از بس صهیونیست ها و اجانب پروارش کردن
  • سلام فرمانده IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    گاهی با خود می گویم خدا کند که قیامت دروغ باشد ! #مولا علی می فرمایند :دنیا همانند مار است، لمس کردن آن، نرم و ملایم است اما درونش از زهر آکنده است، لذا فریب خورده نادان به آن میل پیدا می ‏کند و هوشیار عاقل از آن حذر می کند.
  • بی اخلاقی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 8
    آقای ظریف بطور کلی رد داده خدا شفاش بده.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 8
    من جای پزشکیان بودم به‌نفع ظریف می‌رفتم کنار! کُشت خودشو بنده خدا :)))))))))))))))
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 4
    شبیه دلقکهاست بیشتر تا وزیر خوارج سابق
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 4
    نباید به زحمات شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان خیانت بشه
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 4
    نباید به زحمات شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان خیانت بشه
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 5
    کسی باید رئیس جمهور بشه که راه شهید رئیسی رو ادامه بده نباید به زحمات شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان خیانت بشه
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 4
    کسی باید رئیس جمهور بشه که راه شهید رئیسی رو ادامه بده
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 2
    ملتی که به پزشکیان و پورممدی و تفکر حسن روحانی و ظریف خائن رای میده تابع ظلمه و این جماعت اصلاحاتی هر بلایی سر اون ملت بیاره حقشونه خداوندا به حق آقا امیرالمومنین علی علیه السلام و خانم فاطمه زهرا سلام الله علیه شر اصلاحاتی ها رو از مملکت دور کن الهی آمین
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    با نام نامی حیدر کرار، امام علی ع، ایران همیشه پیروز است.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 3
    جلیلی بیش از سایرین ، قاطعیت و اقتدار داشت و با برنامه
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 3
    تو عکس اولی ظریف چقدر شبیه زلنسکیه مثل دلقکها شده
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 3
    فکر کنم دید عموقناد بنده خدا حالش خوب نیست و دیگه نمیتونه برنامه اجرا کنه با خودش گفته منکه عرضه ندارم کار درست حسابی انجام بدم پس برم جای عموقناد
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 7
    من برجام می خواهم بوئینگ و ایرباس می خواهم. به خاطر همین به پزشکیان و وزیر امورخارجه اش ظریف رای میدم. اگر ترامپ هم سرکار بیاد باید باهاش بسازیم و هر طوری شده برجام احیا شود
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 1
      مشکل اینه که طرفت آمریکاییهای خیانتکار هستند که به امضای خودشون هم ارزشی قائل نیستن.
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 8
    این مردک دیپلمات دلقک یک زیرپوش بلد نیست بپوشه
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 3
    غیرطبیعی نیست و عادی هست دیگه. همینکه دیدند رئیسی دیگر نیست بی نهایت خوشحالند و در پوست خود نمی گنجند که با شکل گیری دولت سوم روحانی مقدمات احیای برجام را فراهم خواهند کرد.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 4
    سگ زرد برادر شغاله.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 6
    دکتر پزشکیان نهاده دامی و چای دبش در حسابش نیست
  • مهدی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 5
    سلام صحبت ها و مواضع پزشکیان خیلی نخ نما شده، این آقا میخواد با صحبت در مورد زنان و دختران و حجاب و آزادی و این طور مسائل کلاه سر این قشر محترم بگذارد و رأی اونها رو جمع کنه زنان و دختران ایرانی عاقل تر از این حرفها هستند
  • علی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    بعد از چند سال این آقا با این آهنگ تهاجمی ادعای باتوم زدن بر سر میکند ، کسی نیست که ایشان را مجبور به ارائه سند و مدرک کند ، مسیر خطرناکی را پیش گرفته . از طرفی مطمئن باشید روز انتخابات اکثر مخالفین نظام به پزشکیان رای خواهند داد چون تنها راه ضربه زدن به نظام وجود افراد همفکر حسن فریدون است . تنهایی به اندازه تمام مخالفین بلکه بیشتر به ایران خسارت وارد کرده .
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 6
    ظریف تو هر شهری که میره هزار نفر دورش جممع یشن توهم برش ممیداره فکر میکنه کل ایرانن طرفدارش هستن
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 2
    چرا ما باید به کسانیکه ۸ سال بودند و در این مدت کاری برا مردم نکردند چرادوباره به اونها رای بدهیم . یادمان رفته قطعی برق را . سنا وچگوزی و استخر پاستوررا . چه بلایی سربورس اوردند.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 2
    همین سوزش بعضی ها ما رو وادار کرد بعد از مدت ها رای بدیم
    • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      0 0
      یعنی ملاک شما برای تشخیص فقط سوزش است؟
  • مهدی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 3
    متاسفانه پزشکیان که شخصا آدم خوبی هست ولی نه سوادسیاسی اجتماعی درستی داره نه برنامه خوب برای مشکلات کشور وکشوردودستی میده دست غربگرایان کودن ترسو بی بندوبار مرفه بی درد
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 5
    فارغ از چرت و پرت های نویسنده چیزی که مشخص است این است که رئیس جمهور باید از تبار شهیدمالک رحمتی و مهدی باکری و یک آذری اصیل باشد پس پزشکیان این خصوصیات را دارد و بهترین گزینه هست برای احیای برجام‌.
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      0 0
      جوک میگی؟رئیس جمهور باید ترک باشه؟باید رو از کجات درآوردی؟ ضمنا بین پزشکیان و این شهدای عزیز از نظر فکری زمین تا آسمان فرقه برجام هم ارزونی خودتون
  • mahdi IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 2
    رای ما فقط پزشکیان
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 9
    اراذل= ظریف
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    کدوم یکی از نامزدهای ریاست جمهوری برنامه داده همه آسون یک سری وعده‌ای غیر قابل اجرا میدن
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    12 4
    هیهات من ذلت چای دبش
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 0
      بزرگترین ضربه به اسلام ، ایران و اعتماد عمومی رو فساد چای دبش زد و از اون فاجعه تر ضعف در برخورد با ابرمفسدین است.
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 0
      گند دبش
    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 8
      چای دبش فساد دولت روحانیه،فقط در دولت رئیسی کشف شد که جلوشو گرفتن نمیفهمید یا نمخوایید بفهمید؟
  • ح IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 5
    عوام فریبی در خون ایناست. اینا جریان فاسد اشرافیت هستند اما ریاکارانه دم از حضرت علی و آیه و حدیث و عدالت می زنند. زمان خاتمی اوج دین ستیزی و اشرافیت بود، روزگار فشار بر فقرا و مردم عادی بود، بهشت پول داران بود. دوران روحانی هم همین طور . الان همین منافقان و ریاکاران فاسد دور هم جمع شدند و دنبال جمع کردن رأی مردمند. تا هشت سال دیگر از عمر یک ملت رو به سیاه ترین شکل به هدر بدهند. خدا لعنت کند این جماعت رو که بهترین سال های عمرمان را به هدر دادند. عم و جوانی ام رو صرف تحصیل تا دکتری کردم. هشت در دولت سیاه روحانی به خاک سیاه نشتیم. الان همان رجاله ها میکروفون دست گرفته یقه جر می دن و دم از مردم و دانشجویان می زنند
  • ح IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 2
    همه ی نوچه های روحانی ریختن تو ستاد پزشکیان و همه جا باهاش هستند. چرا خود روحانی نمی آد؟ این سیاست اوناست. چون می دانند اگر روحانی علنی کنار پزشکیان قرار بگیره رأی پزشکیان نصف می شه. برای همین مهره های او رو جلو فرستادن با حقه بازی و تزویر بیان خود رو دوباره منجی معرفی کنند و رأی بیارن و دوباره بعد از هشت سال بگن نگذاشتند و اگر چند ماه دیگه در قدرت باشیم موفق می شیم و رئیس جمهور آینده آمریکا حتما پیچ رو شل می کنه
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 2
    عربده های ظریف برای لاپوشانی ضعف هاش هه
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 2
    ظریف کلاش دروغگو و فرصت طلب حرومت صد سکه طلا از جیب مردم گرفتی
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 0
    چن تا از این کامنتهای ساندیس خورهارو دیدم وقاحت ازشون میباره بیچاره ها ......
  • صادق IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    اینقدر غرب تمام خواه است که حتی به این غرب گداها هم در حد هویج توجه نکرد و همیشه چماق غرب روی سرشان بود خیر الدنیا والاخره
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 1
    اصلاح طلبها بی شعورتد طریف ادم محترمی بود ....
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 2
      مگه میخوایم با ظریف رفت و آمد خانوادگی داشته باشیم؟ برو ببین چه گندایی که نزد همین آقای محترم شما
  • کریم IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    7 2
    اولا که ظریف یکی از معدود سیاستمداران در دنیا هست که اینطور از آبروی خودش برای برنده شدن پزشکیان گذشت کرده .حالا چرا :! چون میداند این آخرین فرصت برای ایران و ایرانیان است که می‌تونه نجاتشون بده و اگه پزشکیان به پاستور راه پیدا نکنه مملکت به قهقرا میره ..اینو ظریف با گوشت و پوست واستخوانش درک کرده..ظریف نه برای قدرت و نه برای خودش اینکارو می‌کنه بلکه برای نجات همه ی ایرانیان دست به خودکشی سیاسی زده و همانطور که گفتم مثل ظریف در دنیا کمتر کسی است که اینکارو انجام بده..ضمنا خود آقای پزشکیان هم در مناظرات بسیار خوب درخشیده و بسیار صادقانه صحبت می‌کنه و همین صادق بودنش باعث شده که خیلی از افرادی که نمی‌خواستن رای بدن به پای صندوق رای بیان، از جمله خود من وتمام اقوامم...بله برای ایران و نجات ایرانیان همه باهم به پای صندوق رای می‌آییم و به دکتر صادق وخوش اخلاق ومدیر توانمند جناب آقای پزشکیان رای میدهیم ..انشاا..
  • اکبر IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 2
    دارو دسته باصطلاح اصلاح طلب توان جذب نیروهای اندیشه ورز و اصلاحگر اجتماغی را از دست داده اند. آنها انقدر از شرایط جامعه عقب افتاده اند که برای عرض اندام، دوره تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را برای عقده گشایی انتخاب کرده و با احتمال شکست پزشکیان، با قلابهای کج و کوله شان! در لجن پراکنی و بحثهای تفرقه انگیز و سیاه نمایی به شکار ناراضیان، ساده لوحان و عمال تنش زا نه برای بردن انتخابات، بلکه کارزارهای بعدیشان میگردند. شما طلبی از انقلاب و مردم نداشته چون بهترین دوران انقلاب در اختیارتان بوده ولی ایران را به لبه پرتگاه سقوط اعتقاد و ارزشهای انقلابی بردید. *از خروس اخته تخم مرغی نصیبتان نمیشود!!!*
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    اکراین نظرات افراد هست وربات نیستند که خدا کندربات باشه نمیدانم چه بگویم وچه بنویسم
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 2
    چه عرقی کرده
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 1
    یاد عمو قناد افتادم،چند دقیقه دیگه هم میگه یه برنامه دیگه یه برنامه دیگه🤣
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 1
    امروز برای اکثریت جامعه پیامکی ارسال شده از طرف ستاد قالیباف که شامل ۵ مورد است ۱_تامین مسکن نیازمندان و ساپورت ۳ سال مسکن زوجین در ابتدای زندگی بدون هزینه ۲_افزایش حقوق کارگران و کارمندان معادل تورم رسمی یعنی همین امسال باید بیش از ۲۰٪ افزایش حقوق داشته باشیم ۳_دیوار مرزی شرقی و مدیریت اتباع غیر مجاز ۴_آزادسازی واردات خودرو ۵_ایجاد پایتخت صنعتی در سواحل مکران فکر میکنم ایشون بهترین گزینه باشه با این وعده ها فقط قول بده در صورت انتخاب اگر تا آخر سال نتوانست افزایش حقوق و آزادسازی واردات خودرو و اخراج اتباع که راحت ترین وعده ها هست رو انجام بده خودشون استفعا بدهند تا درس عبرتی بشه برای سایرین
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    3 2
    قبلا لبخند ملیح میزد... اون شد حالمون ! الان که آزاد از ... میخنده ...
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 1
    آقای ظریف، چرا ۴ نفر اعضای هیئت مذاکره کننده شما در برجام، دو تابعیتی بودند؟ همه مردم می دانند که در زمان اعطای تابعیت امریکا، باید فرد قسم بخورد که به منافع آمریکا وفادار بماند. آقای ظریف شما سیاستمداری تازه کار نبودید. چه توجیهی دارد آقای جان کری را بعنوان ضمانت اجرایی برجام معرفی کردن؟ آنهم بعد از تاکیدات مقام معظم رهبر مبنی بر لزوم اخد ضمانت اجرایی قوی قبل از امضای برجام؟ جناب آقای ظریف آیا جای شرمساری نبود که بعد از امضای برجام تازه فهمیدید که در متن برجام صحبتی از حذف تحریمها نیست بلکه فقط تعلیق تحریمها است؟
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    6 3
    ظريف باید محاکمه شود
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    4 4
    طریف باید در زندان باشد کردم باید این را مطالبه کنند
  • پیرغلام IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    3 0
    اگر مردم مورد نظر شما، همین 4-5 هزار نفری هستین که از این شهر به اون شهر میرید حق با جنابعالی‌است، ولی اشتباه نکن مردم ایران 85 میلیون نفرند
  • بازخوانی مفاسد !! IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    3 0
    ۵.۱. قرارداد با افراد ذی نفوذ سیاسی از جمله همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، وزیر اسبق راه و شهرسازی، شهردار سابق اصفهان. ( گزارش تفحص از فولاد مبارکه .... مشرق ...... لینک کوتاه : mshrgh.ir/1408757 )
  • لشکر سارقان حرفه ای !! IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    7 2
    پزشکیان به ظاهر آدم ساده ، صادق و سالمی است ! .... اما .... مشکل اصلی یک لشکر شاه دزد حرفه ای و شارلاتان بدسابقه است که پشت سر پزشکیان سنگر گرفته اند !! .... نوچه های بابا اکبر و کارگزاران که هیچوقت سیر نمیشوند !! ..... شارلاتانهایی که هیچ اهمیتی به مشکلات اکثریت مردم ، طبقه متوسط و پایین نمیدهند !! .... فقط عاشق ثروت باداورده ، وامهای کلان ، رفاه و ویژه خوری .... بالا کشیدن وقیحانه صنایع و معادن دولتی ....
  • جنس اصل بزن !! IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    7 3
    جواد جان ... مراقب قلبت هم باش ... جنس اصل استفاده کن ....
  • پوشش شاهدزدان !! IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 2
    پزشکیان سالمه ... مشکل اسپانسرهای شاه دزد او هستند !!!
  • یک استاد با سابقه دانشگاه IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 2
    بنام خدا اصلاح طلبان یا اصول گرایان، عملکرد کدام گروه بیشتر در راستای منافع ایران بوده است؟ گرچه هر دو گروه اصلاح طلبان و اصول گرایان اشتباهات و نقص های زیادی در حکمرانی داشته اند، اما بعد از سالها مطالعه برونداد اندیشکده های غربی و واکاوی و بررسی اهداف کشورهای قدرتمند در خاورمیانه، بخصوص در ایران، و همچنین مطالعه سخنان و اندیشه های دولتمردان ایرانی از طیف ها و احزاب مختلف و مشاهده عملکرد آنها، معتقدم طرح ها و رفتار کلامی و عملی اکثر اصلاح طلبان اغلب در راستای منافع و اهداف دشمنان ایران بوده است. یک استاد با سابقه دانشگاه
  • US ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    13 3
    کت درآوردن ظریف یا به‌اصطلاح لخت شدن او در استخر سیاست معنای خاصی دارد، }}} این حرکات عصبی و غیر حرفه ای ظریف همه را به یاد دلقکی بنام بوریتز یلتزین می اندازد که برای فریب مردم روس حتی مانند میمون به رقاصی پرداخت. ظریف هم با دلقک بازی سعی دارد مردم ایران را برای اربابان خود فریب دهد. می ترسم همان فاجعه تلتزین در ایران تکرار شود و همه می دانند نتیجه آن غارت منابع روسیه بنفع صیهونیزم جهانی بود. ظریف نوکر همان غارتگران است. هشیار باشید که به این تله دزدان جهانی از طریق نوکرشان ظریف و نوچه ظریف - پزشکیان بدون اعتماد بنفس - گرفتار نشوید.
  • احمد IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 6
    دولت روحانی خوب بود فاجعه هم نبود
  • US ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 2
    {بزگوار چرا لباس ظریف تو عکس اول خیس؟}
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    4 2
    چقدر این اصلاح طلب ها چیپ و پوچ هستن اون از روحانی این از پزشکیان که وایساده آذری جهرمی تو گوشش حرفاش رو بلغور می کنه و از همه بدترش ن ظریف با این قیافه وحشتناک و عربده هاش خدایی کیا اینا رو لایق ریاست جمهوری بر خودشون می دونن جز یک عده مثل خودشون
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    4 3
    این حرکات موزون چیه؟باور کردنی نیست یه وزیر امور خارجه یا یه دیپلمات يه همچین کارایی بکنه،واقعا این آدم يه همچین شخصیتی داشته ما خبر نداشتیم؟ خدا وکیلی شهید عبداللهیان واقعا جنتلمن بود،خدا رحمتش کنه
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    5 3
    ظریف تو وزارت امور خارجه که استعداد نداشت، اما این روزا داره استعدادش شکوفا میشه، به نظر میرسه بره برنامه طنز یا فیتیله ای ها رو بازی کنه موفق تره
  • ایرانی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    5 2
    بالا رفتی ماست بود/پایین اومدی دوغ بود/هر چی گفتی دروغ بود...
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    4 3
    پزشکیان و ستاداش و یارانش (یاران روحانی) امپراتوری دروغ و دغل و شارلاتانهای سیاسی میباشند.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    5 2
    وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات سپاه مواظب ظریف باشد چون اینها دنبال فتنه هستند نکند فرار کند این فتنه گر جدید و خیانت کار سابق باید به اشد مجازات برسد
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 1
    دادگاه های انقلاب را تشکیل بدهید تا افرادی همچون خاتمی، ظریف، ابتکار، حجاریان و دهها نفر از فتنه گران نتوانند اولا هیچ غلطی کنند دوم اینکه در دم دستگیر و روانه اوین شوند شک نکنید اینها روز یکشنبه دهم تیر به خیابان می آیند چون هستی و نیستی خود را کاملا بر باد رفته می بینند همه احزاب از کل دنیا که با نظام اسلامی مخالف هستند پشت اینها را گرفته اند برایشان پول خرج می کنند ودرس سیاست می دهند باید زرنگ باشید راه فرار را بر روی اینها ببندید ملت حامی و پشتیبان شماست نگذارید فتنه گران به میدان بیایند وگر نه برای نظام هزینه می تراشند
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 2
    اولا اصلاح طلبان منظورشان درتحریم انتخابات ،مجلس است!چون نه طرح مفیددارندونه اراده ی بهبودوضع ملت!بیشتردربحران آفرینی وبعدنقش «بازی کردن ناجی»را برای شوروهیجان آفرینی بکارمی گیرند! ولی انتخابات ریاست جمهوری هدف اصلی آنهاست!زیرا رئیس جمهوریعنی کل وزیران ‌موسسات آموزش وپرورش وآموزش عالی وکل کشور!!وبعدتسلیم کل کشوربه غرب!
  • GB ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 1
    ظریف سبک نمائی کرد , خود ظریف برای ریاست جمهوری وزنه ای بود, با این کار ها تو ستاد پزشکیان خودشو خراب کرد.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 1
    ظریف نمیدونه هیچ مجلسی در کشور به وزیر خارجه شدن او رای اعتماد نخواهد داد؟!! اگر دوباره مجلس دوره ششمی اتفاق بیافته البته.
  • امید IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 3
    شما بهتر است به فکر لکنت زبان شورای نگهبان باشید که قادر به بیان دلایل خود در رد یا تایید صلاحیت‌ها، حداقل در همین دو انتخابات نیست!
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    در پاسخ به ۰۲ : ۱۲ ببم ظاهرا اون چیزی که میگی بد جوری پاشیده به سر و هیکل و اطرافیانت ، بی شخصیت ادب که نداری آدم باش .
  • حسین IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 1
    تا ابد هر چه ظریف است به قربان امیر
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    1 0
    پزشکیان رقیب ارای باطله دست بدامان روحانی شد تادرب ستادهایش راباانقفلهایش قبل ازخروج اعضاع ببنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس