به گزارش مشرق، کانال تلگرامی شید تی‌وی با انتشار ویدئویی نوشت:

جواب های قاطع باسم یوسف به مجری آمریکایی در دفاع از فلسطین:

"شما در مورد گروگان‌های اسرائیلی صحبت می‌کنید ولی از زندانیان فلسطینی در اسرائیل که قبل از هفتم اکتبر 5 هزار نفر بودند ولی امروز 12هزار نفر هستند، حرفی نمی‌زنید!"

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طلا US ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    بسام بوسف یک شومن می باشد و‌شاید خیلی کمتر از افراد دیگر از فلسطین خبر داشت. همسر او غزه ای است. وقتی با پیر مورگان مصاحبه می کند و میلیون ها نفر تماشا می کنند بالطبع همه او را دعوت می کنند اینطوری می شود که او تیمی تشکیل می دهد و‌ به اطلاعات او دائما اضافه می کنند. البته چون در مصر دکتر قلب بوده هوش خوبی هم دارد و از همین مسئله پزشکی استفاده می کند و مردم را اگاه می کند. حداقل به جا این مصری ها بدرد خوردند. ظاهرا مصری ها از حماس عصبانی هستند که سلاح مردم را جمع کرد و انها توان دفاع از خود در برابر جنایات اسراییل را نداشتند. ظاهرا انها قبلا همه برای خود سلاح تهیه کرده بودند.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    4 0
    تلاش خوبی است جناب آقای باسم !!! اما شما توقع دارید صهیونیستها این موضوع را بفهمند ؟!!!! آنها با مفاهیم خود برتربینی و نژاد پرستی بزرگ میشوند و اصلا برایشان مهم نیست که انسانهای دیگر در مورد آنها چه فکر میکنند حتی به کسانیکه ظاهرا دینشان با آنها یکی است اما به جنایات و کشتار فلسطینیان توسط صهیونیستها اعتراض دارند هم رحم نمی کنند و آنها را سرکوب میکنند . تفکر بدوی یک صهیونیسم درکی از حق و حقانیت ندارد!!!!
  • FR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    اینها را سلطه گران میدانندولی خودشان را به نفهمی میزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس