حزب‌الله بار دیگر مواضع رژیم صهیونیستی را درهم کوبید + فیلم

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات علیه مواضع رژیم صهیونیستی، از حمله مجدد به محل استقرار نظامیان صهیونیست در مرز فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، جنبش حزب‌الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که رزمندگان آن ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که مستقیما به هدف اصابت کرد.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان این جنبش امروز در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت قهرمان و شریف آن و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی به روستاهای جنوبی لبنان به خصوص در دو شهرک الخیام و کفرشوبا، ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک المطله را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که منجر به آتش‌سوزی در این ساختمان و کشته و زخمی شدن افراد داخل آن شد.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین بعد از ظهر امروز تجهیزات جاسوسی در اطراف پایگاه «برکه ریشا» را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که منجر به تخریب آن شد.

از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده‌اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح‌های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرده و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس