ستاد جوانان حامی قالیباف خواستار حضور مردم پای صندوق‌های رای شد

قائم مقام ستاد کشوری و رئیس ستاد جوانان حامی محمدباقر قالیباف (مهر و ماه) خواستار حضور مردم در روز انتخابات در پای صندوق های رای شد.

به گزارش مشرق، سید داود حاج‌حسینی روز چهارشنبه -۶ تیر- گفت: از مردم درخواست دارم که پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند و شرکت کنند، حضور مردم برای استوار ماندن پایه های جمهوری اسلامی برکتی است.

وی اظهار داشت: در انتخابات حضور مردی که از جنس مردم است و عمری برای آنها خدمت کرده، مایه افتخار است او از ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی در ایران تلاش کرده و در جبهه‌های حق علیه باطل و جنگ تحمیلی حضور داشته است.

حاج‌حسینی گفت: محمدباقر قالیباف بعد از جنگ تحمیلی به عنوان سردار سرافراز در سراسر سرزمین ایران اسلامی مشغول خدمت بوده و با افتخار همچنان در کنار رهبر انقلاب مشغول به خدمت است.

قائم مقام ستاد مهر و ماه در ادامه خاطر نشان کرد: همیشه لبخند زیبا بر لب این مرد سردار و سرافراز بوده و او مردی است که با حضورش در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق بسیار مبارکی را برای قشر جوان تحصیلکرده، دردمند و ضعیف این جامعه رقم خواهد زد.

حاج حسینی گفت: ما در این کشور عزیز زندگی می کنیم پس با حضور خود خشت‌های این خانه بزرگ و عظیم را می سازیم. بیاییم به مردم کشورهای دیگر بگوییم ما هستیم و به دنیا ثابت کنیم مردم ایران غیور هستند.

وی افزود: با حضور خود می توانیم اتفاقات بزرگی را برای کشور عزیزمان رقم بزنیم پس باید در این انتخابات شرکت کنیم و بیاییم آینده کشور را خود قلم بزنیم و به مردم کشورهای دیگر هم بگوییم ما هستیم و به دنیا ثابت کنیم مردم ما غیور هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس