نبی: انتخابی نهایی جام جهانی با VAR است/ ورزشگاه آزادی را معرفی می‌کنیم

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: در کارگروه آموزشی که امروز برگزار شد، استفاده از VAR در مرحله سوم مقدماتی قطعی شد و همه بازی‌ها باید با بهره‌گیری از این سیستم برگزار شود.

به گزارش مشرق، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر تیم ملی ایران پس از قرعه کشی دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و قرار گرفتن ایران در گروه A با قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی گفت: نسبتا گروه سختی است. با توجه به رده بندی که در این گروه مشخص شده، اولین بازی ما ۱۵ شهریور با قرقیزستان در تهران است. به همین ترتیب مسابقات دیگر را هم پیش رو داریم و باید دید قسمت‌مان چیست. با توجه به حضور خوب بازیکنان تیم ملی و کادرفنی با تجربه، هرچند گروه سختی داریم اما تمام تلاش خود را برای صعود به کار می‌گیریم.

وی افزود: در کارگروه آموزشی که امروز برگزار شد، استفاده از VAR در مرحله سوم مقدماتی قطعی شد و همه بازی‌ها باید با بهره‌گیری از این سیستم برگزار شود. در کنار این موضوع تا یک هفته دیگر فرصت داریم ورزشگاه آزادی را برای میزبانی خود اعلام کنیم. همین جا از مسئولان شرکت توسعه و تجهیز به ویژه کیومرث هاشمی، وزیر ورزش تشکر می‌کنم. تنها استادیوم مجهز حال حاضر ما به VAR، ورزشگاه آزادی است. امیدوارم مسیری طی شود تا در هفته آتی، این استادیوم را برای میزبانی خود اعلام کنیم. همچنین باید در فرصتی که تا شهریور داریم، کامل برای برگزاری مسابقات آماده شود.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی با کره شمالی به میزبانی آنها گفت: کره شمالی نمی‌تواند در کشور خودش میزبانی کند و باید طرح ویژه‌ای را اعلام کند. می‌خواهیم بازی در لائوس یا چین برگزار شود. اگر بازی در چین باشد، می‌توانیم از طریق هواپیمایی پرواز مستقیم داشته باشیم اما اگر در لائوس باشد، باید بهترین شرایط پروازی را در نظر بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوژه جدید دزدی !! IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    فوتبال = سراپا فساد و سواستفاده !! ... هر روز یه سوژه جدید برای دزدی !!
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    چرا تاج وشما دست از سر فوتبال بر نمی دارید؟
  • نام اشنا IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    از 15 شهریور تا اخر ابانماه 1403 ایران 6 بازی از 10 بازی خود را انجام خواهد داد. 2 بازی درخانه و 4 بازی هم در خارج خانه . اگر از بازی خانگی 6 امتیاز و از سه بازی خارج خانه حداقل یک برد از کره شمالی و سه مساوی بگیریم و با 12 امتیاز این شش بازی را تمام کنیم دیگر صعودمان به دور نهائی تا حدود زیادی قطعی است. در ضمن زمین استادیوم ازادی را کاملا اماده باید کرد وحداقل در این سه ماه فقط تیم ملی در ان بازی کند. ما باید دو تیم در مجموع داشته باشیم که بتوانیم بازیهای رفت وبرگشت را که با هم 5 روز فاصله دارند را خوب مدیریت کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس