برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پریسا متفکر IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    مگر مردم ایران شعور دارند که حق را از باطل و سره از ناسره تشخیص دهند که برایشان مناظره می گذارید
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    یک مدیر دلسوز ، پاکدست ، توانا ، متخصص و با تدبیر وقتی اون نهاد ، اداره و یا سازمان تحت مدیریتش دچار یک معضل یا مشکلی میشه ، سر از پا نمی شناسد ، خواب و خوراک ندارد . مدام فکر می کند چه کار کند تا اون اداره ی تحت مدیریت خودش را از این مشکل نجات دهد ولی متأسفانه بورس مملکت ۳ سال هست که سقوط کرده و شاخص کل آن اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ بوده ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار واحد . بعد از گذشت یک سال شاخص بجای اینکه رشد کرده باشه سقوط کرده و رسیده به مرز ۲ میلیون واحدی . جناب خاندوزی وزیر اقتصاد و جناب عشقی رئیس سازمان بورس اصلا" گوششان به سقوط اقتصاد و بورس بدهکار نبوده . حقوق های نجومی را گرفته و خواب و خوراک خوبی هم پیدا کردند وبه ریش ملت هم دارند می خندند . هیچ کسی هم نه از مجلس به ریاست جناب خالیباف و نه دستگاه قضا و نه سازمان بازرسی کل کشور و نه دولت و نه ..... پیگیر علت و چرایی سقوط بورس و ناکارآمدی خاندوزی، فرزین و عشقی نبوده و نخواهند بود . رای هم می خواهند !!!!!!!!!!
    • US ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 1
      درمان دردت پزشکیان است
  • US ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 2
    در مورد چای دبش هم از جلیلی بپرسید!؟ چرا سکوت کرده بود؟ مردم تصمیم گرفتند تا پزشکیان رو مرهم دردشان انتخاب کنند.
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    خیلی جالب است دارند کسی را تبلیغ میکنند که عدم کارایی نوع قویترش یعنی روحانی را در ۸ سال دیده اند و تجربه کرده اند گول شعارهای بزک کرده اش را نخورید که اگر خوردید مملکت دوباره اسیر این مارهای های خوش خط و خال خواهند شد و گرفتار یک دور باطل خطرناک می شود
    • DE ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 1
      کاملا درسته .حرف های آقای پزشکیان رو وقتی باور میکردیم که ارایش ستاد و افرادی که دور برش همه وزای دولت روحانی نباشند بلکه تیمی از کارشناسان مردمی و انقلابی باشند که قصدشان و برنامه شان و نقشه راهشون پیاده سازی عدالت اجتماعی برای تک تک ایرانی ها و بخصوص بهبود وضع اقتصادی اقشار کم درامد و ضعیف باشه. این تیم فعلی اقای پزشکیان متاسفانه با توجه به کارنامه سیاهشون همه ضد عدالت اجتماعی در زمینه تقسیم یارانه انرژی، تولید مسکن برای بی سقف ها ، عدم تولید کار و کارافرینی برای جوانان ایرانی هستند.
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    2 1
    الگوی شهدای خدمت رضایتمندی خداوند و مردم را بدنبال داره
  • DE ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    کاملا درسته .حرف های آقای پزشکیان رو وقتی باور میکردیم که ارایش ستاد و افرادی که دور برش همه وزای دولت روحانی نباشند بلکه تیمی از کارشناسان مردمی و انقلابی باشند که قصدشان و برنامه شان و نقشه راهشون پیاده سازی عدالت اجتماعی برای تک تک ایرانی ها و بخصوص بهبود وضع اقتصادی اقشار کم درامد و ضعیف باشه. این تیم فعلی اقای پزشکیان متاسفانه با توجه به کارنامه سیاهشون همه ضد عدالت اجتماعی در زمینه تقسیم یارانه انرژی، تولید مسکن برای بی سقف ها ، عدم تولید کار و کارافرینی برای جوانان ایرانی هستند. با این تیم و ستاد ناکارامد نمیتونه شعار عدالت بده ، زیرا نشدنیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس