ما هرگز به گذشته بر نمی‌گردیم

ستاد مرکزی نفت و انرژی مسعود پزشکیان در بیانیه ای تاکید کرد: ما هرگز به گذشته بر نمی گردیم، نیک می‌دانیم که صنعت نفت باید راه دیروز را نرود.

به گزارش مشرق، ستاد مرکزی نفت و انرژی مسعود پزشکیان نامزد راه یافته به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای اظهار داشت: ما هرگز به گذشته بر نمی‌گردیم. نیک می‌دانیم که صنعت نفت باید راه دیروز را نرود.

متن بیانیه این ستاد به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

کارکنان و خانواده بزرگ صنعت ملی نفت؛

فرزندان سخت‌کوش ایران؛

ما هرگز به گذشته بر نمی‌گردیم، تلاش بی وقفه شما بوده که توانسته چراغ رو به خاموشی معاش و کار ایران را همچنان روشن نگه دارد. صنعت نفت با رنج طاقت سوز و هزار وصله و خون دل، توانسته چرخ توسعه کشور را لنگ لنگان به پیش براند اما خود از این منفعت بی‌بهره بماند.

می‌دانیم آینده‌ی ایران وابسته به تلاش و کوشش شماست، می‌دانیم چاه‌های نفت فرو می‌ریزد و آرزوهای کوچک شما در هجوم ناامیدی محو می‌شود.

می‌دانیم دست و دانش شما اعماق زمین را می‌کاود تا برکت چشمه‌ی رزق و روزی ایران بجوشد و خورشید تابان از بلندای البرز و سبلان و تفتان سرفراز بتابد، اما پت پت شمع معاش خانواده‌های شما رنج‌آور است.

می‌دانیم در این صنعت ملی شده، وزیران و مدیران و سیاستمداران سال‌هاست که به تجهیزات و ابزار کار، بیشتر از انسان‌ها ارج و قرب قائل بوده‌اند و شیر باز نفت از شور زندگی کارکنان مهم‌تر بوده.

می‌دانیم اینجا ایران است و این صنعت، زخم عمیقی در قلب خود دارد از جفاها، بی وفایی‌ها، عهد شکستن‌ها و به هیچ نشمردن کارمندان و کارگرانی که نرخ نفت را بالا بردند ولی قیمت جان و شأن انسانی آن‌ها بالا نرفت.

ما در لحظه‌ی انتخاب حساس برای ایران بزرگ هستیم. گر چه ما هم بسیار نکته‌ها که نمی‌دانیم، اما این نکته را نیک می‌دانیم که باید صنعت نفت راه دیروز را نرود. حتی راه افرادی که در این صنعت به دلیل همت نیروی کارآمد و منضبط نفت، نام و آوازه‌ای یافتند، وزیر و وکیل شدند هر چند به اقتصاد ملی سود رساندند، اما ارزش سرمایه‌های انسانی را نگاه نداشتند. این ریل و راه باید تغییر کند که خواهد کرد. باید رفاه و تأمین متناسب با رنج و تخصص کارکنان صنعت نفت تضمین شود که می‌شود. برای جلوگیری از فرار و مهاجرت نیروی کارآزموده و ماهر صنعت، باید این نیروها سودمندی کارشان را در زندگی و سفره‌ی زن و فرزندشان بنگرند. نباید شیوه‌ی گذشته که چشم بر ثروت لایزال و فیاض نیروی انسانی بسته بود ادامه یابد.

برای ایران بیایید با هم باشیم، برای عدالت، برای انصاف، برای یک زندگی بدون شرمساری، با انگشت‌های جوهرین، با اعتماد به انسانی که تخصص را ارج می نهد، ارزش و جایگاه والای سرمایه‌های انسانی را می‌شناسد و شایسته گزینی را سر لوحه کار قرار داده است، به طبیب ایران دکتر مسعود پزشکیان رأی دهیم و از این کارزار میان روشنایی و تاریکی سرافزار بیرون آییم.

شورای عالی راهبردی ست اد مرکزی نفت و انرژی مسعود پزشکیان»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 24
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    16 2
    خداوند ، ایران را از دشمن ، خشکسالی و دروغ و پزشکیان حفظ کند
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    10 1
    از قدیم گفته اند هر کسی را از دوستانش بشناس ؛ می بینیم اطراف پزشکیان را , ظریف و چهانگیری و ابتکار و ابراهیم آشنا و روحانی و طیب نیا و آذری جهرمی و ... گرفته اند ؛ گوگل خارجی و آمریکا و اسرائیل هم ازش حمایت می کنند ؛ تکلیف روشن است ؛ هر کس ذره ای به اسلام و انقلاب و نظام و خون شهدا و آینده این مملکت تعصب دارد ، باید به جلیلی رای بدهد . والسلام
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    8 1
    برای بیزن زنگنه ..و البته فسادی که درتون هست ....
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    10 1
    مرغ پخته هم به این ادعاها خنده اش می گیرد پزشکیان هرگز نمی تواند به بیژن زنگنه و یارانش نه بگوید
  • ۳ IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 10
    درود بر پزشکیان با شرف مردم دار اینبار با بیش از۳۰ملیون رای پیروز میشه
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      5 0
      دنباله روحانی زنگنه اخوندی
    • DE ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      2 0
      خجالت نمی کشیدی میگفتی 40 میلیون چند میلیون اینور و انور که خرج نداره! این نفت ام شده کیسه خلیفه برای این جماعت اصلاح طلب، وزیرشون احتمالا قراره زنگنه بشه با اینهمه حاشیه هاش ! آقای پزشکیان اگر رای آوردی خلیفه بخشی کن! فکر کردم میگی یارانه انرژی هر ایرانی رو بعد از 4دهه دولوپی خوری اقشار بالا و ثروتمند بالاخره به جیب شون برمیگردونی ! لطفا اول سهم یارانه انرژی عادلانه تک تک ایرانی ها هشتادو پنج میلیون ایرانی رو بده ، بعد به شرکت نفتی ها که همیشه وضعشون از همه مردم ایران بهتر بوده بذل و بخشش بفرمائید! هیچ ایرانی دیگه قبول نمی کنه یک عده پولدار و ثروتمند، اشراف گراها یارانه مخفی بخوربخورها حق شون رو در روز روشن هاپولی کنن! گفته باشم ها!
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    4 0
    آقای زنگنه حامی آقای پزشکیان است یا کارکنان و گارگران شرکت نفت ؟
  • رای با تحریک تورم ؟؟!! IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    3 1
    دسیسه غیرانسانی کارگزاران .....جمع کردن رای با خیانت و تورم سازی ...... یک ترفند غیرانسانی کارگزاران ( حامیان اصلی آقای پزشکیان که ظاهرا هم انسان ساده و شریفی به نظر میرسد . ) در ماههای اخیر و به ویژه در چند روز قبل از انتخابات ، تحریک قیمت دلار و سکه و دمیدن در شیپور تورم است . اینها با این کار به دنبال بی خاصیت نشان دادن تلاشهای اقتصادی و افزایش نارضایتی مردم نسبت به دولت و جلب رای هستند . این اقدام واقعا غیرانسانی و غیر مردمی میباشد . لطفا کارگزاران ( حامیان اصلی آقای پزشکیان ) از روشهای سالم و انسانی برای جلب رای استفاده نمایند . تورم کمر مردم را شکسته است . بیش از این ، تورم روانی و انتظاری را افزایش ندهید .
  • سعیدجلیلی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    6 1
    آره توو راستت میگی با تفکر زنگنه که ساخت پالایشگاه صرفه اقتصادی نداره !!!!!
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    3 1
    اره مثل دوران زنگنه خوبه بالاترین رشد صنعت نفت مال رییسی بود
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    4 1
    دور و اطراف پزشکیان، همان وزاری قبلی هستند که مملکت را به این وضع رسانده اند. بعد می گویند ما به گذشته برنمی گردیم!!!!
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    5 1
    دوباره قراره زنگنه بیاد و بریم به دوران فروش ۲۰۰ هزار بشکه ای.اونی که باعث بیچاره شدن صنعت نفت و مهاجرت نخبگان و ...شد تفکر غرب زده دولت مطبوع شما بود که هیچ اعتقادی به توان متخصصان داخلی نداشت و پیشاپیش پروژه های نفتی رو به طرف های غربی محول کرد که در بزنگاه حساس رها کردن و رفتن.امثال پزشکیان و طیف پشت سرش جز خسارت چیزی برای کشور نداشتن.شما کمر به نابودی صنعت هسته ای صنعت فضایی و هرجایی که خواستن توانستن شده بود بستید.کسی بتن ریزی راکتورهای اتمی و اجازه پرتاب ندادن ماهواره های تحقیقاتی و...رو فراموش نکرده.با بالا بردن قیمت بنزین و انرژی عملا کشور رو وارد آشوب و اعتراضات سهمگین میکنید.تفکر لیبرال پا رو کمر مردم میگذارد و بالا میرود‌.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    3 1
    زمان حسن روحانی 200 هزار تا بشکه نفت می فروختند و التماس می کردند یکی بیاد برامون نفت بفروشه . رئیسی امد تولید را به 3 میلیون رساند در زمان رئیسی ده ها پتروشیمی راه اندازی شد جلوی سوختن گازها در دکل ها گرفته شد واقعا این اصلاح طلبان انسان های دروغگویی هستند تو روز روشن دروغ می گویند و خجالت هم نمی کشن
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    5 1
    دست شما درد نکنه!ایجور که ستاد نفت پزشکیان میگه فقط فکر همکیشان خود هستند، پس ملت مظلوم چگونه زندگی کنند؟🥵
    • DE ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      2 0
      طبق برنامه این آقایان که بوش میاد ،یارانه های مخفی انرژی هشتادو پنج میلیون ایرانی مثل همیشه میره صاف توجیب ثروتمندان تا باش لذت بیشتر و ثروتشون بیشتر بشه و به ریش مردم بدبخت و فقیر مثل همیشه حسابی بخندن! اقای جلیلی لطفا اگر رای آوردید بعنوان اولویت برنامه کارتون با یک فرمان قاطع لازمه یارانه انرژِی رو مساوی بین تک تک ایرانی ها عادلانه توزیع بفرمائید تا مردم ایران بالاخره به این حق ابدی شون از زمان مصدق تا به امروز برسن. تا این آقایان برای خودشان از کیسه خلیفه بذل و بخشش نفرمایند ، با بیت المال مردم برای خودشون رفیق حمام نگیرن، برای خودشیرینی از جیب و ایده های اقتصادی و ثروت ویلاهاشون مایه بذارن!
    • DE ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      2 0
      این قبیله همیشه بفکر خودشون بودند! مگه دفعه اوله!
  • DE ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    حالا فکر کردم چی نوشتند! تغییر! مثلا میخواید حقوق کارکنان نفت رو ببرید بالا؟ حداقل یک کم شفاف بنویسید چند درصد؟ تا بعدا نزنید زیرش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس