کد خبر 1619885
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    0 0
    یک مدیر دلسوز ، پاکدست ، توانا ، متخصص و با تدبیر وقتی اون نهاد ، اداره و یا سازمان تحت مدیریتش دچار یک معضل یا مشکلی میشه ، سر از پا نمی شناسد ، خواب و خوراک ندارد . مدام فکر می کند چه کار کند تا اون اداره ی تحت مدیریت خودش را از این مشکل نجات دهد ولی متأسفانه بورس مملکت ۳ سال هست که سقوط کرده و شاخص کل آن اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ بوده ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار واحد . بعد از گذشت یک سال شاخص بجای اینکه رشد کرده باشه سقوط کرده و رسیده به مرز ۲ میلیون واحدی . جناب خاندوزی وزیر اقتصاد و جناب عشقی رئیس سازمان بورس اصلا" گوششان به سقوط اقتصاد و بورس بدهکار نبوده . حقوق های نجومی را گرفته و خواب و خوراک خوبی هم پیدا کردند وبه ریش ملت هم دارند می خندند . هیچ کسی هم نه از مجلس به ریاست جناب خالیباف و نه دستگاه قضا و نه سازمان بازرسی کل کشور و نه دولت و نه ..... پیگیر علت و چرایی سقوط بورس و ناکارآمدی خاندوزی، فرزین و عشقی نبوده و نخواهند بود . رای هم می خواهند !!!!!!!!!!
  • رای با خیانت !!؟؟ IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    1 0
    دسیسه غیرانسانی کارگزاران ..... ...... یک ترفند غیرانسانی کارگزاران ( حامیان اصلی آقای پزشکیان که ظاهرا هم انسان ساده و شریفی به نظر میرسد . ) در ماههای اخیر و به ویژه در چند روز قبل از انتخابات ، تحریک قیمت دلار و سکه و دمیدن در شیپور تورم است . اینها با این کار به دنبال بی خاصیت نشان دادن تلاشهای اقتصادی و افزایش نارضایتی مردم نسبت به دولت و جلب رای هستند . این اقدام واقعا غیرانسانی و غیر مردمی میباشد . لطفا کارگزاران ( حامیان اصلی آقای پزشکیان ) از روشهای سالم و انسانی برای جلب رای استفاده نمایند . تورم کمر مردم را شکسته است . بیش از این ، تورم روانی و انتظاری را افزایش ندهید .
  • فوران بلاهت !! IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    1 0
    تفکرات غیرانسانی لیبرال و دروغین اقتصاد آزاد ، امروز در اروپا هم به پایان خط رسیده .... بعد عده ای تازه به دوران رسیده در ایران به دنبال آن هستند !! .... آقای پزشکیان صبح به خیر !! .... به این مشاوران تاریخ گذشته اعتماد نکن !! ..... نگاهی به دنیای اقتصاد امروز بیاندازید !!
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    1 0
    معاویه:قوی تر از علی سراغ داری؟ عمرو عاص:آری جهل مردم… !!! حسن روحانی عمروعاص زمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس