کد خبر 1620115
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
خودرو نمایه

قیمت روز انواع خودرو در بازار اعلام شد. برخی خودروها با ریزش و تعدادی نیز با افزایش قیمت روبه‌رو شده‌اند.

به گزارش مشرق، بازار خودرو امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ روند ثابتی ندارد، برخی خودروها با ریزش و تعدادی نیز با افزایش قیمت روبه‌رو شده‌اند.

سورن پلاس موتور XU۷P و سورن پلاس (فول) با افت پنج میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به نرخ ۶۳۵ و دنا پلاس (۶ سرعته) با افزایش چهار میلیونی قیمت به نرخ ۸۵۰ میلیون تومان رسید.

پژو پارس با افت سه میلیون تومانی قیمت به نرخ ۶۹۲ میلیون تومان و پژو پارس سفارشی ELX با کاهش چهار میلیونی قیمت به نرخ ۷۳۳ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با ریزش پنج میلیونی قیمت به ترتیب با نرخ ۷۵۸ میلیون تومان و ۹۲۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا دستی و تارا V1 با رشد شش و پنج میلیون تومانی قیمت به نرخ ۷۸۵ و ۸۲۲ میلیون تومان خرید و فروش شد اما ساینا S و ساینا S دوگانه سوز با کاهش دو و افزایش یک میلیون تومانی قیمت نسبت به دیروز با ارزش ۴۴۲ و ۴۵۶ رسیدند.

کوییک اتوماتیک و کوئیک R تیپ S نیز به ترتیب ریزش دو و شش و نیم میلیون تومانی قیمت را به ثبت رساندند و با نرخ ۵۵۳ میلیون تومان و ۴۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۹۳ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۴۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۵ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۹۴ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۹۲ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۵۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۲۹ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۲۷ میلیون تومان، تارا دستی ۷۸۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۴۸ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک S به قیمت ۴۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۸ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۳ تیر +جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز ریزش و در تعدادی از محصولات نیز افزایش قیمت به چشم می‌خورد.

X33 کراس (دستی) با ریزش هفت میلیون تومانی قیمت به یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم با ریزش ۱۵ میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به نرخ دو میلیارد و ۸۵ میلیون تومان و تیگو ۸ پرو (هیبرید) از دیگر محصولات لوکس مدیران خودرو به نرخ سه میلیارد و پنج میلیون تومان رسید.

جک J۴ با افت شش و نیم میلیون تومانی قیمت به نرخ ۷۹۷ میلیون و کی‌ام‌سی J7 از محصولات پرفروش کرمان موتور با افت ۳۰ میلیون تومانی قیمت به نرخ یک میلیارد و ۷۴۰ معامله می‌شود.

فیدلیتی (۵ نفره) و فیدلیتی (۷ نفره) با رشد ۲۵ و ۲۰ میلیون تومانی قیمت با نرخ یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان و دو میلیارد تومان ارزش‌گذاری شدند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۸۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) سه میلیارد و ۸۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۷ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۴۸ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۳ تیر +جدول

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس