کد خبر 1620223
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
۳میلیون تومان واریزی برای ۴.۲میلیون بازنشسته تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت مبلغ ۳ میلون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز برای ماه‌های فروردین تا خردادماه خبر داد.

به گزارش مشرق، میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از پرداخت مبلغ سه میلیون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز برای ماه‌های فروردین تا خرداد ماه خبر داد.

موسوی با اشاره به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و شهید جمهور در مورد ارتقای معیشت اقشار بازنشسته و مستمری‌بگیر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم دولت مردمی سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور شهیدمان حضرت آیت‌الله رئیسی، توجه به معیشت و زندگی بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز بود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی افزود: در استمرار این نگاه، دولت محترم براساس مصوبه‌ای که در هفته گذشته به موجب قانون بودجه داشت؛ به همه صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ کرد که 3 میلون تومان بابت متناسب‌سازی فروردین تا خرداد به‌صورت علی‌الحساب برای متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز؛ واریز کنند. ما هم اعلام کرده بودیم که در تلاش هستیم به محض تأمین منابع که رقمی بالغ بر 12 هزار و 600 میلیارد تومان را شامل می‌شود؛ این مبلغ علی‌الحساب را پرداخت ‌کنیم. به لطف خداوند متعال و با همکاری سازمان برنامه و نظام پولی و بانکی کشور و عزیزانی که در سازمان تلاش کردند، این منابع تأمین شده و طی ساعات آینده مبلغ سه میلیون تومان به همه حساب مستمری‌بگیران و بازنشستگان عزیز سازمان تأمین‌ اجتماعی واریز می‌شود.

وی افزود: بعد از این ما در تعامل با بازنشستگان عزیز و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، احکام و شرایطی را که به موجب قانون بایستی تطبیق و اجرا کنیم، جمع‌بندی خواهیم کرد.

وی گفت: این واریز برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد بود و با هماهنگی فنی با بانک، همین امروز به صورت کامل به حساب همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز تأمین‌ اجتماعی واریز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    15 2
    خداوند این نذری شما را قبول کند
  • بازنشسته IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    5 1
    چرا درست در بحبوحه انتخابات؟قانون را اجرا کنید قاقالی لی نمی‌خواهیم.
  • علی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    5 2
    بعد این همه مدت چطور شب رای گیری؟ رشوه برای رای گیری یا...؟ آبروی هر چه شیعه و مسلمونه بردید بخدا.
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    2 2
    خداوند متعال در این شب عزیز - انتخابات - نذر سنگین شما هیات دولت رو به نظر لطف قبول کنه که همیشه به فکر قشر بازنشسته و .. هستید !
  • شاکری IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    5 0
    با عرض تشکر .... لطفا بطور کل ، تبعیض بین حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته کاهش یابد .
  • بازنشستگان لاکچری .. IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    1 0
    حکایت مافیای صندوق بازنشستگی کارکنان نفت !! ... نمایندگان ، کارشناسان ، دلسوزان ، اساتید محترم اقتصاد و مسنولان لطفا این فجایع اقتصادی را درک کنید !! ..... و در جهت اصلاح آنها و کاهش فشار بر مردم مظلوم ایران تلاش نمایید !!
  • ادغام صندوق‌های بازنشستگی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    1 0
    ادغام قاطع و سریع ۱۸صندوق‌ بازنشستگی ، شاه کلید کاهش مشکلات آنها است !! ><><><><> ادغام سریع صندوق‌های بازنشستگی یعنی کاهش زیاد هزینه های کشور !! ><><><><> در حال حاضر ۱۸ صندوق بازنشستگی در کشور وجود دارد که با داشتن دهها هلدینگ دیگر در دل خود ، دارای چند صد عضو هیات مدیره و صدها برج و ساختمان هستند .:::: همراه با یک رشد سرطانی و قارچی مداوم !! ::::: ادغام صندوق‌های بازنشستگی ، بهترین و تنها راهکار برای :: مولدسازی داراییهای کشور ، کاهش فساد و هزینه های صندوق‌ها است :::: ادغام باعث کاهش هزینه ها و فساد صندوقهای بازنشستگی:::: کاهش هزینه های نجومی دولت در این رابطه :::: افزایش رضایت بازنشستگان:::: ساختمانهای مازاد بسیار برای فروش :::: مدیریت آسانتر و کارامدتر صندوقها :::: کاهش تبعیض ::: افزایش رضایتمندی اکثریت ::: هماهنگی بیشتر در صنایع بزرگ کشور که اکنون در تملک ۱۸ صندوق هستند :::: ایجاد صرفه جویی کلان با مقیاس بزرگ تولید ::::: و . . .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس