عارف رای داد

محمدرضا عارف رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف با حضور در حسینیه جماران رأی خود را به صندوق رأی انداخت.

مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۸ تیر ماه برگزار شد بر اساس اعلام وزارت کشور در مرحله اول ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رأی اخذ شده که مسعود پزشکیان ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ به مرحله دو انتخابات راه یافتند.

در این مرحله آقایان مسعود پزشکیان با کد انتخاباتی ۲۲ و سعید جلیلی با کد انتخاباتی ۴۴ با هم رقابت می‌کنند. رأی‌گیری در حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رأی انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جلیلی دشمن فساد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    1 0
    نه به نظام سرمایه داری غیرانسانی !! .......کارگزاران = احیای تفکرات غیرانسانی سیاستهای تعدیل هاشمی (کارگزاران) ... یعنی اخراج کارگران و تعدیل نیروی انسانی و کاهش امنیت شغلی ... واگذاری صنایع و معادن دولتی به پسرخاله ها .... تاراج منابع عمومی .... +++++======>>> عدالت با جلیلی .... جلیلی دشمن فساد
  • جلیلی دشمن فساد IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    1 0
    مفسدین اقتصادی نگران باشند .... باید هم نگران باشند ..... جلیلی دشمن فساد !!
  • صداقت اقتصاددان اصلاح طلب IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    1 0
    سعید لیلاز ، اقتصاددان مشهور اصلاح طلب : دولت رییسی در حوزه اقتصاد موفق بود اما اصلاح طلبان بی انصافی میکنند . ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ...... انسانهای منصف و وطن پرست همیشه قابل احترام هستند ....
  • رای با تورم سازی!!؟؟ IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    1 0
    جمع کردن رای با خیانت و تورم سازی ...... یک ترفند غیرانسانی کارگزاران ( حامیان اصلی آقای پزشکیان که ظاهرا هم پزشک ساده و شریفی به نظر میرسد . ) در ماههای اخیر و به ویژه در چند روز قبل از انتخابات ، تحریک قیمت دلار و سکه و دمیدن در شیپور تورم است . اینها با این کار به دنبال بی خاصیت نشان دادن تلاشهای اقتصادی و افزایش نارضایتی مردم نسبت به دولت و جلب رای هستند . این اقدام واقعا غیرانسانی و غیر مردمی میباشد . لطفا کارگزاران ( حامیان اصلی آقای پزشکیان ) از روشهای سالم و انسانی برای جلب رای استفاده نمایند . تورم کمر مردم را شکسته است . بیش از این ، تورم روانی و انتظاری را افزایش ندهید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس