نوبخت: امیدوارم مشارکت به مولفه اساسی در قدرت ملی تبدیل شود

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه بعد از شرکت در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امیدوارم ان شاءالله این مشارکت به یک مولفه اساسی در قدرت ملی تبدیل شود.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه بعد از شرکت در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران، گفت: امیدوارم ان شاءالله این مشارکت به یک مولفه اساسی در قدرت ملی تبدیل شود.

وی افزود: قطعا باید از این حق استفاده کنیم و حتی اگر نظر متفاوتی در سر داریم، از طریق افرادی که به این مرحله رسیدند آن را ابراز کنیم.

در مرحله اول این انتخابات که با حضور ۴ کاندیدا برگزار شده بود، مسعود پزشکیان ۱۰۴۱۵۹۹۱ رای، سعید جلیلی ۹۴۷۳۲۹۸ رای، محمدباقر قالیباف ۳۳۸۳۳۴۰ رای و مصطفی پورمحمدی ۲۰۶۳۹۷ رای کسب کردند و به این ترتیب آقایان پزشکیان و جلیلی به دور دوم انتخابات راه یافتند.

فرآیند رای گیری مرحله دوم از ساعت ۸ صبح به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز، این زمان تمدید خواهد شد. رای‌گیری در حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای انجام می‌شود. بیش از ۸۰۰ هزار نیروی مردمی در هیئت‌های اجرایی و نظارتی سراسر کشور در حوزه‌های اخذ رای فعال هستند.

در این مرحله هر یک از نامزدها حتی یک رای بیشتر کسب کند، پیروز انتخابات خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس