اصلاح طلبان

در حالی که بیش از سه روز از انتخاب آقای پزشکیان نمی‌گذرد، مجادلات مربوط به واگذاری مناصب در میان برخی مدعیان حمایت او آغاز شده و برخی هم گفته‌اند که نباید به مجاهدان شنبه، پستی سپرده شود.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: این مجادلات از آنجا ریشه گرفته که ستاد انتخاباتی آقای پزشکیان ابتدا متشکل از افرادی مانند علی عبدالعلی‌زاده و مصطفی مولوی تشکیل شد، اما به فاصله چند روز از سوی برخی اعضای دولت روحانی و شماری از اصلاح‌طلبان تندرو احاطه شد و ضمنا برخی حامیان علی لاریجانی هم تحت عنوان اصولگرا به این ستاد پیوستند.

در این میان، و در حالی که برخی مشاوران و اطرافیان دنبال تشکیل دولت با حضور افراد معتدل‌تر هستند، عده دیگری از اعضای مؤثر ستاد برای معرفی مدیران ارشد از میان افراد تندرو و رادیکالیزه کردن رویکردهای دولت چهاردهم فشار می‌آورند و این علاوه‌بر سهم‌خواهی احزاب حاضر در ائتلاف است.

درباره اختلافات زودهنگام، محمد فاضلی (مشاوری که در گفت‌وگوی فرهنگی،‌ هاشف را پرتاب کرد و برنامه را نیمه‌کاره گذاشت) خطاب به پزشکیان نوشت: مواظب مجاهدین شنبه باشید. عده‌ای هستند که از شنبه بعد از جمعه انتخابات، سروکله‌شان پیدا می‌شود و دنبال پست و مقام می‌گردند. آقای پزشکیان، اغلب مجاهدین شنبه، کارشان نابود کردن اعتماد مردم به شما، و زمین زدن دولتی است که تشکیل می‌دهید. مجاهدین شنبه در ستادهای مختلف زنبیل گذاشته بودند تا فردای انتخابات مدعی شوند، اما اغلب آنها که لیاقت و توانایی دارند، آن‌قدر نظربلند هستند و مناعت طبع دارند که داوطلب پست و مقام نمی‌شوند. آقای پزشکیان، اگر از خطر مجاهدین شنبه اجتناب نکنی، و رویه روشن و شفافی برای برگزیدن کابینه‌ای متخصص، باتجربه، پاکدست، و دارای بینش روشن درباره مشکلات کشور نداشته باشی، خیلی زود زمین می‌خوری. آقای پزشکیان، تاریخ مصرف برخی تمام شده است. یکی از خطرات بزرگ این است که حلقه همکارانت را به حلقه همسالانت محدود کنی.»

احمد زیدآبادی از گردانندگان روزنامه هم‌میهن هم نوشته است: هیچ مجاهدی را نباید به صرف مجاهد بودنش در پستی گماشت که تخصص آن را ندارد؛ چه مجاهد واقعی باشد، چه مجاهد شنبه. قدرت‌طلبان و جاه‌پرستان خود و محیط اطراف‌شان را به کلی آلوده می‌کنند؛ پزشکیان باید چهارچشمی مراقب این نوع افراد باشد و بدون حجب و ملاحظه‌ آنها را از کابینه‌اش دور سازد».

سعید لیلاز عضو حزب کارگزاران هم که خود در دولت روحانی، پست‌های اقتصادی داشته، می‌نویسد: «مجاهدان شنبه، سهم و رانت می‌خواهند. انتخابات ریاست‌جمهوری که حداقل من از سال ۱۳۷۶ به این طرف یادم هست، این مفهوم «مجاهدان شنبه»، کاملا موضوعیت داشته و ما هر بار به بلایای آن مبتلا شده‌ایم و این خطر جدی در کمین دولت آقای پزشکیان هم هست. کسانی که کوچک‌ترین دخالت و هزینه‌ای نکردند در پیروزی کاندیدای موردنظرشان یا در دوران قبل از این پیروزی از هیچ محدودیتی تحت فشار نبودند و هیچ هزینه‌ای برایش نپرداختند، روز شنبه، فردای روز انتخابات می‌آیند جلو و خودشان را صاحب حق می‌دانند و می‌گویند ما بایستی در محصول عمده این پیروزی شریک باشیم».

محسن رنانی هم که مواضع تندخویانه و افراطی دارد، نوشت: «من با خودم پیمان بسته‌ام که وارد دولت نشوم. اما نیز پیمان بسته‌ام که، دست‌کم تا زمانی که در پزشکیان صداقت هست و به توسعه‌خواهی او امیدی هست، دولت را رها نکنم؛ یعنی مثل رگ گردن به دولت نزدیک‌ باشم. بنابراین تصمیم گرفتم فعلاً موقتاً پُست شریف «موی دماغ دولت» را برای خودم انتخاب کنم و منتظر حکم رئیس‌جمهور نمانم و از همین روز اول، کارم را شروع کنم. دکتر محمد فاضلی از نگرانی‌اش درباره «مجاهدین شنبه» گفت که نگرانی کاملاً به‌جایی است. اما بیش از آن، من نگران «مجاهدان جمعه» هستم. یعنی آنان که واقعاً در جریانات دو هفته‌ای انتخابات برای پزشکیان از وقت و پول و انرژی و اعتبار و خواب و خوراک خود گذشتند. آنان که برای ستادها مکان و دفتر دادند؛ نیرو برای تبلیغ آوردند؛ پول چاپ بنر و پوستر دادند؛ غذا و پذیرایی و خودروی ستادهای ایشان تامین کردند... پرسش این است: این «مجاهدان جمعه» که برای موفقیت پزشکیان، پول و آبرو و هنر و دانش و خلاقیت و عشق خود را گذاشتند، آیا گذشتند؟ به ‌گمان من «مجاهدین شنبه» را پزشکیان باید از خود دور کند و «مجاهدان جمعه» خود باید فضای اطراف پزشکیان را خالی کنند تا در صدق‌شان تشکیک نشود. تقریبا پیشاپیش روشن است که در خیلی از حوزه‌ها به‌ویژه حوزه‌های صنعتی و اقتصادی، بدون حل مسئله ‌تحریم‌ها و بدون گشایش روابط با خارج تحول ویژه‌ای نمی‌توان ایجاد کرد. باز روشن است که در برخی حوزه‌ها بدون خواست، حمایت و همکاری همه اجزای نظام سیاسی، تحولی چهره نمی‌بندد. پس چرا دکتر پزشکیان مسئولیت شکست احتمالی همه ارکان دولتش را برعهده بگیرد؟ اگر او انتخاب مقامات ارشد دولتش را از انحصار خویش و نزدیکان خویش خارج کند و به یک سازوکار شفاف غیرشخصی بسپارد، هم امروز از فشارها و سهم‌خواهی‌ها آزاد می‌شود و هم فردا همه مسئولیت شکست‌های احتمالی به پای او نوشته نخواهد شد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 154
  • در انتظار بررسی: 36
  • غیر قابل انتشار: 40
  • US ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    81 58
    دلم به جلیلی میسوزه دولت سایه برایش تمام شد
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      71 22
      دلت به حال ما مردم بسوزه اینقدر احساس پیروزی و شعف نکن. کاش با کارها با کاردانی پیش برود و نه با شعار.
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      جلیلی مرد بزرگ و برنامه کاملی برای اداره کشور دارد همانطور که کوتوله های سیاسی مجبور بودند برای زدن ابراهیم به او تهمت بزنند برای جلیلی هم همین طور عمل کردند اما بازنده اصلی در این بین مردم هستند چون باید چهار سال اتی را منتظر خورده فرمایشات امریکائیها باشند همانطور که هشت سال در دولت حسن فریدون معطل ماندند چهار سال به ان اضافه شد ودر پایان اقای پزشکیان خواهد گفت اجازه ندادند و هیچ چیز را به گردن نخواهد گرفت همانطور که فریدون گردن نگرفت پس بازنده اصلی مردم کف کوچه و بازار هستند.
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      27 29
      شما چقدر نادانی
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      34 30
      تموم نشده ندیدی دیروز با افتخار به پزشکیان گفته بوده اگه کار خلاف میل ما انجام بدی ورود میکنیم این مرد باید محاکمه بشه
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      16 32
      دوره بعداز سایه میاد بیرون دوباره مردم رو بدبخت میکنه ومیره
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      16 22
      یه چند وقت دیگه سر کله شما ماله کش های اصلاحطلب پیدا نمیشه :)
    • ایرانی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      9 13
      غصه نخور نشنیدی میگن(حسنی نرو توسایه سایه خودش می ایه
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      19 23
      جلیلی
    • امیر IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      22 16
      دولت سایه یه چیزی شبیه خاله بازی بچه ها بود ؟
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      1 0
      ۱۱:۵۲ سرت تو بازی خودت باشه تو کار بزرگ ترها دخالت نکن
    • ناشناس IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      2 1
      دلت بحال ملت ۹۸% سر بی کلاه بسوزه، اینها همه سر یه سفره اند و قرار نیست اتفاق خوبی برای این مردم بیافته.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      6 3
      جالبه که ایرانیان خارج از کشور در هردو مرحله به آقای جلیلی بیشتر رای دادند علیرغم اینکه برخی در داخل اورا خشک مذهب می پنداشتندو علیه او ترس و هجمه ایجاد میکردند ، اما ظاهرا آنور آبی ها بیشتر داشتن برنامه و ارتباط با دانشگاهیان برایشان مدنظر بود .
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
      0 0
      اولین موضع گیری رسمی طیب نیا یکی از گزینه های جدی برای معاونت اولی: ♦️همه ارز های زیر قیمت 60 هزار تومان حذف خواهد شد. قیمت دلار همان قیمت بازار (60 هزار تومان) است. ♦️ یه بچه محصل ابتدایی هم میفهمه با اجرای این سیاست اقتصادی باید منتظر تورم لجام گسیخته تر باشیم. ♦️به قول خودشون برای اینکه جلوی رانت یک عده مفسد اقتصادی رو بگیرن میخوان کلاً ارز رو به بالاترین قیمت عرضه کنن.این ظلم به قشر مستضعف و محروم هست. ♦️آقای پزشکیان این هشدار رو جدی بگیره این آقایون دلسوز شما و مردم نیستن. ♦️آقای طیب نیا پاسخ بدن اگر ارز در بازار غیر رسمی که دولت هیچ تسلطی بر اون نداره، ایندفعه بشه ۱۰۰ هزار تومن چی؟ ♦️اونوقت هم شما میخواید ارز ۶۰ هزار تومنی رو بکنید ۱۰۰ هزار تومن؟ و الی آخر... ♦️ به لحظات پرواز قیمت ها نزدیک میشیم. با این تفاوت که این عزیزان به یارانه اعتقادی ندارن و یارانه رو گدا پروری میدونن و طبیعیه زیر چرخ توسعه عده ای هم له بشن
  • US ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    62 32
    فقط مفت خوران دولت قبلی رو از سازمان ها و نهاد ها و وزارتخانه ها پاکسازی کن
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      20 39
      یعنی بابات رو با اردنگ بندازن بیرون جیگر؟!
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      29 44
      اگه اونا مفت خور باشن ،دیگه ببین اینا چی هستن، یادمون نرفته،برادر روحانی،برادر جهانگیری،دختر نعمت زاده،دزد بودن.از نظر شما دزد بهتره،دزد شریفه.🙄
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      23 40
      کلا بی خبری😄،دکتر رئیسی با همه جناح ها همکاری داشت،شما تو کابینه و وزارتخونه های ایشون همه نوع حزب سیاسی رو پیدا می‌کنید چون معتقد بود هرکسی که میتونه خدمت کنه بیاد وسط،حزب براش مهم نبود، کاش دکتر رئیسی و اعضای کابینه ش رو بیشتر میشناختید
    • ح د IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      14 5
      برادرزیادغره نشو چون کارکنان جدید هم دردولت آینده میشوند مفت خور این دولت
  • سروش IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    62 37
    مشرق نیوز مگه زیر مجموعه کیهان هستین که تمام اخبار و نقدهاتون پخش اخبار روزنامه از این یارو روانی شریعتمداری در کیهان هست حداقل از خودت مایه بزار من میخواستم گزارش های کیهان بخونم که میرفتم تو سایت خراب شده اش که فقط کارش تخریب هست
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      12 36
      بی عقل.
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      8 27
      هههه. باز این روانی نفهم بیدین اومد.
    • ali IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      74 38
      اقلیت پررو هستند دیگه !!
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      12 68
      مزاحم لِفت و لیس آقایانِ ؟ واقعأ اگر کیهان نبود مملکت را می خوردید یک آب هم روش
    • ناشناس IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 1
      کدوم جارچی بخاطر مردم جار زده؟ همه شون میگند: به فرمان پادشاه یا سلطان ...... فلان. خبرگزاریهای امروز همون جارچی های قدیم اند و فقط تا جایی مینویسند که درآمد داشته باشند و حامی خودشونو از دست ندند مطمئنا اون حامی مردم نیستند با این تفاوت که گاهی به میخ هم میکوبند که تا مردم خیلی دردشون نگیره و فکر کنند اینها صدای درد مردمند. پس هیچ انتظاری ازشون نباید داشت، ماها نمیتونیم درشونو تخته کنیم ولی اونها چرا.
  • US ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    40 32
    اصولگرایان ۴ سال استراحت. جایی در در مسولیت ندارند همین در خبرگزاری های مثل این عربده بکشند تا عقده های آنها خالی شود
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      12 16
      چهار سال استراحت در سایه و تاریکی ها
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      19 15
      ما از خدامونه این ۴ سال دست شما اصلاحطلبان باشه نتایجش مثل روز روشنه
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      18 8
      بعد چهار سال برای همیشه اصلاحات از صحنه سیاسی کنار گذاشته می شوند.
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      13 40
      ۱۱:۱۴ دولت فرتوت، عصبانی، بی برنامه، غربگدا و دروغگو مطمئن باش به یکسال نمی رسه یا استعفا می ده یا مثل عاقبتِ بنی صدر «عزل میشه»
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      ما از خدامون بود این چهار سال با امدن پزشکیان دست اصلاح طلبان باش،تا برای همیشه اصلاح طلبان تمام شوند.
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    80 35
    نه اینکه اصول گرایان زنبیل نمی گذاشتند!
    • زنبیلی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      14 8
      این سه نفر اصلاح طلب هستند و خودشان به این عادتشان اعتراف کرده اند. اصولگراها؟!
    • سید IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      23 31
      ما ایم و چهار سال با پزشکیان/ گویی ارمنستان شده ایم با پاشینیان !!!
    • سید IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      15 23
      وجود مجاهدین روز شنبه به علت از تازه خبردار شدن برخی در صبح جمعه است !!!!!!!
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      8 13
      هیئت دولت مرحوم رئیسی را ببیند، اصول گرایی یافت می شد؟ همه هم صلاح طلب دو آتیشه
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      6 7
      مثبت ها رو داشته باش. احسنت
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    63 26
    به نام خدا...مشرق شروع کرد.
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      10 4
      هر دوره به مقتضیات خودش عمل شده، دوره اصلاح طلبان هیئت دولت اصلاح طلب و دوره اصول گرایان به همچنین. کاملا طبیعیه فقط لطفا حرص نخورید
  • رحیم IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    15 35
    حالا چقدر اصرار به کلمه مجاهد دارند از ما گفتن بود حالا پنج شیش ماه دیگه بشینید ببینید محاهدها به کجا وصل میشن
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      7 2
      اصطلاح مجاهدان شنبه را اولین باز علامه دهخدا بکار برد . انقلاب مشروطه روز جمعه پیروز شد. فردا پیروزی یعنی شنبه تعداد زیادی با تفنگ در تهران رژه می رفتند که تا دیروز ...
  • ES ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    10 5
    خداروشکر که شما جاتون محکمه
  • ارسلان IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    10 5
    فقط کافی است محسن رنانی را وزیر کند تا صنعت و اقتصاد مملکت را به خوبی نابود کند.استاد فرضیه ها و پیش بینی های اقتصادی غلط. از آدمهایی است که زیاد غر می زنند و عرضه گرداندن یک دکه لبو فروشی را هم ندارند.به قول خودش همان موی دماغ باشد بهتر است.
    • ناشناس IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 1
      همینی که میگی و الباقی همگی دست پروده یه سفره اند و دسته جمعی گند امروز رو به مردم زدند.چپ و راست و وسط فرقی باهم ندارند.همگی از همون اول جا گرفته و هنوزم هستند در غیر این صورت خیلی هاشون رو باید کنار میذاشتند پس همگی با یه سناریوی نوشته شده نقشهاشونو بازی میکنند.
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    11 23
    مجاهدین جمعه و شنبه مانند کفتارها دورش جمع شدند برا سهم خواهی. دولت سوم و شوم روحانی و افساد طلب ها مبارک کسانی که بهش رای دادن. افساد طلب ها یادشون باشه ، پزشکیان بی سواد رییس جمهور نصف کسایی که در انتخابات شرکت کردن نیست
    • M.sh TR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      5 11
      ۴ دوره این اقا نماینده مجلس شماهاست که به شهادت نماینده کنار دستی، ایشون هر روز در مجلس اول صبح کناب می خواند و بعد در صحن مجلس پیاده روی می کند
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      7 7
      ۱۰:۵۵ پزشکیان متخصص رأی گرفتن از قوم و قبیلهٔ خودشِ ، قبیله ای رأی دادن به جای شایسته سالاری دوام زیادی نداره
  • حمید IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    10 49
    همیشه بدین سان است,بعد از پیروزی سهم خواهی شروع می شود. قبل از انقلاب همه دوست بعد از آن همه دشمن
    • ناشناس IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 1
      همه انقلاب ها همینه، جغرافیا و مذهب و نژاد و زبان هم نداره جنس بشر اینیه که هست. روحت شاد ارول چه سواد و شناختی داشتی.
  • محمد IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    20 61
    بدبختا با گنبدی که تو دوره روحانی زده بودن باورشون نمیشد که اصطلاحاتی رای بیاره،حالا که رای آورده دست و پاشون رو گم کردن دارن همدیگرو پاره میکنن.
  • ضیا IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    17 11
    والله زنبیل به دستان همان سایه نشین ها هستند و الا غیر- مردم هم که به زنبیل به دستان سایه نشین نه بزرگ گفتند
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      8 4
      احسنت، دمت گرم
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      4 5
      زنبیل به دستان سهم خواهان هستن توتبلیغات کار کردن حالا سهم میخوان
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      4 6
      آی کیو قبیله ای رأی دادید می فهمی؟ نه برنامه داره نه جوانی و نشاط و یک فرد عصبانی مزاج و تندخو که هیچکس نمی تواند باهاش کار کنه ، خدا خوب امتحانتون کرد روز عاشورا برای حضرت عباس از قبیله اش امان نامه آوردن
    • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      0 0
      نه بزرگ؟؟؟؟!!!!
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    8 19
    حکایت پزشکیان و اطرافیان سهم خواهش ، حکومت صید گرفتار در محاصره گرگهای تشنه قدرت ست. چه بکش بکشی ست. خدا عاقبت این ملت را بخیر کند
  • سید IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    4 12
    وجود مجاهدین روز شنبه به علت از تازه خبردار شدن برخی در صبح جمعه است !!!!!!!
  • سید IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    9 16
    ما ایم و چهار سال با پزشکیان/ گویی ارمنستان شده ایم با پاشینیان !!!
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    8 54
    زرشکیان خودش از مجاهدین شنبه است کجای کارید شما؟ اصلاح طلبان تندرو و اطرافیان شیخ بنفش ،مشروط از او حمایت کردند و خود او هم زنبیل به دست به دنبال حسن خمینی و شیخ بنفش و خاتمی و .... میدوید
  • محمد IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 23
    چه ربطی به کیهان داره خخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      3 4
      فکر کردید انقلابی ها ساکت می شینن تا اهل باطل هر غلطی دلشون بخواد بکنن؟ عوام در طول تاریخ خیلی مواقع گول زر و زور را خورده اند
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    6 45
    قیافه پزشکیان, انگارحبیب محبیان با موهای کوتاه شده،برگشته-نکنه,به هر سازی که قرار بزنه،مرذم بایدبرقصنذ!
    • ناشناس IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      2 3
      رقاص های خوش رقص شماهایید که هر دروغی رو میگند بلغور میکنید، دروغ علنی در باره کاهش تورم رو شماها باور میکنید و قبول دارید،میگند اوضاع اقتصادی خوبه شماها میپذیرید، دولت سیزدهم شاهکار کرده رو شماها جار میزنید، حالا کیا به سازها میرقصند...؟
    • طه IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      1 0
      آفرین چقدر نکته سنجید شما دقیقا زدید توخال
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    5 1
    بحث اصلاح طلب و اصول گرا نیست ؛ انسانی که اخلاق در او شکوفا نشده و دیدگاه مادی صرف دارد ، ذاتا طماع و زیاده طلب است . ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم مگر شروع حرکت به سمت فضیلت و شرف که کار بسیار دشواری است .
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      3 0
      خوب گفتی هرکه نتیجه گفتار ورفتارش نفعی برای وطن داشته باشد خوب است وهرکه غیر از این باشد یا ابوموسی اشتری یا نفوذی ویا طماع مال دوست است
  • نصرت IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    26 2
    ان الله لاغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم. تا وقتی که قومی خودشان نخواهند خداوند وضعیت آنها را تغییر نمی دهد. رئیسی لیاقت ما نبود.
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    16 52
    با سینه چاک کردن خاندان کثیف رفسنجانی و جهرمی و ظریف خائن و عبدالعلی زاده و و.... مشخص بود سهم خواهی خواهند کرد البته روحانی هم فراموش نشود در واقع عروسک خیمه شب بازی سر کار امده
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      15 7
      از ادبیاتت معلومه از چه قشری هستی
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    6 11
    بی ربط نبود ابتکار گفته بود پزشکیان ما رو از انسداد بیرون میاره . خخخخخ
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    6 16
    از سایت های اصلاح طلب مشخصه که امید چندانی به وضعیت اوضاع ندارند مخصوصا تو زمینه برداشتن تحریم ها.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    5 24
    توصیه میکنم برای اهداف وسامان دهی هرچه بیشتر از عوامل دولت شهید رئیسی استفاده شود چون مسلط بکار و خبره هستند اگر دکتر پزشکیان می خواهند دوره چهارساله رو به اتمام برسانند .......
  • منطقی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    13 14
    با سلام دولتی که از اول مثل طلحه و زبیر سهم و ارث میخواهند درحالیکه خداروشکر اصولگرایان و در دراس همه ی انها شهید جمهورمان چون میدانستند خدمت به مردم مسئولیت بینهایت سنگینی است آرام و ساکت بودند تا بر اساس توان و تخصصشان بهترینها انتخاب شود و به هیچ عنوان اهل زنبیل گذاشتن نبودند دلمان سوخت برای آنهمه فداکاری و مجاهدت و سخت کوشی بی مزد و منت در دولت شهید جمهورعزیزمان
  • شاهین کرد IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    18 8
    سلام خدمت ملت عزیز ایران.ولی من برا یک نفر ناراحتم اونم زاکانیه.بیچاره چغدر ماله کشی اون کاندیاها رو کرد دیروز یه نفر حرف جالبی زد میگفت زاکانی یک بشکه آب با چنگال میخورد نه اینجدری کنفت بشه
    • عقاب عرب IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      1 0
      اول برو نوشت یاد بگیر.بعد دوباره بیا
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    17 6
    شما هم طبق معمول هنوز رئیس جمهور مستقر نشده شروع کردید به تخریب . احتمالا" مثل بعضی از حضرات قیم ملت هم هستید .
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    15 27
    خدا به داد ملت برسه با این دولت جدید. اونایی که به پزشکیان رای دادن چهار سال دیگه چهره هاشون دیدن داره
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      24 9
      نگو ۴ سال بگو ۸ سال دهنت عادت کنه
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      مطمئن باش به یکسال هم نمی رسه مجاهد مسعود رجوی و مجاهد ابوالحسن بنی صدر هم یاوه گویی زیاد کردن اما بالاخره با لباس و آرایش زنانه ریاست جمهوری را نیمه تمام رها و فرار را برقرارترجیح دادن نشا... شب درازه
  • احمد IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    13 5
    به شما مربوط نیست.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    7 21
    شما نگران زاکانی نباش - ایشون دکترای پزشکی هسته ای داره و هر جا بره دریافتی ش از شهرداری بیشتر.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    7 2
    پس به گفته خود آقای پزشکیان اگر نتوانست کاری انجام دهد، زود باید استعفا بدهد! قبل از اینکه به علت بی کفایتی استیضاح شود.
  • علی US ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 5
    آقای مزشکیات ندیون هیچ ستادی نیست چون ستاد هیچ تاثیری روی نظر مردم نداره مناظرهها و سابقش خوب بود مردم انتخابش کردن از ایشون تقاضا داریم مناصب رو به افرادی بده که شایسته هستن نه سهم خواهان
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 4
    دولت پزشکیان بایدحواسش باشه با مجلسی طرفه که اکثر نمایندگانش اصولگراهستن
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    6 0
    داستان نجات قوم بنی اسرائیل از دست فرعون توسط حضرت موسی ع و بعد از آن فریب قوم بنی اسرائیل توسط سامری و پیروی از سامری توسط مردم. به یاد شهید رئیسی عزیز
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 2
    سایه
  • ایران IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    7 13
    طرف هیچ انسجام فکری و عملی نداشت با شعارهای حداقلی کردنش رییس جمهور،خدا به خیر کنه همینطور کم مشکل داشتیم همین مونده اداره کشور هم از ریل کلا خارج بشه،اصلاح طلبا جوری رفتار میکنن انگار همه بهشون بدهکارن در حالی که اونا باید پاسخگو مشکلات باشن، این مشکلات امروز نتیجه اون32 سال هم هست که این 3 سال اخیر با همه نقدی که بهش وارده زورش برای جبران اون خسارتها همینقدر بود،حالا اصلاحطلبا با همه سنگ اندازیها دوباره اومدن برای سهم خواهی نه حل مشکلات
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    13 9
    با تمام توان برای پیروزی سایه تان تلاش کردید و شکست خوردید. حال که شکست خوردین؛ لطفا شکست را پذیرا باشید.
  • هدیه IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    9 22
    مردمی که به پزشکیان رای دادند چهار سال دیگرقیافه هاشون دیدن داره
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      البته وقتی پزشکیان برای چهار سال بعدی رای میاره قیافه جنابعالی دیدنی تره !
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    بابا دست بردارید ازاین کارها_هزینه هردقیقه کارنکردن رئیس جمهور..‌,حداقل۲۵۰میلیاردتومانه-میخواهیدبازهم رهبر جور کارنکردن شمارا بکشه!؟بجسبید به کارکردن بجای این سیاسی بازیها،مسخره بازیها وشاخ درست کردن برای همدیگر،مفتخوری...
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 0
    بابا دست بردارید ازاین کارها_هزینه هردقیقه کارنکردن رئیس جمهور..‌,حداقل۲۵۰میلیاردتومانه-میخواهیدبازهم رهبر جور کارنکردن شمارا بکشه!؟بچسبید به کارکردن بجای این سیاسی بازیها،بی عدالتیها،مسخره بازیها،شاخ درست کردن برای همدیگر،مفتخوری...
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    6 14
    دلت برای خودت بسوزه کاش مفهوم دولت سایه رو میفهمیدی شما بدوئید دنبال همونی که شنبه فهمید بنزین گرون شده خیلی نخواهد گذشت که بعضیها بفهمند چه کلاهی سرشون رفته ،خیلی فرق هست بین جلیلی که می خواست ماهیگیری یاد مردم بده تا پزشکییان که میخواد ماهی بده اگه بتون بده😏🤔🤧
    • ناشناس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      2 1
      جلیلی؟ میخواست ماهی گیری یاد بده یا قطعنامه گیری؟
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    4 14
    احمقها سهم میخواهند
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    5 11
    بعد ازرحم اجارهای نوبت ریسجمهور اجاره ای است
  • رضا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 5
    چارسال چارسال تقسيم شده بین دو گروه..... چارسال اینا مچاپن چارسال اونا
  • ناشناس IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 3
    واقع بین باشید وایران دوست قلبتون برای ایران بتپد باهر شخصی که برای ایران دلسوزانه کار می کنه همراه شوید اصولگرا اصلاح طلب همش بازیه
  • م IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    7 13
    پزش کیان و اصلاح طلبان مایه ننگ و آبروریزی ایران و اسطوره دروغ و تزویر
  • محمد IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    7 10
    عامل روی کار آمدن چنین دولت ضعیفی عملکرد شورای نگهبان است
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      وقتی به شورای نگهبان دروغ می گویند و اعتقاد قلبی و عملی به ولایت فقیه ندارن و فقط لقلقهٔ زبانشونِ ، شورای نگهبان که نمی تونه برای راستی آزمایی قلبشان را عمل جراحی کنه
  • محمد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    9 4
    کیهان بهتره نگران نباشه
  • رضا سائلی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 3
    ریاست محترم جمهور خواهشمند است با خلوص نیتی که در حضرت عالی مشاهده شد با همان نیت و صداقت در انتخاب کارشناس ارشد بر خورد بفرمایید، سپاس از زحمات حضرت عالی
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 3
    منصوری حالتو خریدارم
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      عقده ای ها به بهشت نمی روند ، مناعت طبع داشته باش
  • مهدی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    6 10
    حلقه دیکتاتوری دور روحانی وخاتمی آمده دور پزشکیان ساده دل خدا به دادش وبه داد مملکت برسه
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 11
    این می فهمه که نمی فهمه - هر کسی هر مقام و منصبی می خواد برداره . من کارشناس نیستم
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    4 16
    دکتر احمدی نژاد بیاید همه خداحافظ
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 1
      هر گاه اراده خداوند حاکم شود همه جمع شوند کاری نمی توانند. لطفا سنگ اندازی نکنید و از سایه خارج شوید
    • ناشناس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      1 0
      از ترس همین تایید نشد وگرنه همون روز اول با حد اکثر آرا برنده بود چه بسا درصد مشارکت هم بیشتر میشد.
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      هر چی مملکت بدبختی میکشه از زمان همین کوتوله هست
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    به ضرب آهنگ« شکست آقای پزشکیان» در نگاه افرادی که همراه ایشان هستند توجه کرده اید. با اینکه به ایشان رای نداده ام، منافع ملی برایم ارزشمند تر از دسته و گروه است است و برای موفقیت ایشان در توسعه ی بیش ازپیش کشور دعا می کنیم. لیکن شنیدن این سخن ، آنهم از سوی دوستان ایشان و دیگران نشان از یک نگرانی ژرف برآمده واقعیت های درونی گروه همراه ایشان و نبود انسجام درونی در بین آنان است. روشن است که اگر ایشان نتوانند براین چالش پیروز شوند، امیدی به ایجاد انسجام بیرونی نباید داشته باشند.
  • سیف IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 0
    مثا اون آقای که بعد از اونهمه تلاش.... گفت من در بدنۀ (کابینه) دولت نخواهم بود. اما نگفت سفیری ایران در آمریکا رو هم قبول نمی‌کنم!!!!!!
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      ظریف نیویورکی فقط به عشق خدمت در سازمان ملل مایه گذاشت🤡 یاد پسری افتادم که خیلی اصرار داشت بره آمریکا خانواده اش مخالف بودن بهش گفتم خودت برو اجازه نمی خواد گفت پس خرجم را کی بده؟ حالا بابا پزشکیان از بیت المال مسلمین خرج ظریف نیویورکی را میده🤮
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 3
    مشرق شما در در گاه خداوند باید پاسخ گو باشی اولا فقط نظر آنهایی نشر میدید که هم نظر با شما هستند در صورتی که رسانه باید حقایق را همانگونه که هست انتشار بده
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 1
    درسته که مجاهدین روز شنبه را باید مراقب باشیم، منتها آن جایگاه هم مناسب افرادی که با اعصاب و فرهنگ مردم هم بازی میکنند نیست! زنبیل برای خودتان ندوزید...
  • DE ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 4
    شماها دیگه باختین
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      در فرهنگ عاشورا چه بکشیم چه کشته شویم پیروزیم هیهات مناالذله
  • علیرضا IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 3
    آقای پزشکیان من هردو بار به شما رای دادم . اجازه نده عده ای بی مغز دوروبرت را بگیرند و چشم باز کنی ببینی چهار سالت تمام شده و اعتماد مردم به نفرت تبدیل بشه
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    البته مشرق
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    4 2
    این بنده خدا اونقدر ضعیفه توسط مجلس همسو ، از وزارت خونه استیضاح و اخراج شد . از این انتظار دارین مثل شهید رییسی ، صبح زود جلسه دولت باشه ، ساعت ده غرب کشور باشه بعداز ظهر شرق کشور؟؟ دولت پیر و خسته نوش جان کسانی که بهش رای دادن
  • رستم IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام خیلی افراد از دولت فعلی هستن ادمهای کار امدی هستن مثل مخبر. وزیر جهاد . وزیر نفت .وزیر مسکن وخیلی افراد شایسته از نمایندگان ادوار هستن مثل حبیب الله دهمرده و یا اقای کوچی و اقای طیب نیا
  • احمد IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 3
    در این وسط چی به شریعتمداری میرسه
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      دفاع از آرمانها و ارزشهای جمهوری اسلامی در مخیلهٔ شما نمی گنجه، علی برکت الله
  • احمد IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 2
    در این وسط چی به شریعتمداری میرسه
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 2
    مزخرفات شروع شد
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    13 6
    البته آقای جلیلی مرد مذاکره بود ایشون هر دفعه می‌رفت مذاکره میکرد ،. مذاکره در مورد تعیین جلسه بعدی مذاکره بود و غیر از این حاصلی نداشت
  • ایرانی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 0
    این تغییر مدیران اتوبوسی ، جای برای بهبود و رفع مشکلات کشور نمیزارن و فقط دنبال سهم خواهی خودشان هستن و سر مردم همیشه بی کلاه بوده و خواهد بود
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 2
    چرا علت سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور شهید ما مشخص نشد؟! ما به هیچ کدام رای ندادیم نه پزشکیان ونه جلیلی جاه طلب.
    • ناشناس IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      2 1
      سایه نشین ها باید جواب بدند.
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    4 1
    اول مدیر شرکت ها عوض میشه بعد شرکتها زیان ده می‌شوند بعد مفت فروخته می‌شوند
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    تنها سهم خواه از دولت پزشکیان ملت ایران هستند آقای پزشکیان اعلام کند هر کس دوست دارد در دولت او خدمت کند بی مزه و مواجب است
  • مجید IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 1
    در صورت فراجناحی موفقیت حتمی است
  • محمود IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 0
    در ایران21 وزارتخانه است فرصت طلب ها..آنهایی که یک پوستر تبلیغاتی به دیوار چسباندن همه ادعای وزیری میکنن دولت آینده باید براهر وزارتخانه 4 وزیر انتخاب کند تا همه به سهم خود برسند ...طغاری بشکند ماستی بریزد شود دنیا به کام کاسه لیسان
  • شکیبا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 0
    مفهوم «دولت سایه» که سعید جلیلی آن را چند سال پیش تشکیل داد ترجمه‌ای از مفهموم shadow government است که در دموکراسی‌های غربی و به ویژه دموکراسی‌های پارلمانی مثل بریتانیا مفهومی جاافتاده و رایج است. به این معنی که اگر یک حزب که در پارلمان اکثریت داشته دولت تشکیل دهد حزب مقابل و بیرون از قدرت کابینه‌ای تشکیل میدهد که سایه‌وار رفتار دولت را دنبال و رصد و نقد می‌کند.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    37 3
    بورس هر کشوری نشان دهنده وضعیت اقتصاد کشور هست ‌ . شما یک نگاهی به وضعیت سقوط کرده ی بورس در دولت مرحوم رئیسی بیندازید تا متوجه شوید وضعیت اسفبار اقتصادی کشور در چه حالی هست. یا واقعا" از بورس و اقتصاد و معیشت مردم خبر ندارید یا خودتان را به .........زدید . فساد ، رانت ، دستکاری و دزدی تو بورس تو این ۳ سال گذشته بیداد کرد نه دولت ، نه مجلس به ریاست خالیباف ، نه سازمان بازرسی کل کشور، نه دستگاه قضا ، نه عشقی رئیس سازمان بورس و نه ........ هیچ کس پاسخگوی ضرر و زیان سهامداران بورسی نبوده . اون وقت انتظار داشتید با این اوصاف ، میلیونها سهامدار به جلیلی هم رای دهند تا برنامه های مرحوم رئیسی را ادامه دهند یعنی باز هم سقوط بورس و اقتصاد !!!!!!!!!!!!!!
    • ناشناس IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      1 0
      اینها به اصرار میگند روز شبه و شب روز و همه باید بپذیرند، بعد دم از صداقت میزنند، اجاره مسکن در شروع دولت سیزده ۲/۷ تومن بود بهوترتیب تا اول سال ۱۴۰۳ با ۱۱ تومن تمدید کردم، چطور میگند تورم ۶۰% شده ۴۰%؟ یه بیسکویت ۳ تومنی شده ۲۰ تومن،گوشت و مرغ و ماکارونی و و و اونوقت یه سری مثل طوطی هرچی رو که اعلام میکنند تکرار میکنند، یا از مردم نیستند و منافع دارند یا باید خودشونو مداوا کنند.
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      0 0
      خواب موندی تازه بیدارشدی بیچاره شیخ بنفش با تشویق سهام یه تومانی رو چهل تومان تو پاچتون انداخت بعد با گفتن .... به ریشتون خندید . توقع داری این بورس دردولت بعد به راحتی کمر راست کنه ؟!
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 4
    اتفاقاً لیلاز جمله خوبی نوشته بود. او در مورد مجاهدان جمعه هم گفته بود که شایسته است متواضعانه خودشان فضا را ترک کنند تا سوء تفاهمی در مورد سهم خواهی شان ایجاد نشود. متن کیهان منطقی و متعادل بود. تبریک
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 3
    ده ساله ، زیر ۵۰ درصدید ، چی میخواهید؟
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    اصلاح طلبان سلطنت پرست حروم خوری خوشمزه ست؟
  • ناشناس IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 1
    همه این سهام خواهان زنبیل به دست در همه دولتها مورد وثوق و تایید نظامند، میگید نه نگاهی به سوابق و پستهاشون و امتیازاتشون بکنید.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    3 4
    لعنت بر روخانی جهانگیری اخوندی واعظی
  • هادی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 4
    سلام آقای پزشکیان و حامیان محترم به زودی بنزین گران خواهد شد.... اون روز چهره شما دیدن دارد
  • آشنا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    رانت خواران و سهم خواهان از اینکه جلیلی رئیس جمهور شود به وحشت افتاده بودند . اما هم اکنون خوشحال هستند. بنظر من آقای پزشکیان باید از نقطه نظرات آقای جلیلی برای مبارزه با آنان استفاده نمایند.
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 3
    پزشکیانی که من می شناسم، ساده است و زود شکار می شود
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    جلیلی فشار بخور
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 1
    پس فکر کردی رأی خودشه باید سهمشونو بده
  • ناشناس IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 1
    آی مشرق نمیفهمم، گاهی از در دروازه تو نمیری گاهی از ته سوزن که هیچ از سوراخ نوترون تو میری!!!
  • من IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    کیهان بیجا کرده نسخه میپیچه
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    عقلانیت اصلاحات »»»»»کل اطرافیان جلیلی
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 3
    مطمئن باشید تا پایان همین سال ۱۴۰۳ از رای که به پزشکیان دادید پشیمان خواهید شد،تا پایان سال دلار به ۱۰۰ هزار تومان میرسه،تورم اوج میگیره،قیمت نفت ایران میاد پایین،خریداران نفت ایران کم میشن،ساخت مسکن تعطیل میشه،قیمت مسکن میره بالا،قیمت کالاها افزایش پیدا میکنه،قیمت برق گاز و بنزین افزایش پیدا میکنه و دولت پزشکیان هیچ تعهدی و هیچ قولی نداده که کاری انجام بده،خلاصه خودتون را برای یک شرایط سخت اقتصادی آماده کنید،و بزودی کسانی که رای دادن به پزشکیان پشیمان خواهند شد اما دود انتخاب پزشکیان به چشم همه میره،صبر کنید تا آخر همین سال متوجه میشید.
  • آنچه در بورس گذشت !! IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    در سال ۹۹ و دولت روحانی ( باند کارگزاران - دنباله هاشمی ) ، بورس را تا ۴۰۰ میلیارد دلار باد کردند و ضمن تبلیغ و شانتاژ رسانه ای ، سهام خودشان را در قیمتهای بالا بر سر مردم مظلوم خالی کردند ! ...... و بورس پس از آن شروع به ریزش کرد تا قیمتها دوباره واقعی گردد و ارزش کل بورس اکنون در کف ۱۵۰ میلیارد دلار است . ... اما گناهش برای دولت رییسی نوشته شد !! .... مفسدین اصلی در اقتصاد و بورس ، کارگزاران بوده اند . ...... همیشه به خاطر داشته باشیم ....... باند ویژه خوار کارگزاران ، محور مفاسد بزرگ اقتصادی و مدافع سرمایه داران ویژه خوار بوده اند !! .... در جناح مقابل هم فساد وجود دارد اما نه به شدت فساد کارگزاران !! ..... آنچه در دولت رییسی رخ داد ، تنها یک بازگشت طبیعی به میانگین بود !! ....
  • سعید IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 1
    پزشکیان فقط وفقط باید از افراد متخصص وبا تقوا از تمام جناحها استفاده بکند،دولت او دولت مشارکت همه متخصصین ومتعهدین میباشد.من به پزشکیان رای دادم وکمک مالی واستاد تشکیل دادم،ومتخصص قلب وعروق هستم،ولی جای من بیمارستان ومطب است،،این را باید همه قبول کنند.سهم بی سهم،صحبت از رفع مشکلات کشور است،والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس