یورش نظامیان صهیونیست به شمال کرانه باختری

منابع خبری بامداد امروز (سه‌شنبه) از یورش نظامیان صهیونیست به شهر طولکرم و اردوگاه این شهر واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش مشرق، نظامیان صهیونیست به شهر طولکرم و اردوگاه این شهر یورش بردند و زیر ساخت‌های اصلی این منطقه را تخریب کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با وضع منع آمد و شد در شهر طولکرم بیمارستان این شهر را نیز محاصره کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه عسکر واقع در شرق نابلس یورش بردند و با نیروهای مقاومت فلسطین در این اردوگاه درگیر شدند.

پیش تر باشگاه اسیران فلسطینی از بازداشت ۹ هزار و ۵۸۰ شهروند فلسطینی در کرانه‌ باختری از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون خبر داده بود.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲)، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند.

رژیم اسرائیل در پاسخ به این عملیات، حملات وحشیانه‌ای را علیه مردم بیگناه نوار غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد.

تاکنون بیش از ۳۸ هزار فلسطینی که اکثر آنها زن و کودک هستند در این حملات شهید و بالغ بر ۸۷ هزار تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس