اسپانیا قهرمان یورو ۲۰۲۴ و رکورددار شد/ انگلیس نحس!

تیم ملی فوتبال اسپانیا با غلبه بر انگلیس، قهرمان یورو ۲۰۲۴ شد.

به گزارش مشرق، پایان یک ماه رقابت تیم‌های ملی قاره اروپا در نوزدهمین دوره جام ملت‌ها در نهایت منجر به قهرمانی تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ شد.

در این بازی که از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه المپیک برلین آغاز شد؛ تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس رو در روی هم قرار گرفتند و لاروخا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک سه‌شیر را شکست دهد و به پیروزی و عنوان قهرمانی برسد.

این بازی در نیمه نخست به تساوی بدون گل انجامید اما با شروع نیمه دوم ابتدا اسپانیا در دقیقه ۴۷ توسط نیکو ویلیامز به گل رسید تا کار برای انگلیس سخت شود. کول پالمر در دقیقه ۷۴ پاسخ گل اسپانیا را داد تا کار بار دیگر به تساوی کشیده شود. در حالی که انتظار می‌رفت بازی به وقت‌های اضافه برود این اویارزابال تعویض طلایی دلافوئنته بود که در دقیقه ۸۶ گل برتری را به ثمر رساند و نفس سه‌شیر را گرفت.

اسپانیا با این قهرمانی به تنهایی دارنده ۴ عنوان قهرمانی شد و بالاتر از آلمان میزبان ایستاد. انگلیس نحس هم بار دیگر از رسیدن به جام باز ماند تا همچنان مونس حسرت و آه باشد!

یورو 2024 , یورو 2024 , یورو 2024 ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    2 1
    حقش بود و به شایستگی قهرمان شد به معنای واقعی تیم بود در حالیکه بازیکن کمی از ترکیب از رئال و بارسلونا بود و بازیکن بیلبائو و سوسیداد براش گل زدند
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    2 1
    رفتار تیم ملی فوتبال انگلیس ، دقیقا تابعی از ژن تاریخی این هاست که بر "حیله و مکر" ، "سیاست" و "مارموزبازی" استواره ، انگلیسی ها ۳ تا تیم ملی قدرتمند دارند که ۲ تیم ملی نخست این ها خیلی راحت می تواند رنک ۱۰ تا ۲۰ جهان را بزند تیم اول این ها هم توانایی بردن هر تیم ملی در جهان را دارد اما انگلیسی ها در تقابل با بزرگان فوتبال جهان ، بجای فوتبال بازی کردن ، دنبال حقه زدن و مارموز بازی می رن و فیل زیر فنجان قائم می کنند دقت کنید که این تیم با اون همه مهره می تونه کل ۹۰ دقیقه و حداقل ۶۰ دقیقه روی دروازه حریف باشه اما بجاش خودشو ضعیف نشون می ده تا یک‌جایی بالاخره کین ، فودن‌ ، ساکا ، پالمر و ... زهر خودشونو بریزن اکثرا هم با این تاکتیک موفق بودن با توجه به این بلحاظ ذهنی بدنی تمرکزی هم کاملا آماده ۱۲۰ دقیقه فوتبال هستند با همین مارموزبازیا هم می خواستن قهرمان اروپا بشن که اگر بازی در ۹۰ دقیقه تمام نمی شد اسپانیا احتمالا بلحاظ تمرکزی ذهنی کم می آورد اما اسپانیایی ها فهمیدن زیر فنجون انگلیسی چیه و کل بازی فشار آوردن تا کار در ۹۰ دقیقه تمام بشه خوب می دونستن بازی مساوی باشد انگلیسی ها برا زدن گل در دقایق پایانی برنامه ریزی جدی دارن چنانکه تو همین بازی در دقایق آخر ، اولمو توپو از رو خط درآورد سر همین چیزا هیچوقت از فوتبال ملی انگلیس خوشم نیومده با چند تپه ستاره می تونن مدل دیگه بازی کنن ژن تاریخیشون نمی گذاره اما در اروپا ، اسپانیا و پرتغال همیشه گرم و احساسی و تاکتیکی بازی می کنن هر چی دارن رو می کنن فوتبالیا کیف می کنن .
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    6 1
    در ادامه کامنت قبلی اینم اضافه کنم که انگلیسی ها در جام جهانی ، طبیعتا می توانستند تیم ملی ما را ببرند احتیاجی به کار اضافه نداشتن اما یک سازماندهی تکمیل رسانه ایی کردند سوال های خاصی پرسیدند جو سمی ایجاد کردند تا تمرکز بازیکنان ما را بهم بریزن که موفق هم شدند ما هم که برنامه ایی برای مقابله نداشتیم بعد جلوی تیم ما ، فول قدرت ، فول ترکیب و کاملا تهاجمی بازی کردند درحالیکه تیمی که دنبال قهرمانی در یک تورنمنت سنگین است قوای خود را تقسیم می کند به مهره هایش در بازی های سبک تر استراحت می دهد بعد همین انگلیس به چند مهره اش مقابل آمریکا استراحت داد تهاجمی بازی نکرد خیلی از دقایق بازی تو عرض و رو به عقب بود فشاری هم به بازیکنان آمریکا نیاورد که می آورد امثال مک کنی از بازی با ما محروم می شدن آمریکا هم اتفاقا به مهره های اصلیش استراحت داد تا بازی این دو تیم بشود قل قل بازی و آمریکا فول انرژی و فول ترکیب به ما برسد ، تیم ملی انگلیس ، تیم کثیفیه که روی حقه و مارموزبازی و سیاست بسته شده .
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    0 0
    اسپانیا آقای فوتبال اروپا
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    0 0
    منظورتون از انگلیس نحس چیه
  • نام اشنا IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    1 0
    در هر صورت از اینکه این تیم انگلیس شکست خورد بسیار بسیار خوشحالیم و امیدواریم که این شکستها به طور مهلک تر برای این انگلیسی ها در اینده تداوم داشته باشد. پیروزی اسپانیا صرفا به دلیل برگزاری یک لیگ بسیار سطح بالا در اسپانیاست. به همین دلیل است که عربستان به سراغ بازیکنان با ارزش رفته تا با برگزاری یک لیگ با کیفیت و در سطح بالا فوتبال ملی اش را در سطح دنیا مطرح کند و صاحب عناوینی شود.
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    2 0
    در واقع فوتبال بر استعمار پیروز شد
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    0 0
    انگلیسیها تا همین فینال هم با حیله گری و پنالتیهای مشکوک و گلهای لحظه آخری بالا اومدن . همه اذان داشتند اگر انگلیس پیروز میشد یعنی مرگ‌فوتبال . جالبه با این همه ادعا هیچوقت قهرمان یورو نشدن و فقط یک جام جهانی اون هم خیلی وقت پیش تو خاک خودشون با اشتباه داوری بدست آوردن و با پررویی میگن جام باید به خانه برگردد! اگر قهرمان میشدن دوباره فوتبال رو مصادره میکردن
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    1 0
    اسپانیا به خوبی می دونست تو ۹۰ دقیقه باید کار رو تمام کنه چون تیم انگلیس همیشه فیزیکی و به لحاظ بدنی قوی هست و برای همین انگلیسیها سعی داشتن کار رو به وقت اضافه بکشن تا با تکیه بر قدرت بدنی کار رو تمام کنن مثل بازیهای قبلی ولی خدا رو شکر تیمی که فوتبال بازی نمی کنه لیاقت بردن جام نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس