به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه در تلگرام نوشت:

محافل آمریکایی، دندان مدعیان اصلاح طلبی را شمرده اند. حتی یک سیاستمدار یا رسانه معتبر غربی نمی گوید که با انتخاب پزشکیان، سیاست خصمانه غرب علیه ملت ایران تغییر می کند و آمریکا و اروپا به عهدشکنی برجامی پایان می دهند. بر عکس، اصرار دارند که پای منطق کلاهبردارانه و زورگویانه خود بایستند.

در مقابل، رسانه های غرب پر از تحلیل هایی است مبنی بر که ایران باید از درون تغییر کند و اصلاح طلبان متولی چنین کاری هستند. تغییر از درون، اسم رمز برنامه ناتوان سازی ایران قدرتمند است.

دو هفته بعد از انتخاب آقای پزشکیان، نه آمریکا و نه تروئیکای اروپایی حاضر نشده اند به وی تبریک بگویند. و تا کسانی مانند ظریف، پزشکیان را دوره کرده اند، سر سوزنی از تکبر و طلبکاری غرب کم نخواهد شد. ماجرا همان است که وب‌سایت رادیو فرانسه، ۱۹ مهر ۱۳۹۲، با مشاهده ادبیات روحانی و ظریف نوشت:

"ارزیابی غرب از وضعیت کنونی دولت روحانی، تعامل با فروشنده بدهکار و مشتاقی است که خود را ناگزیر از فروش حقوق ملی می بیند. بر پایه این جمع بندی، صبوری خریدار، وضعیت فروشنده را دشوارتر و قیمت فروش را کمتر خواهد کرد. پیشنهاد سقف زمانی ۳ ماهه از سوی روحانی برای انجام معامله قطعی با غرب، نشانه وضعیت اضطراری او است که در ژنو در هیئت فروشنده ظاهر خواهد شد".

(تصویر، ذوق زدگی کانال غربگرا از تیتر نیویورک تایمز!)

محافل آمریکایی، دندان مدعیان اصلاح‌طلبی را شمرده‌اند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    0 0
    خوب ما می خواهیم چه کنیم ایا ....
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    0 0
    من فکر می کنم این تیم تیم تنهاییست و قرار نیست اقای پزشکیان را کسی ساپورت یا کمک کند نه خودشو نه تیمشو شما چی فکر می کنید ...
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      6 1
      من فکر میکنم پزشکیان اصلا رئیس جمهور نیست......
  • صادق IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    2 0
    علی برکت الله
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    0 0
    گفتگوهای جامع می خوان ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس