کاخ سفید: بایدن مشاعرش را از دست نداده است

جوبایدن یکی از بیشترین کمک‌ کننده ها به رژیم صهیونیستی برای انجام تاریخی ترین جنایت تاریخ بشر علیه مردم مظلوم فلسطین است.

سرویس جهان مشرق - «سیاستمداران غربی در باطن آدم‌هایی هستند به معنای کامل کلمه وحشی. کت و شلوار می‌پوشند، کروات می‌بندند و ادکل می‌زنند اما در باطن وحشی هستند.». این جمله، بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در وصف سیاستمداران غربی از جمله آمریکایی ها است. افرادی با پرستیژ صلح‌ طلبی و نگران برای حقوق بشر، اما در عمل، عامل تمام مصیبت‌ها و بدبختی‌های جهان.

شب گذشته، جوبایدن، چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا (بخوانید غرب وحشی) از رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کرد و در دسته روسای جمهور چهار ساله آمریکا قرار گرفت. پس از کناره گیری این پیرمرد هشتاد یک ساله از ریاست جمهوری، موجی از پیام‌های تشکر و حمایت‌جویانه از وی به دلیل کناره گیری از رقابت‌های انتخاباتی و امکان حضور یک کاندیدای دیگر حزب دموکرات در انتخابات به راه افتاد و شاید نکته عجیب این مسئله، همذات‌پنداری برخی در داخل ایران با این موج بود!

در ظاهر یک جنتلمن کت و شلواری، اما در باطن یک حیوان وحشی! / جنایت‌هایی که جو بایدن در حق مردم فلسطین انجام داد + عکس و فیلم

 لازم به یادآوری است که جوبایدن و دولت وی، یا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، کت شلواری‌های وحشی، با حمایت‌های خود از رژیم جانی صهیونیستی، بزرگترین قتل‌عام و جنایت علیه بشریت در قرن ۲۱ میلادی را رقم زدند، جنایت و تخریبی که حتی در بعضی از ابعاد آن، به مراتب از جنگ جهانی اول و دوم هولناک تر است. شاید یادآوری این نکته ضروری باشد که هیچ یک از روسای جمهور آمریکا، ‌حتی افراطی ترین آنها، شبیه جو بایدن، خود را با صراحت یک صهیونیست معرفی نکرده بودند.

جوبایدن: من یک صهیونیست هستم

در بخشی دیگر از سخنان جو بایدن سالها قبل، وی به ضرور وجود ماهیتی به نام رژیم صهیونیستی اشاره میکند و صراحتا اعلام می‌کند که حتی اگر اسرائیلی وجود نداشت، آمریکا باید یک اسرائیل در منطقه ایجاد میکرد.

بایدن: اگر اسرائیلی وجود نداشت، آمریکا باید یک اسرائیل در منطقه ایجاد میکرد

اکنون که این مطلب منتشر شده است، تعداد شهدای غزه، ‌ به مرز ۴۰۰۰۰ نفر نزدیک شده است. سوال این است که صهیونیست‌ها با مجوز چه کسانی چنین جنایات هولناکی را در غزه رغم زده و همچنان به آن میدهند؟ بدیهی است که غرب به رهبری ایالات متحده، بزرگترین حامی این جنایت بی سابقه علیه بشریت بوده است. تنها نگاهی به کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به صهیونیست‌ها در نُه ماه گذشته ثابت می‌کند که چگونه دولت قصاب بایدن، زمینه کشتار مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری را بدست رژیم صهیونیستی فراهم کرد.

نگاهی کلی به کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به ارتش رژیم صهیونیستی در نُه ماه اخیر، آنهم در زمانی که مردم غزه از زمین، هوای و دریا، زیر بمباران و حملات مستمر رژیم صهیونیستی بودند، برای همگان روشن می کند که مسبب و بانی اصلی جنایت صهیونیست‌ها علیه بشریت در غزه، چه کسی است.

وب سایت صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در گزارشی به کمک‌های آمریکا برای کشتار مردم غزه اشاره کرده است. این وب است صهیونیستی می نویسد:

در ظاهر یک جنتلمن کت و شلواری، اما در باطن یک حیوان وحشی! / جنایت‌هایی که جو بایدن در حق مردم فلسطین انجام داد + عکس و فیلم

کمک های دولت جوبایدن به اسرائیل در طول جنگ غزه در سه سطح نظامی، سیاسی و اقتصادی بوده است.

نظامی

• ارسال انواع تسلیحاتی زمینی

• ارسال انواع تسلیحات هوایی

• تامین موشک های سامانه‌های گنبد آهنین

• بحث در مورد تامین هلیکوپترهای آپاچی و هواپیماهای ۳۵-F

• رهگیری موشک ها و پهپادهای یمنی‌ها در دریای سرخ

• همکاری اطلاعاتی، از جمله از طریق هواپیماهای آواکس

سیاسی

• میانجیگری میان دو طرف برای تبادل اسرا

• ممانعت از تصمیمات ضد اسرائیلی در سازمان های بین المللی

• کمک به اسرائیل در دیوان بین المللی دادگستری در لاهه

• هدایت مذاکرات با لبنان برای حل مشکل جبهه شمالی

اقتصادی

• تصمیم گیری در مورد کمک یکباره مبلغ ۱۷.۶ میلیارد دلار به اسرائیل

• تصویب بودجه بسته کمک نظامی به مبلغ ۳.۳ میلیارد دلار به اسرائیل

کمک‌های فوق، تنها بخش کوچکی از کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی در نبرد نابرابر غزه است و این کمک‌ها همچنان به صورت گسترده ادامه دارد. اما تنها نگاهی به همین حجم ذکر شده از کمک‌های سیاسی، تسلیحاتی و اقتصادی توسط آمریکا، این مسئله را به ذهن متبادر میکند که شاید رژیم صهیونیستی با یک ارتش قدرتمند و مجهز وارد یک جنگ شده است، اما تمام این کمک‌ها برای جنگ ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی دفاع غزه است. امروز به لطف حمایت و کمک‌های بی دریغ دولت بایدن، بزرگترین دستاورد صهیونیست‌ها، ویران کردن غزه و کشتار حدود ۴۰۰۰۰ فلسطینی در غزه است.

پس از شروع نبرد نابرابر صهیونیست‌ها علیه مردم غزه و رقم خوردن صحنه‌های‌ دلخراش از جنایات صهیونیست‌ها در غزه، رهبر معظم انقلاب فرمودند : دست آمریکایی‌ها تا مرفق به خون کودکان، زنان و دیگر شهیدان غزه آلوده است و در واقع آمریکایی‌ها در حال مدیریت این جنایات هستند.

جهانیان میدانند زمانی که صهیونیست‌ها در حمله هفت اکتبر از سوی مقاومت فلسطین غافلگیر شده و در شوک این شکست فرو رفتند، این آمریکایی‌ها بودند که با حضور در صحنه، مدیریت جنگ را در دست گرفتند. مستشاران آمریکایی در فلسطین اشغالی حضور پیدا کردند و دولت آمریکا بدون لحظه ای توقف، انواع و اقسام تسلیحات و کمک‌های نظامی و اقتصادی را روانه سرزمین های اشغالی کرد. پرواز مستمر هواپیماهای ترابری آمریکا به سرزمین های اشغالی در آغاز جنگ و انتقال ده‌ها هزار تن کمک‌های مختلف، شاهدی بر این امر است.

در ظاهر یک جنتلمن کت و شلواری، اما در باطن یک حیوان وحشی! / جنایت‌هایی که جو بایدن در حق مردم فلسطین انجام داد + عکس و فیلم

به اذعان کارشناسان و تحلیلگران و حتی کارشناسان و تحلیلگران برجسته صهیونیست، علی‌رغم اشک تمساح دولت آمریکا برای فلسطین و حمایت‌های متزورانه و دروغین جوبایدن از مردم جنگ‌زده غزه در چندماه گذشته و همچنین مسئله اختلافات نتانیاهو و رئیس جمهور وقت آمریکا که به عنوان اختلاف نظر کاخ سفید و دولت رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه و مسائل حقوق بشری عنوان شد، برای جوبایدن، مردم غزه و مسئله حقوق‌بشر و جنایات علیه مردم زنان و کودکان فلسطینی، هیچ اهمیتی نداشته و ندارد.

در واقع مسئله اصلی جوبایدن، ترس از آسیب خوردن به فعالیت‌های انتخاباتی حزب دموکرات در انتخابات پیش رو به دلیل موضوع غزه است، چرا که به عقیده کارشناسان، بخش قابل توجهی از بدنه رای دهندگان آمریکایی و به‌ویژه جامعه مسلمانان آمریکا، به علت حمایت‌های بی دریغ دولت بایدن از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به شدت خشمگین و ناراضی بوده، موضوعی که میتواند به ضرر دموکرات‌ها در انتخابات پیش رو تمام شود.

انتقال کمک‌های نظامی آمریکا با هواپیماهای ترابری به سرزمین های اشغالی

هیچ‌کدام یک از روسای‌جمهور آمریکا به اندازه جوبایدن، در حق فلسطین و مردم فلسطین، ظلم و جنایت نکرد. بایدن همواره با ژستی افتخارآمیز، خود را یک صهیونیست‌ و حامی رژیم صهیونیستی معرفی کرده و میکند و هیچگاه از این مواضع خود، عقب نشینی نکرده است. اگر حمایت‌های بی دریغ و گسترده دولت بایدن به صهیونیست‌ها در حمله موشکی و پهپادی ایران به سرزمین‌های اشغالی نبود، صحنه شکست رژیم صهیونیستی در مقابل ایران، چیزی فراتر از آنچه که پس از این حمله رقم خورد، می‌شد.

در پایان ذکر این واقعیت لازم است که تاریخ، درباره جنایات امروز غزه و کسانی که این قتل‌گاه بشریت را رقم زدند، قضاوت خواهد کرد و در آینده، هنگامی که قلم‌های مورخان و کارشناسان وقایع امروز غزه را به تصویر بکشند، در صدر اسامی مسببان این فاجعه، نامی به جز نام رئیس جمهور فعلی آمریکا، جوبایدن، دیده نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 40
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    23 5
    هیچ حیوانی زنان و کودکان بیگانه را با بمب‌های چند تنی و فسفری بمباران نمی کند اینها بسیار کثیف تر و پست تر از خوک هستند
    • دفاع از مردم مظلوم! IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      6 6
      برادری انقلابی شما که الحمدالله هم سلاح و هم سامانه موشکی و تجهیزات نظامی و هم نیروهای نیابتی گوش به فرمان و هم قدرت فراوان دارید!سوال مهم چرا بمب افکن های این جنایتکاران را نمیزنید؟خب بزنید چرا محافظه و ملاحظه میکنید؟
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      2 0
      دفاعراز مردم مظلوم! و تو خوشحالی که اسرائیل جنایت میکند و کسی نمیتواند مانع جنایت او شود؟ دادگاه لاهه هم حکم به غیر قانونی بودن اسراییل داد
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      1 1
      عزیز، حرف شما صحیح ، اما اگر بزنه شما در عمل پای جنگ با اسرائیل حرومی و تبعات متداول جنگی که ایجاد میشه وایمیسی ؟خوشبختانه بیشتر از الان دیگه تحریمی وجود نداره و ایران هم خودشو آماده سازی کرده، ولی ممکنه آمریکای نامرد و اسرائیل حرومی خاک ایران رو هدف قرار بدن، اگه پای این موارد وایمیسی یا علی بریم مادرشون به عزاشون بنشونیم یه دنیایی رو از دست اسرائیل حرومی راحت کنیم
    • کوبنده ظالم IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      1 0
      دفاع از مردم مظلوم!
    • جنگ جنگ تا پیروزی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      معلومه که شما روزنامه نگارها فقط اهل قلم هستید ولی مردان میدان جنگ اهل تفنگ هستند
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    13 5
    غربی‌ها ماهیت اصلی و جنایتکاری خود را در پشت کت و شلوار شیک و خصوصا کراوات پنهان میکنن.بایدن جنایتکار جنگی است و فلسطینیان با بمب های ارسالی آمریکا به شهادت رسیدن.باکو هم سوخت جنگنده های اسراییل رو تامین میکنه.همشون و اروپا و حکام عرب خائن منطقه دستشان به خون مردم فلسطین آلوده است حتی ترکیه که تا اخیرا حتی سوخت هم به اسرائیل میفرستاد
    • یدالله IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      6 1
      یادمان نرفته بی شرافتهای بدون کت و شلوار هم مثل داعش و طالبان و بوکو حرام و ج ... چه میکنند . آدرس غلط ندهید
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      1 0
      داعش رو که آمریکا ساخت(رجوع شود به سند مکتوب کتاب هیلاری کلینتون) ,طالبان رو هم که انگلیس عوضی تاسیس و راه اندازی کرد و با حمایت مداوم کاری کرد که این نعش فاسد جون بگیره تا جون مسلمانان رو بگیره تا بین مسلمانان تفرقه دینی ایجاد کنه !خب پس معلوم شد اونی که با وارونه گویی سعی داره برای اینهمه جنایتهای مداوم غرب آدرس غلط بده و غرب وحشی رو از اینهمه جنایت مداومش تطهیر کنه، اتفاقا تویی!خوبه که داری روز و شب جنایتهای علنی آمریکای رذل و فرزند خلفش رژیم نامشروع سگیونیست رو در غزه روی بیگناهان میبینی ،با اینهمه جنایت و مکافات آمریکا عجیبه که هنوز میتونی خودت رو به خواب بزنی
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      2 0
      مشکل اینجاست که همون بی شرافتهای بی کت شلوار رو هم باز بیشرفهای وحشی با کت و شلوار استخدام ، تاسیس، تجهیز، کمک مالی و پشتیبانی کرده و همچنان میکنند، علت ؟ چون با دنیایی که توش جنگی نباشه، نمیشه کوه عظیم تسلیحات آمریکایی رو_ که از زیادی تسلیحات حتی به دست بچه چهار ساله بجای اسباب بازی تفنگ میده_ آب کرد، پس باید از درگیری حمایت کرد و ازین درگیریها و فروش این کوه تسلیحات جنگی خاک خورده، پول هنگفتی به جیب زد ! احتمالا نیاز به توضیح نیست که باید این جنگ رو بین« غیر خودیها! » بپا کرد و زیر آتش فتنه جنگ بین دیگران دمید ، و این حکایت مکر مستمر آمریکایی نمونه مشتی از خرواره و یک از هزاره ،عاقلان دانند...................
    • کوبنده ظالم IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      یدالله جان! یادت باشه اقرار هیلاری کلینتون رو! گفته ما داعش را ایجاد کردیم! آدرس درست دادم برو بگرد بخون! خودتو به اون راه نزن. اینها رو هم شیاطین کراواتی برای گمراه کردن امثال شما درست کردن!
  • DE ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    13 1
    اگر ترامپ هم رئیس جمهور وقت بود همین حمایتهای نظامی ، اقتصادی و سیاسی رو به اسرائیل میکرد و چه بسا بیشترهم . ترامپ در موقع ریاستش با فرمانی بلندیهای جولان رو جزیی از اسرائیل اعلام کرد و اورشلیم رو بعنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت .در کل نه ترامپ وجدان داره نه بایدن و همگی خدمتگذار اسرائیل هستند و در حق مردم منطقه جنایت میکنند .
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    4 1
    اون قبلی‌اش بودن که لااقل جنتلمن بودن، این از همون اول اسکول بود
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      3 1
      جنتلمن چیه همشون جنایتکارن.هیلاری کلینتون با اوباما داعش رو تشکیل داد و هزاران نفر سر بریده شد.
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      منظورت از جمتلمن کیه ؟ باراک اوبامایی که با یک مرد یعنی دوست قدیمیش میشل که یه پسر زشت بوده و تغییر جنسیت داده ، ازدواج کرده ؟ حالا خوبه که بعضی از عکسای قدیمی میشل هنوز توی گوگل هست ،شایدم منظورت از جنتلمن جرج بوشه که معلوم شد مادر بزرگش باربارا فرزند نامشروع آلیستر کراولی(پدر شیطان پرستی و فراماسونری) بوده! میشه گفت لقبی که بیشتر از همه برازنده احوالاتشونه در واقع جن چل منگ! هست ....
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      همشون اسکولن خبر نداری تازه باز همین بایدن جانی حامی صهیونیست در مواردی از اون قبلیا بی آزارتر بوده
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      هیلاری خوب با کتابش دست اینا رو برای دنیا رو کرد دمش گرم هرچند تقریباً همه می‌دونستن چخبره هیلاری فقط پرده رو انداخت
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    4 1
    بایدن یک رباط است
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      خخخخخخخخ هرچند همشون همینه فقط باید از نتان کودک کش باید دستور بگیرن
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 1
      خخخخخخخخ هرچند همشون همینه فقط باید از نتان کودک کش باید دستور بگیرن
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    3 1
    پیرمرد دیوانه مفنگی وآلزایمری،کاخ سیاه،شرش رو از سر دنیا کم کرد،البته بعد ازبه خاک سیاه نشاندن ملت مظلوم غزه.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 1
    سران آمریکا دست کمی از نتانیاهو ندارن حتی هیلاری کلینتون و کاملا هریس و اوباما و بایدن و ترامپ و ....برای این ها کشتن هزاران زن و کودک ناراحت کننده نیس و حتی خشنود کننده است.خون آشام های انسان نما هستن.
  • ناشناس IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    3 1
    دموکرات ،جمهوری خواه همشون سر وته یه کرباسند .همشون نوکر دسته بسته اسرائیل هستند .سگ زرد برادر شغاله
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    2 0
    عمو ترامپ داره میاد که حالیتون کنه جنایت یعنی چی
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      خوبش که بایدن دوست صهیونیسم باشه اون ترامپ زنجیری بدش بیاد میخواد چه بشه
    • US ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 4
      اتفاقا در دوران ترامپ جنگی رخ نداد، اساسا وی اهل جنگ نیست
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 1
      خخخ عمو ترامپ قاتل زنجیر پاره کرده
  • سحر IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    2 0
    اساسا غیرصهیونیست هیچگاه رئیس جمهور آمریکا نمی‌شود کاملا ایدئولوژی صهیونیست درآمریکا حاکم است به خاطر همین بطور ریشه الی با مسلمین وایران مستقل مخالفند وهیچگاه باتغییرریس جمهور این روش نغییرنمیکند
  • DE ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 1
    همذات‌ پنداری؟ منظورتان کدخدا پرستی است؟
  • US ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    5 1
    تعداد شهدای غزه، ‌ به مرز ۴۰۰۰۰ نفر نزدیک شده است. Why are you lying. The deaths are over 200,000 Palestinians and MORE. correct it
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 4
      پیچ مهره ی بانکی ها شده ی ، حالا امر میکنی لنگش کن. آدمایی مثل تو از ایران پاکستان هند چین ، آمریکا رو به اونجا رساندند.
  • US ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    5 1
    صراحتا اعلام می‌کند که حتی اگر اسرائیلی وجود نداشت، آمریکا باید یک اسرائیل در منطقه ایجاد میکرد. This is according to the western policy in the region. As PM of evil British empire said the same, that's why "Israel Project' was erected in stolen Palestine to capture the region and its resource. Thus destruction of Israel is necessary for Iran and other regional countries to SURVIVE
  • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    2 1
    مطمئنا خدای متعال انتقام خونهای بناحق ریختهء خلقش را از رهبران امریکا خواهد گرفت
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      1 0
      خدای واقعی همانی هست که ترامپ رو از ترور نجات داد
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    2 2
    اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنی من خیر اعوانه و انصاره والمستشهدین بین یدیه
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      3 0
      لطفا پارسی نظر بدهید،اینجا عربستان ک نیست
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    جناب رئیس چمهور امریکا تو به عنوان منفورترین و پلیدترین رئیس جمهور امریکا یاد خواهی شد. تاریخ با شنیدن صدای تو تف خواهد کرد. مردمان جهان در تاریخ خواهند خواند که جوبایدن در قرن 21 با حمایت رزِم منحوس صهیونیسم و دادن اسلحه های مرگبار 50 هزار نفر کودک و زن فلسطینی را کشت و بعد خودش هم با الزایمر و خرفت بودن کنار رفت. تف بر وجودت بایدن پلید . ایاد وجئان پلیدت ذره ای از کشتار کودکان معصوم تکان نخورد.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    جنگ جهانی نخبه ها بود
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    2 0
    همه نخبه ها کشته شده اند صلح همه جارا گرفته است من هم می خواهم بروم ،
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      1 0
      باید تمام افرادی که دوست دارند به خارج از کشور کوچ کنند از مسئولین و غیره سریعتر کشور رو ترک کنند بودنشان دردی را دوا نمی کند.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    و ترامپ بدترش را انجام خواهد داد، البته میدونم بدتر نمیشه، دیگه بدتر از نسل کشی وجود نداره😔 اما ترامپ دیوانه تر و وحشی تر است
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 1
    آمریکا چقدر باید بدبخت باشه که برای محافظت از خودش نیاز به رژیم صهیونسیتی داشته باشه، یا بقول سخنگوی دولت بایدن اگر اسرائیلی نبود آمریکا باید برای محافظت از خودش(!) یک اسرائیل ایجاد میکرد ! رژیم منحوس صهیونیستی اگر انقد حریف قدری و توانمندی بود، با سنگ و چوب و موشکهای دست ساز جوانان و کودکان فلسطینی به این فلاکت نمی‌افتاد که هفتاد ساله که داره میجنگه ولی بر مردم فلسطین پیروز نمیشه!
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 1
      دقیقا
    • US ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      آمریکا چقدر باید بدبخت باشه که برای محافظت از خودش نیاز به رژیم صهیونسیتی داشته باشه،}}} اسراییل برای منافع غرب در فلسطین پیاده شد و بنابوده بعنوان نوچه و سگ هارعلیه دیگر کشورها عمل کند. اما این موفق شده که غرب را بزیر کشیده و سیاست های آموزش ؛سیاست خارجی وجنگ های غرب بنفع قبیله یهودرا بزیر سلطه خود در آورد. را تحت کنترل خود در کشورهای غربی از جمله آمریکا در آورد یهودیان در سراسر جهان بنفع اسراییل عمل می کنند.
  • US ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    نگو حیوان وحشی این جنتلمن ها در چشم سرمایه داری امثال کیانیان خیلی با ارزشن یهو به قباشون بر میخوره
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 2
    خود کرده را تدبیر نیست(شروع کننده حماس بود)
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    2 2
    اللهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹🌹
    • DE ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      اف بر تو که به دعای فرج منفی میدی!
    • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
      0 0
      اف برتو که فقط ساکت نشستی وفقط بلدی دعا کنی
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 1
    مقایسه درستی نکردید. مگه تمام حیوانات وحشی در کل عمرشون جمعا چندتا انسان رو می کشن که جو بایدن و امثال وی را با حیوانات بیچاره مقایسه می کنید.
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    4 1
    گمان کنم مشرقی ها فلسطینی هستند اینقدر که ازشون میگن کاری به مردم بیچاره ایران ندارند
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      1 1
      هر کی ناامید بیچاره است، حالا هر جا میخواد باشه، حمایت از مظلوم انقدر برای شما سخت و سنگین؟! یعنی اگه تو همسایه، دوست یا آشنا کسی به کمک شما نیاز داشته باشه بهش میگی من از تو بیچاره تر هستم و به کمکش نمیری؟
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 5
    دنبال منافع کشورشون هستن بایدن یا هر کس دیگه فرقی نمیکنه
  • ژ IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 0
    پست ترین سیاسیون امریکادموکراتا هستن به بهانه صلح ظاهرجنگ پنهان دراکثرجهان به راه انداختند بدبختی بیشترحکومتها دوران دموکرات بوده
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 0
    دموکراتها مار غاشیه هستند جمهوری خواه ظاهرشون نشان میدهند اکثر جنایتها مثل داعش و غزه ...در زمان اینها اتفاق افتاد
  • پایدار IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    میدونید این تروریستها چرا همیشه شیک و پیک هستن؟ چون میدونن امثال کیانی ها توی این دنیا کم نیستن
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اینها همه معتاد هستند اصلا اینهارا میبینم استفراغ می کنم ، همه اینها اصلا چندش هستند ، ایرانی ها همه معتاد هستند کشور چندشی است
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بزنید اینهارا بکشید شرشان خلاص شویم همه اینها مجرم های اعدامی کثافت هستند
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 1
    این به گفته شما حیوان وطن پرست و در خدمت ملتش بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس