بب

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی خطاب به دکتر مسعود پزشکیان، انتخاب وی به عنوان رییس جمهوری ملت شریف ایران را تبریک گفت.

ایکوپرس- متن پیام علیمردان عظیمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رییس جمهور منتخب ملت شریف ایران

خداوند را شاکریم که یک بار دیگر با اراده ملت شریف ایران و حضور پرشورشان در صحنه انتخاباتی آزاد و شفاف، جلوه باشکوهی از مردم‌سالاری دینی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی رقم خورد و نهمین رییس جمهور کشور انتخاب شد.

انتخاب جنابعالی با مشارکت مسوولانه و پرشور مردم متدین در سراسر کشور، یقینا فصل جدیدی از شکوفایی در حوزه های مختلف اقتصاد و صنعت کشور را خواهد گشود که در نهایت منجربه خیر جامعه و مردم خواهد شد. 

گروه صنعتی ایران خودرو نیز مانند سایر بخش های صنعت و اقتصاد کشور آمادگی دارد تا با همدلی و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها، در سال جهش تولید با مشارکت مردم، در مسیر توسعه صنعت خودرو و اجرا و تحقق اهداف دولت چهاردهم گام برداشته و از هیچ تلاشی فروگذار نکند. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رییس جمهور شهید، آیت الله شهید رییسی و تمام شهدای اسلام و انقلاب و تبریک مجدد به جنابعالی، امیدوارم زیر سایه توجهات ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر پیش رو موفق و سرافراز باشید. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس