کد خبر 1626591
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
ترامپ: بایدن حتی به معاونش هم اعتماد ندارد!

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ بر این باور است که جو بایدن در ماههای پایانی ریاست‌جمهوری، اختیارات خود را به بروکرات‌ها واگذار کرده و حتی به معاونش هم اعتماد ندارد.

به گزارش مشرق، «در حال حاضر، به نظر می‌رسد که جو (بایدن) در حال تفویض اختیارات ریاست‌جمهوری به بروکرات‌های غیرمنتخب واشنگتن است! او حتی به معاونش (کامالا هریس) هم اعتماد ندارد. چه کسی در حال اداره این کشور است»؟ این‌ها جدیدترین اظهارات «دونالد ترامپ» علیه ریاست‌جمهوری بایدن است که در شبکه اجتماعی‌اش «تروث» منتشر کرد.

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بر این باور است که که رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده به طور مستقل تصمیم‌گیری نمی‌کند و کنترل امور کشور را به «بروکرات‌های واشنگتن» منتقل کرده است.

بایدن پیش از این برخی از اختیارات خود در ارتباط با قانون حمایت آمریکا از اوکراین که شامل مفادی برای تصرف دارایی‌های مسدود شده روسیه می‌شد را به خزانه‌داری و وزارت خارجه آمریکا تفویض کرده است.

بایدن در تاریخ ۲۱ ژوئیه (۳۱ تیرماه) اعلام کرد که از ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا انصراف می‌دهد و از هریس حمایت کرد.

با این‌حال ترامپ بارها تأکید کرده است که شکست هریس بسیار راحت‌تر از شکست بایدن است. این در حالی است که نظرسنجی جدید خبرگزاری آسوشیتدپرس نشان می‌دهد که هریس با اختلاف دو درصد از ترامپ پیشی گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس