کد خبر 1626646
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
شرکت هرمی

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از شناسایی دفتر شرکت هرمی در پرند خبر داد و گفت: مأموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۱۵ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کلانتری در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام شرکت هرمی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در پرند رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، دفتر شرکت هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۱۵ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به اینکه اینکه کیس و لپ تاپ حاوی اطلاعات شرکت هرمی، جزوات و کتابچه های آموزشی از مخفیگاه متهمان کشف شد، در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطنم ایران US ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    1 1
    واقعا هنوز شرکت هرمی کارهای جنایت کارانه هاشمی رفسنجانی .بعدش چی یک پارتی و رشوه درباره آزاد می‌شوند .اشد مجازات رو تعیین کنید تا درس عبرت بشه فرق نمیکنه کی باشه چه بالایی چه مردم عادی .بعد می خواهید ایران آباد بشه
  • سلام IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 0
    ماله زمان احمدی نژاد عزیزتون بود سال 85 تا 87

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس