کد خبر 1627778
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
اعتراف تلخ نادال قبل از رویارویی با جوکوویچ

تنیسور سرشناس اسپانیایی اعتراف کرد که شانس جوکوویچ برای پیروزی و قهرمانی در المپیک بیشتر از او است.

به گزارش مشرق، رافائل نادال در دور اول مسابقات تنیس بازی‌های المپیک با نتایج ۲ بر یک مارتون فوچوویچ مجارستانی را شکست داد و راهی دور دوم این رقابت ها شد.

نادال در این دیدار که ۲ ساعت و ۳۲ دقیقه به طول انجامید به سختی توانست به پیروزی دست پیدا کند. او در دور دوم بازی های المپیک ۲۰۲۴ با نواک جوکوویچ صربستانی دیدار خواهد داشت.

این تنیسور سرسشناس اسپانیایی درباره رویارویی با جوکوویچ گفت: بدون شک این بازی زیبا است چرا که تقابل با یکی از مهم ترین حریفانی است که تاکنون برابر او قرار گرفته ام.

او ادامه داد: طبیعتا شرایط برای ما متفاوت است. جوکوویچ در اوج به سر می برد این در حالی است که من دو سال است که محک جدی نخورده ام و در نتیجه می توانم بگویم که شانس جوکوویچ برای پیروزی بیشتر است. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. باید دید که تاکجا می توان پیش رفت.

نادال در پایان گفت: بازی کردن در این ورزشگاه همواره زیبا است. نمایندگی کشور خود همواره بسیار خاص است. من همواره وقتی خسته می شوم و دیگر انرژی لازم را ندارم به این فکر می کنم که من تنها برای خودم بازی نمی کنم بلکه نماینده یک کشور هستم و این باعث می شود تا دوباره انگیزه لازم را به دست آورم و سرشار از انرژی شوم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس