کد خبر 1627977
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
همایش معرفی وبسایت سه زبانه امام مهدی(علیه‌السلام) - کراپ‌شده

مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) همایش معرفی وبسایت سه زبانه امام مهدی(علیه‌السلام) و کمپین‌های مجازی و میدانی فعالیت‌های اربعینی را برگزار کرد.

به گزارش مشرق، مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) همایش معرفی وبسایت سه زبانه امام مهدی(علیه‌السلام) و کمپین‌های مجازی و میدانیِ فعالیت‌های اربعینی را برگزار کرد.

در این همایش که از ساعت هشت صبح در حسینیه قرائت قرآن واقع در خیابان آستانه در شهرری برگزار شد، همۀ اعضاء شبکه بین الملل و سایبری مؤسسه و کارکنان و اعضای دفتر تهران و نمایندگی‌های مؤسسه در شهرستان‌ها شرکت کرده بودند.

وبسایت سه زبانه امام مهدی(ع) معرفی شد

پس از تلاوت آیات قرآن کریم در ابتدای همایش، استاد محمد شجاعی مدیر مسؤول مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) دربارۀ فعالیت‌هایی که در مراسم اربعین سال‌های قبل انجام شده بود سخنانی ایراد کردند و همچنین چشم‌اندازی از برنامه‌های اربعین امسال ارائه کردند و یک بار دیگر به همدلی و تلاش همه جانبه فعالان فضای مجازی و میدانی مؤسسه در جهت رفع موانع ظهور و برگزار کردن باشکوه مراسم اربعین در ایران و عراق تاکید نمودند.

در ادامه همایش خانم پوررجب مدیر واحد روابط عمومی و رسانه و فضای مجازی و آقای فراهانی مدیر واحد رسانه و هنر مؤسسه دربارۀ ایده ایجاد وبسایت «امام مهدی کیست؟» و موضوعات محتوایی این وبسایت که در یک پروپوزال آماده شده بود، توضیح دادند و همچنین دربارۀ برنامه‌هایی که قرار است برای اربعین امسال انجام شود از جمله اولین حضور میدانی با نام «امام مهدی کیست؟»، چگونگی فعالیت گروه‌ها و اعضاء شبکه سایبری در فضای مجازی، عرضۀ تولیدات پوشاک مردانه و زنانه، کانتر، سربرگ، ماگ، تخته شاسی، خودکار و… با لوگوی « ?Who is Imam Mahdi »، رساندن اقلام فرهنگی و تبلیغی مورد نیاز به اعضاء شبکه در عراق و معرفی مکان‌هایی که برای کانترهای تبلیغی از مرز ایران تا کربلا در نظر گرفته شده، سخن گفتند.

در ادامۀ برنامه از موزیک جدید که در حمایت مردم فلسطین و در واحد موسیقی استودیو انسان تمام ساخته شده بود رونمایی شد.

از دیگر برنامه‌های این همایش، پخش ویدئو کلیپ‌های مهدوی و اربعینی تولیدی واحد رسانه مؤسسه بود که به عنوان میان برنامه از مانیتورهای نصب شده در حسینیه پخش گردید.

برای دسترسی به صفحه‌ی « ?Who is Imam Mahdi » روی لینک whoisimammahdi.com کلیک کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 0
    مورد تایید است ایا ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس