کد خبر 1628146
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۳

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اخبار استراتژیک مطلبی با عنوان افشاگری رسانه آمریکائی درباره «گوانتانامو» مرگبار رژیم صهیونیستی منتشر کرد و به گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن پست که افشاگری های متأثرکننده ای در خصوص شکنجه‌های مرگبار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینینان در زندان‌های این رژیم داشته است، پرداخت:

این رسانه آمریکایی گزارش خود را چنین تیتر زد:

فلسطینی‌ها از آزار و اذیت‌های مرگبار در زندان‌های (رژیم) اسرائیل می‌گویند: این گوانتانامو است.

این رسانه با زندانیان و وکلای سابق فلسطینی صحبت کرده، گزارش‌هایی را مورد بررسی قرار داده و خشونت و محرومیت گسترده در سیستم زندان‌های اشغالگران قدس را افشا کرده است.

«گوانتانامو» مرگبار اسرائیلی

یکی از زندانیان فلسطینی بر اثر ضرب و شتم زندانبانان اسرائیلی بر اثر پارگی طحال و شکستگی دنده جان خود را از دست داد. یکی دیگر به دلیل درمان نشدن یک بیماری مزمن با پایان زندگی طاقت فرسائی مواجه شد. نفر سوم هم قبل از مردن ساعت‌ها برای دریافت کمک فریاد می‌زد.

جزئیات مرگ زندانیان توسط شاهدان عینی بازگو شده و وضعیت مرگبار موجود در زندان‌های رژیم صهیونیستی توسط نهاد غیردولتی «پزشکان برای حقوق بشر اسرائیل» (PHRI) که کالبد شکافی ها را انجام داده نیز تأئید شده است.

به گفته PHRI، این ۳ مرد در میان حداقل ۱۳ فلسطینی از کرانه باختری هستند که از ۷ اکتبر در زندان‌های (رژیم) اسرائیل جان باخته اند. تعداد نامعلومی از زندانیان نوار غزه نیز جان خود را در این زندان‌ها از دست داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس