گل یا پوچ

آیا شنیدن احساسات و توصیه‌های شرکت‌کنندگان و کل کل آن‌ها برای برنده شدن جایزه یک و نیم میلیاردی، اهمیت دارد؟ چند نفر حاضر هستند برای چنین محتوایی وقت بگذارند و هزینه اشتراک و اینترنت بپردازند؟

به گزارش مشرق، صفحه‌ اینستاگرامی تی‌وی‌بان طی مطلبی نوشت: مسابقه «گل یا پوچ» به میزبانی مهران مدیری رونمایی شده و رسانه‌های همسو با این پلتفرم سعی خود را برای برجسته ساختن امتیازات آن به کار گرفته‌اند.

فیلیمو از مسابقه «گل یا پوچ» به میزبانی مهران مدیری رونمایی کرد و رسانه‌های همسو با این پلتفرم در یک رودربایستی قابل درک، سعی خود برای برجسته ساختن امتیازات آن را به کار گرفتند. البته که با خواندن نقدها می‌توان پی برد رسانه‌های حامی فیلیمو نیز نتوانسته‌اند ضعف‌های «گل یا پوچ» را نادیده بگیرند.

بله، توجه به فرهنگ و سنن ایرانی واجد تحسین است و محصولات هنری باید آن‌ها را پاس بدارند؛ اما نه با شیوه «گل یا پوچ». مخاطب باید یک ساعت وقت گرانبها را صرف این مسابقه بی‌کیفیت کند تا ببیند گل دست کیست و کدام تیم برنده می‌شود. شاید این بازی برای برخی پی‌گیران جذاب باشد و شاید بتوان به‌سختی یک قسمت از آن را تحمل کرد. بعدش چه؟

بیشتر بخوانید:

جذب حداکثری اغتشاشگران در پلت‌فرم پرحاشیه / فعال ضدامنیتی شورش‌های ۱۴۰۱ با فیلیمو همکار شد +تصاویر

ممنون که فکر ساخت برنامه غیرکپی هستید و دغدغه فرهنگ ایران زمین دارید؛ اما محض خدا کاری نکنید که دلزدگی ایجاد شود و نتیجه عکس به‌دست بیاید. دوستان دغدغه‌مند! لطفا کمی از تبلیغات گل‌درشت برای حامی مالی «گل یا پوچ» بکاهید. کاسبی خوب است، اما تا جایی که حرمت برنامه و مخاطب حفظ شود.

دود محصولی، چون «گل یا پوچ» توی چشم مهران مدیری هم می‌رود. او در مقام میزبان در تلاش است تا هیجان را به مسابقه تزریق کند و به سهم خود کیفیت برنامه را بالا ببرد. واقعیت، اما این است که میدان «گل یا پوچ» برای مدیری کوچک است و ظرفیت واقعی او هدر می‌رود. مدیری همان کمدین محبوب و توانمندی است که همین چند وقت پیش به تنهایی عامل موفقیت مسابقه «اسکار» بود و پیش‌تر در «دورهمی» می‌درخشید.

آیا «گل یا پوچ» مخاطب انبوه را تا انتها با خود همراه می‌کند؟ آیا شنیدن احساسات و توصیه‌های شرکت‌کنندگان و کل کل آن‌ها برای برنده شدن جایزه یک و نیم میلیاردی، اهمیت دارد؟ چند نفر حاضر هستند برای چنین محتوایی وقت بگذارند و هزینه اشتراک و اینترنت بپردازند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هادی CA ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    7 1
    مهم نابودی فرهنگه که به حمدالله با این تولیدات حاصل میشه
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    4 1
    چند نفر برا باقی محتوای اینا پول اشتراک دادن؟!
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    5 1
    منم خوشم نیومد نشستم تو گوشی اخبار خوندم نگا نکردم همینطور رد شد رفت
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    7 0
    این فیلیمو خودش مرکز خط دادن به جهت گیری های پوچ و خط های سیاسی شده ..
  • خراسانی IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    6 6
    با اون همه برنامه های خاطره انگیز و شاد که مهران مدیری برا ما ملت ساخت الان فقط نگاه کردن بهش بدون هیچ گونه حرکتی حال آدم رو خوب میکنه.نیاز ب تحلیل و تخریب نداره.خدا کسی رو ببره بالا هیچ کس نمی تونه بزنش زمین.
  • شايان IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    6 7
    خب شما نگاه نكن برادر. مگه همه بايد طبق سليقه شما فيلم بسازن.لطفا از قول مردم حرف نزنيد. ما كه لذت برديم.. اوس حسن بينظير بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس