کد خبر 1629653
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
بایدن

کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا و رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات، در جمع خبرنگاران به جو بایدن درباره نام نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تقلب رساند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تا پیش از کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تک تک صحبت‌ها و رفتارهای او سوژه رسانه‌ها می‌شد، گاف جدید او درباره نتانیاهو جریان ساز نشده است.

رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن روز گذشته در جمع خبرنگاران با سوالات آنها درباره تاثیرات ترور رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه مواجه شد و خبرنگاران پرسیدند که آیا این موضوع شانس آتش‌بس در غزه را از بین برد.

او در جواب گفت که ترور هنیه به حصول آتش‌بس، «کمکی نمی‌کند». وقتی که بایدن خواست درباره تشدید تنش‌ها در غرب آسیا ابراز نگرانی بکند، نام نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را فراموش کرد و کامالا هریس به کمک او شتافت.

این اقدام هریس در شرایطی انجام شده که او رسما به عنوان جایگزین بایدن، نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری شده و قرار است چهاردهم شهریور با دونالد ترامپ در مناظره تلویزیونی شرکت کند.

نکته قابل توجه در این موضوع آن است که رسانه‌های آمریکایی که طی ماه‌های اخیر و تا قبل از انصراف بایدن مدام در حال روایت پر تعداد گاف‌های کلامی او بودند، این بار به گاف رئیس‌جمهور درباره نتانیاهو توجه چندانی نشان ندادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    1 2
    پاتال سگیونیست بره زباله دان تاریخ
    • ی شناس IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      0 1
      تازه این دموکراته و کاری نکرده. صبرکن ترامپ بیاد ببین چطور عمل میکنه
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    گاف گیری نیست داره تقلب میرسونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس