کد خبر 1630107
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال فضای مجازی در تلگرام نوشت:

نگرانی های اردن و مصر بابت چیست؟

‏از مصائب سرسپرده بودن و عدم استقلال این است که کشورهایی مثل اُردن و مصر، حتی برای بی طرف بودن در یک جنگ هم از خود اراده ای ندارند. هم میترسند آسمانشان را بر روی جنگنده های آمریکا، اسرائیل و غرب باز نگذارند، و هم بیم آن دارند که این اجازه به دشمن سبب عصبانیت ایران خشمگین شود. در روزهای اخیر طولانی ترین رایزنی ها را وزرای خارجه این دو کشور با جمهوری اسلامی داشته اند تا احتمالا از ایران بخواهند بابت بی عرضگی شان در مقابل آمریکا و اسرائیل چشم پوشی نماید.

باز گذاشتن آسمان برای دشمن صهیونیستی یک بحث، و مشارکت در رهگیری موشک های جمهوری اسلامی نیز بحث دیگری است که قطعا درباره آن صحبت شده و هشدارهایی شنیده اند. اینها میدانند در برابر ایرانی که میخواهد انتقام خون یک فرمانده ارشد سنی را بگیرد، از حمایت مردم خودشان نیز برخوردار نخواهند بود. تشییع کم نظیر شهید هنیه در تهران، و خونخواهیِ پس از آن بسیاری از معادلات ذهنی، عاطفی و حتی سیاسی بین ملت های شیعه و سنی را تغییر خواهد داد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    9 1
    اميدوارم كه مقاومت و دولت ما گول چرنديات و فريبهاى اين ميانجى گران نوكر صفت بزدل و خائن به اسلام را نخورند . اگر اين گول را بخوريد حمايت صد ها ميليون أزاده هاى جهان و مردم خودتان را از دست خواهيد داد . اين اردن و مصر از ترس جان و مقام خود دارند عمرو عاص وار رفتار ميكنند . مبادا گول بخوريد . انتقام سخت را انجام دهيد كه ما هر دقيقه منتظريم. نصر من الله و فتح قريب .
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    5 1
    اینا فقط شکمشون را سیرکن وهرکاری بگویی میکنن و حتی میشه پشتشون پالان گذاشت وسوارشد!!!
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      2 0
      اگر به آمریکا و اسرائیل نه بگویند فورا"حکومتشان را بایکی دیگر عوض میکنند
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    6 1
    ایرانیان درطول تاریخ حق طلب بودند زمانی بتی اسرائیل رااز دست بابلیان زورگو نجات دادند وامروز فلسطینیان مظلوم راازدست صهیونیستهای کودک کش غاصب نجات می‌دهند
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    3 2
    نگران اینند مردمشان باز بفهمن که خائن هستن مثل دفعه قبل
  • محمود IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    3 2
    زنجیر برده گی این شیوخ عرب منطقه دست آمریکا هست چاره ای ندارند جهت جلوگیری از بهار عربی ظاهر سازی کنند اگر دولت خائن مصر در لب مرز به حماس کمک میکرد الان وضعیت مردم غزه اینطور نبود غیرت عربی این نکبتها فقط مربوط به جزایر سه گانه خلیج فارس ایران هست که بعضی اوقات از امارات خبیث هم حمایت میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس