اسرائیل

وبگاه «واللا» گزارش کرد که سرویس امنیت داخلی اسرائیل در حال آماده‌سازی مخفیگاه زیرزمینی برای نتانیاهو و دیگر فرماندهان ارشد این رژیم است.

به گزارش مشرق، در پی افزایش نگرانی صهیونیستها از پاسخ جمهوری اسلامی به اقدام تروریستی این رژیم در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه، اسرائیل اقدامات استثنایی و رایزنی‌های امنیتی در بالاترین سطوح در پیش گرفته است.

وبگاه «واللا» در گزارشی فاش کرد که سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در حال آماده‌سازی یک مخفیگاه زیرزمینی در قدس برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو و فرماندهان ارتش این رژیم است تا در زمان حمله احتمالی ایران، بتوانند در آن‌جا پناه بگیرند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش کرده است که نتانیاهو و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت، در خصوص پاسخ به این حمله احتمالی رایزنی امنیتی برگزار کرده‌اند.

طبق گزارش واللا، پناهگاه در نظر گرفته شده برای مدت زمان طولانی قابل استفاده است و مجهز به دستگاههای مدیریتی و کنترلی مرتبط با وزارت جنگ اسرائیل در تل‌آویو است و در مقابل انواع تسلیحات از جمله تسلیحات شیمیایی مصون است.

بر اساس این گزارش، فرمانده جناح داخلی اسرائیل رایزنی‌هایی را در خصوص اوضاع فعلی انجام داده که شامل ارزیابی خطرات و آمادگی‌های لازم می‌شود.

از طرف دیگر، وزیر حمل ونقل اسرائیل میری رگو اعلام کرده که در صورتیکه این رژیم مورد حمله قرار گیرد، احتمالاً از کمک هواپیماهای نیروی دریایی و اتوبوس‌های دریایی یونان استفاده کند.

از دیگر اقداماتی که رژیم صهیونیستی از ترس حمله ایران و گروههای مقاومت انجام داده، می‌توان به تصمیم وزیر انرژی اسرائیل الی کوهن اشاره کرد که در صدد رساندن ذخایر ذغال‌سنگ و سوخت به حداکثر است.

وبگاه بلومبرگ به نقل از مقام‌های رژیم صهیونیستی گزارش کرد که هرگونه حمله در آینده‌ای نزدیک احتمالاً به صورت همزمان و از سوی حزب‌الله، انصارالله و ایران صورت خواهد گرفت.

روزنامه اسرائیل هیوم نیز گزارش کرده است که طبق برآوردها احتمالاً جمهوری اسلامی با موشک‌های بالستیک از جمله «شهاب ۳» و «خیبرشکن» به رژیم صهیونیستی حمله خواهد کرد.

طبق این گزارش، برخی از موشک‌های بالستیک ایران که در عملیات وعده صادق نیز مورد استفاده قرار گرفت، به سختی قابل شناسایی است و قادر به عبور و دور زدن سامانه‌های دفاعی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    15 11
    ترسو بدبخت
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 1
      همین ترسو
    • کارگر IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 4
      نتانیاهو استعفا دهد . ایران از حمله صرفنظر کند . ارتش اسرائیل غزه را کاملا تخلیه کند. حماس گروگانها را آزاد کند. پس از بهبود فضا هر گفتگویی نتایج مفهوم تری خواهد داشت. حماس به شرط تغییر اساسی رفتارش میتواند بدون تسلط باند محمود عباس غزه را اداره کند.
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 3
      تاخیر در حمله باعث میشود به اهدافمان نرسیم
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      .عجله نکنید ؛ عجله نکنید ؛ عقب بیندازید ! عملیات نظامی ضد سراییل را 30 روز دیگر انجام دهید. شدیدترین تنبیه اسراییل و آمریکا عدم حمله نظامی به اسراییل است تا یک ماه دیگر. چراکه خدای غرب اقتصاد است که در طی این چند روز فقط با تهدید ایران شاهد سقوط بورس های غرب هستیم. سقوط تریلیون دلاری یک شبه غول های دایجونز را ببینید .سقوط 24 درصدی بورس ژاپن را ببینید.این دومینویی است که تازه آغاز شده و ناگهان تمام اقتصاد آمریکا و کشورهای متحدش را در خود فرو می کشد. فقط تهدید فقط تهدید. و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    13 7
    باید براش یه قبر توی طویله خوک‌ها آماده کنند
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      عجله نکنید ؛ عجله نکنید ؛ عقب بیندازید ! عملیات نظامی ضد سراییل را 30 روز دیگر انجام دهید. موثرترین تنبیه اسراییل و آمریکا عدم حمله نظامی به اسراییل است تا یک ماه دیگر. چراکه خدای غر ب اقتصاد است که در طی این چند روز فقط تهدید ایران شاهد سقوط بورس های غرب هستیم. سقوط تریلیون دلاری یک شبه غول های دایجونز را ببینید .این دومینویی است که تازه آغاز شده و ناگهان تمام اقتصاد آمریکا و کشورهای متحدش را فرا می گیرد. فقط تهدید فقط تهدید. و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    13 5
    موشها ترسیده اند
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    9 1
    خوب ایران باید الان اقدام نکنه، باید بزاره یه دو سه هفته ای تو اون لونه موش بمونن آب بندی بشن بعد بی خبر حمله کنه!! البته اگه از قبل جواد جون اینا تاریخ دقیق رو اطلاع نداده باشن!! 😜😜🤣🤣
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      2 0
      میشه به موشک ها آدم وصل کرد ،جواد جون اینا رو وصل کنیم به موشک،یا پرتابه کوتاه برد
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      احسنت، البته جواد جون اینا باید از قبل از تاریخ پروازشون خبر نداشته باشن!! 🤣🤣🤣🤣
  • ناشناس IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    7 2
    این بی شرف های خونخوار از ترس ایران به سوراخ موش پناه می‌برند اینها نفس های آخرشو ميکشند.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    2 1
    ایران و محور مقاومت برای عدم حمله خود به اسرائیل پیش شرط بذارن و اون آتش بس دائمی و آزادی همه اسرای فلسطینی و برداشتن محاصره غزه باشه و خروج کامل صهیونیستها از غزه و کرانه باختری باشه.هر چند قبول نخواهند کرد ولی بهتره پیش شرط رو اعلام و دو روز مهلت بدیم.شکاف داخلی صهیونیستهاهم عمیق تر میشه
  • سهیل بشردوست IN ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    اسراییل اطلاعاتی عمل کرده و ایران ضربه اطلاعاتی خورده، منطقا حمله ی ترکیبی باید شامل ضربه متقابل اطلاعاتی باشه، از بین بردن یک فرمانده یا سیاستمدار اسراییلی
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      1 0
      حکایت فرماندهٔ مقاومت با فرماندهٔ کودک کش مثل حکایتِ یک کیلو آهن = یک کیلو پنبه ست ، ارزش آهن با پنبه خیلی متفاوتِ
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    2 1
    از فراسوی مرزهای مالزی و سنگاپور مسلمانان به سبک مشایه اربعین به سمت مرزهای فلسطین حرکت را شروع کنند. هیچ دولت متخاصمی هم سرراه قرار ندارد . حرکت سیل سان دومیلیارد مسلمان،بنیان رژیم سفاک را از بیخ برخواهد کند.
  • صادق NL ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ما امیدواریم پاسخ به معنای واقعی دندان شکن بده ایران اما طوری که از رفت و امدها معلومه و کنفرانس وزاری خارجی اسلامی در عربستان پاسخ ایران داره کم رنگ و کم رنگ تر میشه و اما اگر ایران مانند گذشته که پاسخ ترور شهید فخری زاده و بقیه سرداران شهید در سوریه را نداد حالا هم پاسخ نده بدانید که هم امریکا و هم رژیم غاصب باز هم دست به ترور در داخل ایران و خارج ایران خواهند زد و هیچ خط قرمزی را رعابت نخواهند کرد
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    خدا وکیلی یکسال طولش بدید تا این آشغالها هر شب با ترس و دلهره دست و پنجه نرم کنن تا ذره ای از وحشت کودکان بی پناه غزه را بچشند
  • DE ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 1
    سگ هار پناهگاه نمیخواد . نتانیاهو و همکارانش برن تو کانال فاضلاب .
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    مخفیگاه نتانیاهو رو بزنید
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    هیتلر هم تو پناهگاه سقط،شد
  • US ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 1
    بهر سوراخ موشى هم برود بايد تاوان خباثت هاى خود را بدهد. اين اشغال هيچ راه فرارى ندارد .
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    درود خدا بر رزمندگان جبهه مقاومت که دانستند اسرائیل دفتر کار صهیونیزم جهانی است که باید تخلیه شود و اینکه پشتیبانان اصلی ان دولت های امریکا و انگلیس و فرانسه و.......هستند که منافع نظامی واقتصادی انها وهمه سرمایه داران حامی شاند در تمام دنیا باید مورد حمله قرار گیرند تا ریشه صهیونیزم در جهان خشک شود .انشاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس