رئیس پارلمان روسیه: غربی‌ها عقلشان را از دست داده‌اند!

رئیس دومای روسیه دوشنبه درباره عواقب فعالیت‌های نظامی اتحادیه اروپا و آمریکا در جنگ اوکراین هشدار داد.

به گزارش مشرق، ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای روسیه با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در تلگرام گفت که عملکرد سران اتحادیه اروپا و آمریکا در ارسال تسلیحات به اوکراین ممکن است جهان را با عواقبی غم‌انگیز مواجه کند.

ولودین در این باره گفت: «زمانی که واشنگتن و بروکسل عملیات‌های نظامی در اوکراین را هماهنگ می‌کنند، که تهدیدی برای امنیت روسیه است، پارلمان‌ها و شهروندان اتحادیه اروپا و ایالات متحده باید بدانند که رهبرانشان،‌ که عقلشان را از دست داده‌اند، ممکن است جهان را به سمت پیامدهایی فجیع پیش ببرند.»

رئیس دومای روسیه همچنین با اشاره به بمباران هیروشیما و ناکازاکی در سال ۱۹۴۵، یادآوری کرد که ایالات متحده آمریکا هنوز هم تنها کشوری است که از سلاح هسته‌ای استفاده کرده است.

وی در ادامه بیان کرد که روش ایالات متحده با گذر زمان عوض نمی‌شود و آمریکا اوکراین را به جبهه‌ای برای جنگ علیه روسیه تبدیل کرده است.

ولودین در پایان افزود که آمریکا به منظور تقابل با چین نفوذ ناتو را در قاره آسیا گسترش داده است، اما تسلیحات جدید و به روز روسیه نشان‌دهنده برتری قابل توجه روسیه نسبت به آمریکا است.

جنگ اوکراین با روسیه به دلیل تلاش‌های اوکراین برای عضویت در سازمان نظامی ناتو در سال ۱۴۰۰ آغاز شد. با وجود حمایت‌های بی‌سابقه اتحادیه اروپا و آمریکا از اوکراین، روسیه در ماه‌های اخیر پیش‌روی‌های قابل توجهی در جبهه‌های جنگ داشته است.

علاوه بر این، اتحادیه اروپا مخالفت خود را با مذاکرات صلح، که توسط نخست‌وزیر مجارستان پیگیری می‌شد، نشان داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • متوهم IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    پیشنهاد می شود شما بروید غرب عقلشون زیاد بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس