کد خبر 1630939
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
چراغ سبز حزب دموکرات به کامالا هریس

کامالا هریس با کسب اکثریت آرا در جریان رای‌گیری مجازی نمایندگان حزب دموکرات به عنوان نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انتخاب شد.

به گزارش مشرق،‌ کامالا هریس،‌ معاون جو بایدن،‌ رئیس‌جمهور آمریکا از سوی حزب دموکرات به عنوان نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ پذیرفته شد.

به گزارش راشاتودی،‌ مقامات حزب دموکرات رسما هریس را به عنوان نامزد نهایی این حزب و تیم والز،‌ فرماندار ایالت مینه سوتا را به عنوان معاون وی در جریان این رقابت‌ها پذیرفتند.

تایید رسمی و نهایی کامالا هریس به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات تنها دو هفته پس از پیوستنش به رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا و در فاصله کمتر از نیم روز از انتخاب والز به عنوان گزینه نهایی معاونت ریاست‌جمهوری وی انجام می‌گیرد.

کنوانسیون ملی حزب دموکرات در بیانیه‌ای عنوان کرد،‌ در جریان دوره رای‌گیری مجازی پنج روزه ، ۹۹ درصد از نمایندگان این حزب از گزینه نامزدی و معاونت هریس - والز حمایت کردند.

به طور سنتی در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها،‌ کاندیداهای دموکرات نامزدی خود را برای انتخابات اعلام می‌کنند و نسبت به ایراد سخنرانی‌های انتخاباتی اقدام می‌کنند.

امسال اعلام رسمی نامزد نهایی زودتر از زمان معمول انجام گرفته است. به این ترتیب قرار است امسال کامالا هریس به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات با دونالد ترامپ،‌ نامزد نهایی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به رقابت‌ بپردازد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس