ژاپن از شهروندان خود خواست تا به اراضی اشغالی سفر نکنند

وزارت امور خارجه ژاپن با صدور بیانیه‌ای از بیم پاسخ مقاومت به ترور شهید هنیه، از شهروندان خود خواست تا به اراضی اشغالی فلسطین سفر نکنند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه ژاپن با صدور بیانیه‌ای به افزایش تنش‌ ها در غرب آسیا اشاره کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه ژاپن در این خصوص از شهروندان توکیو خواسته شده است تا به دلایل امنیتی از سفر به سرزمین های اشغالی فلسطین خودداری کنند.

این وزارتخانه همچنین از شهروندان خود مقیم در لبنان خواست تا این کشور را ترک کنند.

آمریکا و بسیاری از کشورهای غربی با اشاره به احتمال تشدید تنش، از شهروندان‌شان خواسته‌اند تا در اسرع وقت اراضی اشغالی را ترک کنند. دولت انگلیس نیز هشدار مسافرتی مشابهی را صادر کرده است. کانادا از شهروندان خود خواسته است تا از سفر به اراضی اشغالی خودداری کنند.

در ساعات ابتدائی چهارشنبه هفته پیش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 0
    مساله فلسطین مسئله‌ى فلسطین، مسئله‌ى اوّل دنیاى اسلام است. ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 0
    مساله فلسطین مسئله‌ى فلسطین، مسئله‌ى اوّل دنیاى اسلام است. ۱۳۹۳/۰۶/۱۶ ۲. اشغال فلسطین فلسطین یک کشور اسلامى بوده است که صهیونیستهاى غاصب، به کمک قدرتهاى جهانى، سالهاى متمادى است آن‌جا را گرفته‌اند و مردم فلسطین مشغول مبارزه‌اند تا آن‌جا را باز پس بگیرند. ۱۳۷۱/۰۱/۱۵ ۳. سیاست غربی‌ها درباره فلسطین سیاست عمده‌ی استکبار و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسئله‌ی فلسطین در ذهنیّت جوامع مسلمان و به سَمت فراموشی راندن آن است. ۱۳۹۹/۰۳/۰۲  ۴. سیاست یهودی‌سازی شهرک‌سازی‌های غیر قانونی و ظالمانه، ویران کردن خانه‌های مردم، دستکاری در شهر الخلیل و در شهر قدس با هدف یهودی‌سازی، برای این است که ریشه‌ی اسلام را به خیال خودشان از کشور فلسطین قطع کنند. ۱۳۸۹/۰۳/۱۴ ۵. حمایت آمریکا از اسرائیل حمایت آمریکا از رژیم تروریست صهیونیستی در کشور غصب شده فلسطین، بزرگترین حمایت از تروریسم است. ۱۳۷۲/۰۳/۱۴ ۶. معامله قرن ترفند معامله‌ی قرن که به ‌وسیله‌ی آمریکای ظالم و همراهان خائنش زمینه‌سازی میشود، جنایتی در حقّ جامعه‌ی بشری و نه ‌فقط ملّت فلسطین است. ۱۳۹۸/۰۵/۱۹

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس