آمریکا ما را به هدف موشک های هسته ای روسیه بدل می کند

یک سیاستمدار آلمانی هشدار داد که این کشور با استقرار موشک های دوربرد آمریکا در خاک خود، در معرض موشک های روسیه قرار دارد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «صحرا واگنکنشت» سیاستمدار آلمانی نسبت به تبعات استقرار موشک‌های دوربرد آمریکا در خاک آلمان هشدار داد.

این سیاستمدار آلمانی گفت که این اقدام برلین را به هدف موشک‌های هسته‌ای روسیه تبدیل می کند.

واگنکنشت افزود که استقرار این تسلیحات شکاف دفاعی را از بین نمی‌برند، بلکه سلاح‌هایی تهاجمی هستند که آلمان را به هدف اصلی موشک‌های هسته‌ای روسیه تبدیل می‌کنند.

این سیاستمدار آلمانی یادآور شد که به همین دلایل هیچ کشور اروپایی دیگری چنین موشک‌هایی را در خاک خود مستقر نمی‌کند.

«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان پیشتر از استقرار موشک های دوربرد آمریکا در این کشور استقبال کرد.

وزیر خارجه آلمان با طرح این ادعا که روسیه در دوران ریاست جمهوری «ولادیمیر پوتین» زرادخانه خود را گسترش داده، از استقرار موشک های دوربرد در آلمان حمایت کرد.

بائربوک، در مصاحبه ای گفت: ما باید از خود و شرکای حوزه بالتیک خود با استفاده از بازدارندگی بیشتر و سلاح‌های دوربرد اضافی دفاع کنیم.

وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اگرچه برلین تمایل داشت روابط متفاوتی با روسیه داشته باشد، اما روسیه تحت رهبری پوتین بزرگترین تهدید امنیتی برای آلمان و صلح در اروپا است.

دولت آمریکا و آلمان، در جریان نشست اخیر سران ناتو، اعلام کردند که آمریکا بار دیگره به طور موقت سامانه های موشکی را در آلمان مستقر خواهد کرد که توانایی هدف قرار دادن خاک روسیه را دارند. به گفته مقامات برلین و واشنگتن این سامانه ها شامل موشک های کروز تاماهاوک با قابلیت هسته ای، موشک های ضد هوایی «اس ام -۶» و موشک های مافوق صوت جدید توسعه یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    6 6
    حالا می‌فهمیم وبهتر می‌فهمیم که چقدر قوی هستیم،کشوری مثل آلمان دارد از شادی بال بال میزند،چرا که موفق شده چند موشک کروز تام هاوک امریکا را در خاک کشورش مستقر کند،موشک‌های که در ایران عزیز جزو سلاحهای تقریبا معمولی از آنها یاد میشود، تفاوت موشک تام هاوک وموشکهای رده پائین سری فتح ایران،تفاوت پیکان وبنتلی یا مرسدس میباشد،جای افتخار دارد وباید افتخار کنیم.
  • DE ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    7 2
    کشور آلمان بدترین سیاست ضد بشری را از اول پیدایش داشته و تا ابد خواهد داشت. مشکل هم از سیاست و منافع اقتصادی و سود بازرگانی نیست بلکه تفکر نژادی و راسیستی آنگلوساکسون ها است مانند اقوام درجه اول شان انگلیسی ها که از ایالت ساکسون آلمان هزار و صد سال پیش جزیره ی بریتانیا را تسخیر کردند و دست به قتل عام وحشتناک زدند. این کشور در هر زمانی پتانسیل کشتار و نسل کشی را دارد.
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    8 4
    دست پوتین ممکنه رو ماشه سلاح هسته ای بره اما مهم بعدشه! که کل روسیه و پوتین جانتان تبخیر میشن!
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    6 6
    خاک بر سر آلمانیهای بی غیرت چی رو با چی عوض کردن هیتلری داشتن برای خودشون آمریکا باهاشون کاری کرد که مغول نکرد دو تا کشور تو دنیا هستن که مهد بی غیرتی هستن یکی آلمان و دیگری ژاپن که با هم مسابقه بی غیرتی گذاشتن ژاپن که نمیفهمم آمریکایی اجدادش رو پودر کرده چطوری با کمکهای تکنولوژی و مالی آمریکا که اونم برای فروکش کردن اعتراضهای افکار عمومی به جنایتش بوده، کنار اومده !!! یعنی یبار خواب اجدادش رو هم ندیده که بهش بگه بیشرف این بابا زده ما رو پودر کرده بعد تو بجای اینکه یهجایی فرصت گیر بیاری تلافی کنی جنایتش رو ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس