ابراز نگرانی رسانه صهیونیستی از حمله زمینی حزب‌الله

یک رسانه صهیونیستی از حمله زمینی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در گزارشی به نقل از افسران ارتش رژیم اشغالگر شمال سرزمین های اشغالی، نوشت: تهدید حمله زمینی حزب الله به مرزهای شمالی اسرائیل با لبنان از همیشه جدی‌تر است.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به توانایی بالای رزمی نیروهای ویژه حزب الله، افزود: نیروهای یگان رضوان حزب الله ممکن است به یک پایگاه نظامی یا شهرک نفوذ کنند.

پایگاه خبری واللا با اشاره به اینکه نیروهای یگان رضوان برای نفوذ به خاک سرزمین های اشغالی، آموزش دیده اند، ادامه داد: باید برای حمله نیروهای ویژه حزب الله و زیرآتش گرفتن مناطق شمالی و تلاش آنها برای برافراشتن پرچم لبنان در شهرک ها و پایگاه های نظامی آماده‌ باشیم.

در پی ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و شهید «فواد شکر»از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

این در حالی است که ترس، وحشت و آشفتگی روانی رژیم صهیونیستی از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید شکر، روز به روز افزایش می‌یابد.

منابع صهیونیستی اعلام کرده اند که بعد از ترور این دو شهید، نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پدرام IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام جایی خوندیم که یکی از نیروها یا فرماندهان مقاومت گفت هنوز معلوم نیست برای حملات بیشتر و استفاده از امکانات و تجهیزات کی دستور میرسه تحلیل من و خیلیاست شاید به دلیل یک قدم جلو بودن صهیونیست ها تو خیلی زمینه ها یا دست کم تو چند مورد هست بهتر بگم یک قدم جلوتر هستن!؟که معلوم نیست کجاست و این دستور فرماندهی شاید تحلیل های زیادی داسته باشه.در کل اینکه بعد این ۴۶ سال تازه ده سال شده که دوران بزن در رو تمام شده یعنی تازه بابد بزنن تا جواب بگیرن نمیدونم فرقش با دفاع مقدس و دفاع پیش دستانه چی هست به نظر اسلام و تشیع کارش فقط بلا دیدن و مصیبت و...هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس