کد خبر 1632736
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
اصلاح طلبان

مدعیان اصلاحات مگر قسم نمی‌خوردند که هیچ چشمداشتی ندارند! و فقط درپی خدمت به رئیس‌جمهور و مردم هستند؟! پس چی شد؟ چرا چشم دیدن هیچ‌کس دیگر را ندارند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از کابینه چه خبر؟

گفتم: یادت هست که مدعیان اصلاحات چه حمایت‌هایی از آقای پزشکیان می‌کردند و شورای راهبری و کمیته‌های زیرمجموعه آن بالا می‌رفتند و پایین می‌آمدند و می‌گفتند ما فقط درباره اعضای کابینه به رئیس‌جمهور مشورت می‌دهیم و انتخاب فقط به فقط در اختیار ایشان است؟

گفت:‌ همه روزنامه‌ها و سایت‌ها و کانال‌هایشان را به طرح و بیان و نوشتن همین مطالب اختصاص داده بودند!

گفتم: حالا که آقای پزشکیان در تنظیم و معرفی کابینه تقریباً به ۶۰ درصد نظرات آنها عمل کرده و ۴۰ درصد بقیه را از افراد دیگر انتخاب کرده است، بیا و ببین چه قشقرقی راه انداخته‌اند و چه اهانت‌هایی

علیه ایشان ردیف کرده‌اند!

گفت: مگر قسم نمی‌خوردند که هیچ چشمداشتی ندارند! و فقط درپی خدمت به رئیس‌جمهور و مردم هستند؟! پس چی شد؟ چرا چشم دیدن هیچ‌کس دیگر را ندارند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! آقایی رفته بود نوار قلب بگیره، همسرش به دکتر گفت؛ لطفاً یک نگاه بنداز ببین کس دیگه‌ای غیر از من تو قلبش نباشه؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    اقای پزشکیان کارخودشون رو خواهند کرد همین عصبانیت ناشی از کابینه اعلام شده از طرف ایشان خودش گواه درستی راه و روش آسان است
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    اصلاح طلبان بدانند که آقای پزشکیان یک جراح قلب است یعنی بسیار هوشمند است اگر به دلیل افتادگی و گاها حرف هایی که زده شما به طمع افتاده اید بدانید که او از رهبری جدا نخواهد شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس