کد خبر 1633017
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
ایران: بنای حضور در گفتگوهای آتش بس غزه را نداریم

نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد اعلام کرد که تهران قصد حضور در گفتگوهای آتش بس غزه را ندارد.

به گزارش مشرق، نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد در پاسخ به رسانه‌های‌ آمریکایی در خصوص‌ این‌که آیا ایران برای شرکت در گفتگوهای آتش‌بس، نماینده‌ای ارسال می‌کند یا خیر اظهار داشت: ما حضوری در گفتگوهای غیرمستقیم آتش‌بس که با میانجی‌گری مصر، قطر و آمریکا میان حماس و رژیم صورت می‌گیرد نداشتیم و بنای حضور هم نداریم.

در حالی که همزمان با تشدید تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه نوار غزه، اخباری درباره مذاکرات جدید برای بحث درباره آتش بس و تبادل اسرا منتشر شده است، جنبش حماس فلسطین شب گذشته با صدور بیانیه‌ای، از میانجی‌ها خواست تا طرحی که به این جنبش ارائه داده بودند را اجرا کرده و رژیم اشغالگر را هم ملزم به اجرای آن کنند.

حماس در این بیانیه اعلام کرد: از زمان آغاز تجاوزات دشمن، ما بر موفقیت تلاش‌های میانجی‌ها در مصر و قطر برای رسیدن به توافق آتش بس و پایان جنگ نسل کشی علیه ملت فلسطین تاکید داشتیم و از هر تلاشی برای توقف تجاوزات حمایت کردیم.

در این بیانیه آمده است: از میانجی‌ها می‌خواهیم تا طرحی را که برای آتش بس ارائه داده بودند و حماس هم با آن موافقت کرد را به مرحله اجرایی درآورده و رژیم اشغالگر را هم ملزم به اجرای آن کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    2 2
    اصلا دعوت نشدی که بخوای بنا داشته باشی یا نداشته باشی
  • US ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 1
    اگر آمریکا دنبال معامله با ایران سر حمله نکردن به اسرائیل است، خب اولین شرط ایران خروج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از لیست تروریستی آمریکا که نتانیاهو و پامپو و ترامپ وارد شده و باعث خوشحالی شیخک های مزدور شد باید اقدام کند
  • US ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 1
    نام سپاه را از لیست تروریستی آمریکا که خوشایند جمهوری خواهان، نتانیاهو و پامپو و بولتون کثیف بود و هست رو خارج کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس