کد خبر 1633605
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
اسکوچیچ - پرسپولیس در بن‌بست

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هواداران تراکتور می‌توانند در بازی‌های خانگی ورق را به نفع تیم برگردانند.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان، اظهار کرد: یک ماه است که برای آغاز لیگ برتر تمرین می‌کنیم. برایمان خیلی مهم است که لیگ را با برد و بازی خوب شروع کنیم.

سرمربی تراکتور گفت: با تیم خوبی بازی داریم. محرم نویدکیا یکی از مربیان خوب ایران است. مس رفسنجان تیم قابل احترامی بوده و می‌دانیم با شرایط سخت آب و هوایی نیز مواجه هستیم. من هم به بازیکنانم ایمان دارم و یک ماه، سخت تلاش کرده‌ایم و منتظر یک بازی خیلی خوب هستم.

اسکوچیچ راجع به اینکه تراکتور لیگ را در خارج از خانه آغاز می‌کند، گفت: اینکه چه زمانی، کجا، در چه شرایط آب و هوایی و با چه تیمی بازی کنیم، خارج از کنترل ماست. قسمت شده بیرون از خانه بازی کنیم و برای این شرایط آماده هستیم.

سرمربی تراکتور اضافه کرد: می‌دانم حضور هواداران در رفسنجان سخت است. از آنها می‌خواهم از راه دور ما را حمایت کنند. آنها یار دوازدهم ما هستند و هواداران بی‌نظیری داریم که در بازی‌های خانگی می‌توانند ورق را به نفع ما برگردانند.

اسکوچیچ در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش، گفت: یکی از بازیکنان مصدومیت جزئی دارد، ولی بقیه بازیکنان در اختیارم هستند. به اندازه کافی بازیکن باکیفیت در تیم حضور دارد. می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدیم و تک تک این بازیکنان در هر شرایطی که پیش آید، به تیم کمک خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس