انتخاب وزیر زن، اوج اعتماد به توانمندی زنان است

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: انتخاب وزیر زن در کابینه دولت چهاردهم اوج اعتماد و اعتقاد به توانمندی انسانی بویژه برای جامعه بزرگ زنان ایران زمین است.

به گزارش مشرق، «عالیه زمانی کیاسری» در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار داشت: امروز شما نمایندگان بزرگ ملت ایران در معرض آزمون تاریخی قرار گرفته‌اید.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: انتخاب وزیر زن در کابینه دولت چهاردهم اوج اعتماد و اعتقاد به توانمندی انسانی بویژه برای جامعه بزرگ زنان ایران زمین است.

کیاسری گفت: ایران اسلامی غنی و سرشار از انسان‌های آزاده‌ای است که علیرغم پر تعداد بودن در مذاهب و ادیان همیشه پیکره ایران عزیز مانده‌اند.

وی با بیان اینکه مردمی سازی اقتصاد مؤثرترین روش برای رسیدن به جهش تولید است، ادامه داد: بعد از سال‌ها و پس از ریاست جمهوری مقام معظم رهبری شاهد یک کابینه وفاق ملی هستیم. حضور جناح‌های مختلف سیاسی و معتقد به ولایت و انقلاب همان عملیاتی شدن شعار وفاق ملی است.

وی گفت: تک تک وزرای پیشنهادی صاحب دانش و فن و تخصص و تجربه مدیریتی ذیربط با وزارتخانه خود می‌باشند.

کیاسری تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب عضو با سابقه مجلس است و مدیریت در سطوح مختلف را تجربه کرده است و یکی از تنظیم کنندگان برنامه پنج ساله هفتم در حوزه سلامت است.

وی اظهار داشت: به انتخاب و اعتماد رئیس جمهور انقلابی اعتماد کنیم. او ذوب در ولایت و رهبری است و قائل به برنامه پنج ساله هفتم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 1
    واگذاری وزارتخانه به یک زن خیانت به زنان است . چون از یک زن می خواهیم نقش مادری و همسری خودت را فراموش کن و شبانه روز بدو . به دلیل اینکه وزارتخانه های ما در واقع به اندازه دو یا سه وزارتخانه کار دارد یک خانم باید خیلی از خانواده دور باشد و در آخر باید به مدیران خود اعتماد کند و بازیچه دست مدیران خود باشد و به ماشین امضا تبدیل شود و اگر اشتباهی رخ دهد آبروی زنان را هم برده است
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    اوج بی خردی ست. هر کسی را بهر کاری ساختند. زن رو چه به وزارت
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    بدترین وزارت خونه از 19 تا برای یک زن وزارت کار هست این کار رو کردن که بعدا اینه عبرت برای بقیه زن ها بشه
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    تکلیف خودمون روشن کنیم مگه حضرت زهرا سلام الله علیها نفرمود بهترین حالت برای زن این استکه مرد نا محرمی را نبیند و نامحرمی او را نبیند یا معراج زن گنج خانه اش است لطفا ادای غربی های وحشی را در نیاورید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس