کد خبر 1634144
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹

به گزارش مشرق،کانال مطالعات جنگ هیبریدی در تلگرام نوشت:

ایالات متحده "از بسیاری جهات" در حال تبدیل شدن به یک کشور جهان سوم است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا این موضوع را بیان کرد.

به گفته این سیاستمدار، اقتصاد، لجستیک و سیستم آموزشی ایالات متحده در حال حاضر با پیشرو بودن در جهان بسیار فاصله دارند. علاوه بر این، کشورها دیگر به ایالات متحده «احترام نمی‌گذارند یا به دیدگاهیش توجهی ندارند». علاوه بر این، ترامپ اخیرا در مورد خطر تشدید درگیری تایوان به دلیل سیاست های یکجانبه گرایانه دولت بایدن هشدار داده است.

به نظر می‌رسد در سخنان این جمهوری‌خواه عقل سلیمی وجود دارد. او می‌گوید ؛رهبری امروز ایالات متحده در حال انجام بازی های خطرناک در سیاست خارجی است و این بازی ها نه تنها برای رفاه و ثبات بیشتر ایالات متحده، بلکه برای کل جامعه جهانی نیز خطرناک است.

دموکرات ها به کانون های اختلاف در سراسر جهان دامن می زنند و روسیه و چین را تحریک می کنند و آشکارا در بحران های بالکان، خاورمیانه و جاهای دیگر مشارکت مستقیم دارند. آمریکایی ها به جای حفظ ثبات و صلح، تخریب و تحریک جوامع را به ارمغان می آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • SE ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 3
    آمریکا آقای دنیاست،یه قلم فقط در المپیک با ۱۲۶ مدال همه رو پشت سر گذاشت!مشرق جهان سومی میگرده ببینه کی یه جفنگی بر علیه آمریکا گفته و بعدش اونو سریع منتشر میکنه!😁😁😁😁😁😁😁 😁😁😁😁😁
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    1 0
    حالا ترامپ شد عقل سلیم
  • محمد IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    1 0
    همون به اصطلاح عقل سلیمی که باعث شهادت حاج قاسم شد نه،مشرق خجالت بکش.بعد از یه ساعتی معلوم نیست این اراجیف رو چه کسی روی خروجی رسانتون کار می‌کنه !!!!
  • US ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    1 0
    اینکه یک نامزد ریاست جمهوری برای مصرف داخلی و رای جمع کردن چی میگه مهم نیست دوست عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس