کد خبر 1634470
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
مورد عجیب نیمار: پنج بازی برای الهلال، چهار جام!

نیمار شب گذشته موفق شد چهارمین جام قهرمانی‌اش را با الهلال بالای سر ببرد.

به گزارش مشرق، نیمار در اقدامی غیر منتظره در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت پاری سن ژرمن را ترک کند و به باشگاه الهلال پیوست تا یکی از ستاره‌های بزرگی باشد که عربستانی‌ها موفق به وسوسه کردنش برای حضور در لیگ این کشور شده‌اند.

دستمزد هنگفت و شرایط خاصی که الهلال برای به خدمت گرفتن این ستاره برزیلی در اختیار او قرار داده بود در همان زمان جنجال زیادی را به همراه داشت اما مصدومیت او در زمان حضورش در اردوی تیم ملی برزیل و پارگی رباط صلیبی و انجام عمل جراحی شوک بزرگی برای او و مدیران این باشگاه بود.

این بازیکن در نهایت تنها توانست از زمان قطعی شدن حضورش در این باشگاه تا زمان مصدومیتش تنها در پنج بازی با پیراهن الهلال به میدان برود اما نکته جالبی که بسیاری از سایت‌های عربستانی و برزیلی از دیشب به آن اشاره کرده‌اند این است که او با همین پنج بازی تا به حال چهار جام را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

نیمار در طول این مدت در ترکیب الهلال به میدان نرفته اما به دلیل قرار گرفتن نامش در فهرست این تیم در واقع قهرمانی در رقابت‌های سوپر جام که در آوریل برگزار شد، قهرمانی در رقابت‌های لیگ عربستان، قهرمانی در جام حذفی و همچنین سوپر جامی که شب گذشته با پیروزی الهلال برابر النصر بار دیگر به این تیم رسید را تجربه کرده است.

گفته می‌شود که او وارد مراحل پایانی روند درمانش شده و قرار است از چند هفته دیگر شرایط حضور در میدان را داشته باشد تا بالاخره بتواند پس از انتظاری طولانی‌مدت در ترکیب این تیم به میدان برود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس