کد خبر 1634732
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

خرید اکانت اسپاتیفای از فروشگاه buyspotifyaccount

با استفاده از پلتفرم اسپاتیفای می‌توانید دنیای شگفت انگیز موسیقی بی کلام و پادکست را به تسخیر خود درآورید و در این زمینه پیشرو باشید. در واقع ظهور اسپاتیفای یک انقلاب در عرصه انتشار و دانلود موسیقی است. نقطه آغاز و شروع به کار این پلتفرم از کشور سوئد بوده است و امروزه بیش از ۱۰۰ میلیون موسیقی، پادکست و ... در این برنامه دوستداران موسیقی را به تسخیر خود درآورده است.

با خرید اکانت اسپاتیفای شما می‌توانید کتابخانه‌ای بزرگ و جهانی از انواع موسیقی‌ها را در اختیار داشته باشید که مطابق با الگوریتم‌های مورد علاقه کاربران قابلیت به روزرسانی نیز دارد. کشف موسیقی در این اکانت حتی به صورت آفلاین نیز متوقف نمی‌شود و کاربران می‌توانند در هر زمان و مکانی از جذابیت این پلتفرم بهره ببرند.

ایجاد حساب کاربری اسپاتیفای

اولین قدم برای استفاده از قابلیت‌های اسپاتیفای این است که برای شروع کار یک اکانت راه اندازی کنید. این کار چندان دشوار و پیچیده نیست. تنها لازم است این پلتفرم را از گوگل پلی دانلود کنید و از طریق فیسبوک یا ایمیل راه اندازی برنامه را تکمیل کنی. پس از اتمام ثبت نام و راه اندازی اکانت اسپاتیفای می‌توانید به کتابخانه موسیقی جهانی دسترسی داشته باشید و کاوش را شروع کنید.

انواع اکانت اسپاتیفای

اکانت‌های اسپاتیفای با توجه به یک یا چند کاربره بودن و مدت زمانی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود انواع مختلفی را شامل می‌شوند که هر کدام قیمت‌ها و قابلیت‌های متفاوتی دارند. برای مثال اشتراک‌های یک ماهه نسبت به اشتراک‌های سه ماهه، شش ماه یا یکساله از قیمت کمتری برخوردار هستند که میتوانید خرید اکانت اسپاتیفای از buyspotifyaccount.ir را انجام دهید. همچنین توجه داشته باشید که اکانت‌های شخصی و individual قیمت بالاتری نسبت به اکانت‌های فمیلی دارند. ممکن است در بخش قابلیت‌ها و امکانات این دو نوع اکانت با گزینه‌های یکسان و مشابهی برخورد کنید. حتی اکانت‌های فمیلی مانند اکانت‌های شخصی قابلیت شخصی سازی و تغییر ایمیل و رمز عبور نیز دارند. اما به طور کلی قیمت اکانت individual بیشتر از اکانت فمیلی است. در نهایت با توجه به میزان بودجه و از طریق مشورت با پشتیبانی فروشگاه اُک می‌توانید یکی از انواع اکانت اسپاتیفای را که با نوع نیاز و کاربرد موردنظر شما همخوانی دارد انتخاب کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم اکانت اسپاتیفای

  • در اکانت پرمیوم اسپاتیفای کاربران قادر خواهند بود بدون محدودیت دسترسی گسترده‌ای به لیست پخش موسیقی‌ها داشته باشند. در صورتی که در اکانت رایگان این قابلیت با محدودیت‌های روبرو است و کاربران تنها می‌توانند روزانه تعداد محدودی از موسیقی‌ها را در پلی لیست خود داشته باشند و به آن‌ها گوش دهند.
  • لذت گوش دادن به موسیقی هنگامی افزایش می‌یابد که کیفیت بالایی داشته باشد. در نسخه پرمیوم اسپاتیفای کاربران به کیفیت بالای صوتی موسیقی‌ها دسترسی خواهند داشت.
  • پلتفرم اسپاتیفای مانند هر پلتفرم دیگری با اختلالات و مشکلاتی روبرو خواهد بود. اما با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای این محدودیت‌ها و مشکلات کاهش می‌یابند یا به طور کلی رفع می‌گردند. برای مثال ممکن است در اکانت رایگان اسپاتیفای هنگام پخش موسیقی نویزهایی به گوش شما برسد یا موسیقی قطع و وصل شود. اما با خرید اکانت پرمیوم این مشکلات برطرف خواهد شد و پخش موسیقی بدون اختلال جریان خواهد داشت.
  • ممکن است در برخی مواقع افراد امکان دسترسی به اینترنت را نداشته باشند. در چنین شرایطی اگر اکانت رایگان برای کاربران فعال باشد امکان دسترسی به موسیقی‌ها در اسپاتیفای وجود نخواهد داشت. در صورتی که با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای قابلیت دانلود و پخش آفلاین موسیقی برای کاربر فعال خواهد شد. در نتیجه کاربر قادر خواهد بود در هر زمان و مکانی حتی بدون اتصال به اینترنت موسیقی مورد علاقه خود را پلی کند و از آن لذت ببرد.

دلیل انتخاب فروشگاه buyspotifyaccount برای خرید اکانت اسپاتیفای

  • ارائه اکانت‌های اورجینال و بدون مسدودیت
  • عدم قطعی مکرر اکانت پرمیوم
  • عدم نیاز به تعویض مکرر اکانت
  • عدم بن شدن اکانت
  • قابلیت تمدید اکانت وی آی پی

دلیل ارائه خدمات باکیفیت از جانب مجموعه ما این است که خرید کلیه اشتراک‌ها با پرداخت‌های اورجینال انجام می‌گیرد و کلیه اکانت‌ها اورجینال هستند. اکانت‌های فیک یا هک شده در صورت خرید بن یا مسدود می‌شوند. پس حتما برای خرید اکانت اسپاتیفای فروشگاه‌های معتبر را انتخاب کنید تا ضمن دریافت عملکرد بی نقص اسپاتیفای و دسترسی به کلیه قابلیت‌های آن، هزینه صرف شده برای خرید اکانت نیز بیهوده تلقی نگردد.

پیشتیبانی بی نظیر buyspotifyaccount

با خرید اکانت اسپاتیفای از فروشگاه http://buyspotifyaccount.ir با توجه تحریم بودن اسپاتیفای در ایران روش‌هایی جهت دور زدن این تحریم‌ها و محدودیت‌ها به کاربران ارائه می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید با سرعت بالا و بدون قطعی مکرر از قابلیت‌های بی نظیر اسپاتیفای استفاده کنید.

چند نکته مهم در خرید اکانت اسپاتیفای

برای انتخاب یک فروشگاه معتبر جهت خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای حتما به نکات زیر توجه داشته باشید تا یک اکانت اورجینال و باکیفیت خریداری کنید.

  • فروشگاه موردنظر باید بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن سفارشات مشتریان را پیگیری کند تا سفارشات با سرعت بالایی به خریداران تحویل گردد.
  • اگر به دنبال خرید اکانت اسپاتیفای ارزان قیمت هستید. باید به شما بگوییم که ارائه قیمت‌های بسیار پایین در این زمینه احتمال فیک یا کرکی بودن اکانت‌ها را افزایش می‌دهد. پس اگر یک اکانت اورجینال بدون مسدودیت و محدودیت می‌خواهید از خرید چنین اکانت‌هایی خودداری کنید.
  • ارائه خدمات منحصربفرد و تخصصی تنها از عهده فروشگاه‌های معتبر و باسابقه برمی‌آید. پس برای دریافت خدمات باکیفیت در زمینه خرید اکانت اسپاتیفای حتما یک فروشگاه معتبر و باتجربه را برای دریافت خدمات انتخاب کنید.

با یکبار خرید از فروشگاه buyspotifyaccount می‌توانید کلیه خدمات و ویژگی‌های گفته شده را در یک قاب در کنار یکدیگر دریافت کنید و انتخابی بی نظیر و تجربه‌ای ارزشمند در خرید اکانت اسپاتیفای رقم بزنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس