دستگیری

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با مالخران و صنوف متخلف در سراسر کشور گفت: ۴۷۰ مالخر دستگیر و حدود هزار و ۳۹۵ قلم کالای سرقتی کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا اکبری روز چهارشنبه اظهار داشت: وقوع جرم سرقت و عدم برخورد جدی با مداخله کنندگان در خرید و فروش اموال سرقتی، فرصتی را برای خریداران و فروشندگان آن در صنوف مختلف ایجاد کرده است تا با خرید و فروش عین اموال و یا اوراق کردن و قطعه فروشی آن امنیت کشور را برهم زنند.

وی افزود: برهمین اساس اجرای دومین مرحله از طرح مقابله با مالخران و صنوف متخلف به طور همزمان در استان‌های هدف به مدت سه روز در اواسط مرداد امسال اجرا شد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا اضافه کرد: با اجرای این طرح و تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان بیش از ۴۷۰ نفر مالخر دستگیر شدند که حدود ۳۳۳ نفر از این تعداد، ساربقه دار و مابقی فاقد سابقه بودند.

وی با بیان اینکه مبارزه با سارقان و مالخران، کاهش وکنترل نسبی وقوع جرم و افزایش کشف از جمله اهداف این طرح بود، خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های این طرح، حدود یک هزار و ۳۹۵ قلم فقره سرقت کشف و از ۹۵۷ واحد صنفی بازدید شد که به تعداد ۱۸۰ واحد اخطار به پلمب صادر شد.

سرهنگ اکبری با اشاره به ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش روانی در سطح جامعه، گفت: برخورد قاطع، هوشیارانه و همه‌جانبه با مالخران که موجب ناامنی اقتصادی و ایجاد انگیزه برای سارقان هستند، ضروری است.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: یکی از عمده اقداماتی که همواره این پلیس در جهت کنترل مالخران پیش رو قرار داده، اجرای طرح‌های عملیاتی مقطعی است که استمرار و پیگیری آن در بلند مدت نتایج ملموس و قابل قبولی را در پی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    ان شاءلله با مستقر شدن دولت چهاردهم و گرانی مرگبارتر از دوران روحانی همه مردم ثروتمند خواهند شد و در نهایت به حول قوه الهی یک عدد زمین لرزه تو مایه های ۸ ریشتر همه هستی ملت را برباد خواهد داد و آنوقت همه اجناس فوق العاده ارزان خواهد شد چون دیگر خریداری ندارد .
    • CA ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      اللهم کل مریض، آمین
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    علی برکت الله
  • CA ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    اگر عدالتی واقعی وجود داشت یکی دوبار تمام اموال مالخرها را به نفع مال باختگان توقیف میکرد و پس از آن دیگر مالخری در مملکت وجود نداشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس